Gå til innhold

Skifting av sengetøy

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_fifi_*
Skrevet

Jeg er litt nyskjerrig her..

hvor ofte skifter dere på senga?

Hvor ofte er vanlig?

Forskjell på sommer/vinter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett annen hver uke, gjerne hver uke om sommeren dersom det er veldig varmt

Skrevet

Eg skifter ca en gang i uka. Kansje litt ofte, men det er fordi vi har to katter som sove i senga av og til.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Hver 2. - 4. uke..... Vet det er litt sjeldent, men vi HATER å bytte sengetøy på den store dobbeltdyna....

Skrevet

Annenhver uke... og noen ganger hver tredje uke... støvsuger dere madrassene deres? det er faktisk veldig viktig for å få vekk støv, hudceller & midd. Jeg har en mørkeblå madrass og da syns det virkelig. Jeg støvsuget aldri madrassen før fordi den var hvit og da syns det jo ikke, så jeg visste ikke om det. Men dette bør alle gjøre ;)

Skrevet

Eg støvesuger ikkje madrassa, men bruker sånn rulle klisterbørste på madrassa og oppå lakene inn i mellom.

Skrevet

Skifter annenhver uke uansett årstid. Vi har takvifte så vi svetter ikke nevneverdig mer om sommeren enn om vinteren. Støvsuger ikke madrassen nei, jeg er ikke redd for midd.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg lar det nok gå litt for lenge mellom vær gang jeg skifter...

Gjest _Leela_
Skrevet

Prøver å gjøre det annenhver uke nå på vinteren, men av og til går det vel ei ekstra uke... Om sommeren blir det vel det samme, men litt usikker på hvor varmt soverommet er på sommerstid da vi flyttet inn der i høst.

Skrevet

Jeg har gjort meg en vane å skifte sengetøy hver uke (skifter alltid på søndager), elsker å sove i rent sengetøy! Gjør det samme året rundt! :)

Gjest fifi trådstarter
Skrevet

Selv skifter jeg annenhver uke (fredag til frihelg) Hender det tar en uke lenger, iallefall om vi sover borte i løpet av den perioden..

Hater å skifte på senga egentlig. Tungt med dobbeldyne også..I de ti årene jeg har bodd sammen med min kjære har han aldri skiftet på senga..

Dere som skifter hver uke, har dere tørketrommel?

Her tar det liksom et par dager før sengetøyet tørker på stativet, og det må stå i stua i vår digre 45 kvm store leilighet...

Skrevet

Skifter sengetøy hver uke.

Skrevet

Hm.. Blir vel hver 3. uke, tenker jeg. Annenhver uke er vel normalen, men latskapen råder ;) Er utrolig kjedelig å skifte på dobbeldyne og dobbel-laken (heter det det?)...

Men jeg elsker å sove i rent sengetøy da :)

Skrevet

Minst 1 gang i uka! Deilig med rent sengetøy..

Skrevet
Jeg er litt nyskjerrig her..

hvor ofte skifter dere på senga?

Hvor ofte er vanlig?

Forskjell på sommer/vinter?

Jeg skifter en gang i uken. Tror det er ganske vanlig å skifte hver uke eller hver 14 dag.

Skrevet

Det går vel 2-4 uker mellom hver gang, og årsaken til at det kan gå litt lang tid er også her dobbeltdyna.

Skrevet

annenhver uke sånn ca..om vinteren kan det nok av og til gå noen dager over, og om sommeren hender det at det blir skitet oftere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...