Gjest foralle Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Hei, Har du problemer med å finne klær i store størrelser? Ta en titt på Internettadressen er slettet. Det er ikke tillatt å reklamere for eget foretak i innlegg her på forumet. Reglene Ønsker du annonseplass på Kvinneguiden kan du ta kontakt med redaktør på [email protected] Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Linken er ikke riktig. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Hei, Har du problemer med å finne klær i store størrelser? Ta en titt på Linken er slettet, se grunn ovenfor. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Den linken der funker ikke den gitt. Siden er nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Hei :D :D , Jeg har lagt ut hjemmesiden på tripods gratis server. Etter et antall mennesker som har vært og titta så "logger" den seg av. Dvs. gratis tiden min er oppbrukt. Merkelig..... MEN det er bare å prøve igjen etter et par timer, så er den i orden. Jeg lager nok en ny hjemmeside etter hvert men foreløpig har jeg for mye å gjøre men takk for at du prøvde å titte innom :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå