Gå til innhold

Nå er det stille i fjøset!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Denne tror jeg også på :jepp:

Det er nok heller at mannen er VIF tilhenger og ser at overmakten blir for stor for de to andre VIF tilhengerne med en stor gjeng Lillestrøm supportere. Han begynner da å synge "stille i fjøset" Det er noe VIF fans synger for å illustrere at kanarifansen er bønder som ikke klarer å holde følge med synginga/hetsinga. (lydnivå og harselas er greia)

Så ved at han er drøy gay, klarer de tre å stoppe kanarifansen. Etter de er ferdige har de ikke lenger noe felles og de setter seg fornøyde ned å leser vg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting jeg lurer på er hvorfor LSK-supporterne synger "Jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat". Det høres jo heller ut som noe som LSK-"motstandere" ville synge for å mobbe laget som blir kalt for kanarifuglene?

I følge en ihuga LSK-fan jeg kjenner så er ikke dette en sang som fansen synger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om, som i alle VG reklamer, at uten VG å lese i, så blir dagen kjedelig, slik som han bleike, radmagre nordlendingen i badstua, som fant på alt mulig idiotisk, han som var på campintur, osv, osv

...og nå altså, dønn kjedelig å drive på som VIF, og LSK supportere...hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg lurer på er hvorfor LSK-supporterne synger "Jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat". Det høres jo heller ut som noe som LSK-"motstandere" ville synge for å mobbe laget som blir kalt for kanarifuglene?

I følge en ihuga LSK-fan jeg kjenner så er ikke dette en sang som fansen synger.

Nei nei, det er ikke lsk-supporterne som synger den. Det er VIFerne, før de slår over til stille i fjøset. De synger også "Jeg ser en liten undulat osv. ;)

Og tolkningen:

Mannen leser avisa si i ro og mak før supporterne dukker opp og bråker.

Han slår seg løs på en "ikke-staut-fotballkar"-måte nettopp for å klappe igjen kjeften på bråkebøttene.

Det funker som planalgt; alle blir stille, lsk-fansen forsvinner og han kan igjen nyte avisen sin i ro og mak.

Ta-dah!

Endret av FoxyFish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, det er ikke lsk-supporterne som synger den. Det er VIFerne, før de slår over til stille i fjøset. De synger også "Jeg ser en liten undulat osv. ;)

Åååja, jeg vet ikke hvorfor vi (jeg og LSK-fyren) trodde det var kanarifansen som sang. Det må være fordi jeg sang den sangen på skolen, at jeg er en liten undulat etc. :)

Ellers er jeg helt enig i tolkningen din, spesielt etter at jeg har sett reklamen en gang til på Youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...