Dalila Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 Å fytti grisen... Har hørt om den filmen, men tror jeg styrer unna foreløbig...
Gjest Fjellsippa Skrevet 9. februar 2008 #22 Skrevet 9. februar 2008 Jeg så den filmen for mange år siden. Det er den eneste filmen som jeg i ettertid skulle ønske jeg ikke hadde sett. Da jeg så den visste jeg ikke på forhånd hva den handlet om. Det er en grusom historie, og ingenting for mødre. Den har gitt meg mange mareritt. Og hun tok faktisk et valg. Ellers hadde hun mistet begge barna. Nå gjorde hun jo det til slutt da.
Donpedro Skrevet 9. februar 2008 #23 Skrevet 9. februar 2008 Det er en grusom historie, og ingenting for mødre. For noe tull å skrive. Alle mødre er ikke like. Jeg er selv mor, og synes filmen var trist, bra og seerverdig. Men om man er veldig sart, så er det nok greit å la være.
lille katt Skrevet 10. februar 2008 #24 Skrevet 10. februar 2008 ...jeg innrømmer det gjerne, jeg vil helst lukke øynene for alt det forferdelige som har skjedd... ...Men kan meg gjerne overfladisk, jeg foretrekker filmer som er så fjernt fra virkeligheten som mulig er... Jeg synes ikke du er overfladisk. Jeg synes heller ikke du bør føle at du "innrømmer" noe ved å si at du helst vil lukke øynene for forferdelige ting. Jeg fikk vondt i magen bare av å lese denne tråden, og noterer meg bak øret at jeg aldri, aldri, aldri skal se den filmen. Jeg var ikke spesielt "sart" før jeg fikk barn, men nå er jeg blitt helt ekstrem. Tåler ikke å høre noe som helst om grusomheter, da plager det meg lenge og vel etterpå. Jeg føler at jeg må skjerme meg mot grusomheter, siden jeg så lett får grusomme tanker om at noe skal hende med mine egne barn. Synes ikke jeg er overfladisk av den grunn - bare selvbeskyttende. Det må være lov. Har lyst til å bare se romantiske komedier .
Serene Skrevet 11. februar 2008 #25 Skrevet 11. februar 2008 Jeg synes ikke du er overfladisk. Jeg synes heller ikke du bør føle at du "innrømmer" noe ved å si at du helst vil lukke øynene for forferdelige ting. Jeg fikk vondt i magen bare av å lese denne tråden, og noterer meg bak øret at jeg aldri, aldri, aldri skal se den filmen. Dette var egentlig veldig fint å høre!
Fanta Skrevet 12. februar 2008 #26 Skrevet 12. februar 2008 Litt OT, men er det noen som vet hvordan slike scener med den lille jenta blir spilt inn? Tenker da på at hun jenta er så lita og det må da være vanskelig å få så små til å forstå at det "bare er film" Hun ser jo vettskremt ut... Nå har ikke jeg barn selv da så vet ikke hvor mye det går å forklare at det ikke er på virkelig til så små barn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå