cypress Skrevet 1. juli 2008 #541 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg sier bare WOW !!!! Fantastisk fin kjole!!!! Du kommer til å se helt stunning ut i den!!!!! *noterer meg Pronovias som en kjolemaker jeg må sjekke ut..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. juli 2008 #542 Del Skrevet 1. juli 2008 Nydelig kjole, *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2008 #543 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil se!! Jeg vil se!!! Pronovias har jo kjoler til å DØ for generelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. juli 2008 #544 Del Skrevet 1. juli 2008 Er sååå glad for at du har fått ordnet med kjole :juhu: :juhu: :juhu: det var en mening med det tror jeg.. du kommer i hvertfall til å være nyyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #545 Del Skrevet 1. juli 2008 Kjolen var bare helt fantastisk utrolig nyyydelig! :love: Gleder meg til dere gifter dere og vi får se bilder fra DAGEN! :juhu: Å tusen takk!! Føler virkelig at jeg har valgt riktig nå!! Lover masse bilder fra dagen når den kommer!! Gleder meg til å se bilder fra deres store dag også!! Åh...den var NYYYYDELIG :dåne: :dåne: :dåne: Skjønner veldig godt at du falt pladask, den var sååå utrolig nydelig!!! gleder meg til å se bildet av deg med den på I love it!!!! Gratulerer så masse med Kjole-funnet ditt! Det bare lyser lykke av hele innlegget der du skriver om kjolen, det var gøy å lese om!!! Kanskje jeg kan snike til meg en titt også, eller...? Jaaaaaa!!!! Jeg er sååååå lykkelig!!! Jeg skal gifte meg med drømmemannen i drømmekjolen!! Og selvfølgelig får du se åååh *Siri* :rødme: FOR en nyyyydelig kjole!!! Skjønner så absolutt at du falt pladask for den! Og som du da sier, kanskje det var like greit med trøbbelet du har hatt for å få denne følelsen for en vakker kjole! Den var fantastisk fin! Helt enig at Pronovias har veldig godt stoff i sine kjoler Jeg er kjempefornøyd med min Pronovias!! De krøller seg heller ikke, så det er helt topp!! Igjen, fantassssstisk kjole!!! GRATULERER!!!! :klemmer: Tusen takk Tassie, og ja Pronovias er jo helt fantastisk!! Og din kjole er jo også helt nydelig!! Vi blir sååååå fine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #546 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg sier bare WOW !!!! Fantastisk fin kjole!!!! Du kommer til å se helt stunning ut i den!!!!! *noterer meg Pronovias som en kjolemaker jeg må sjekke ut..* Takk takk Cypress!! Og ja, pronovias har utrolig mye flotte kjoler! Bare gå inn på www.pronovias.com Og de er utrolig gode å ha på! Nydelig kjole, *Siri* Tusen takk Tusle :rødme: Jeg vil se!! Jeg vil se!!! Pronovias har jo kjoler til å DØ for generelt Klart du skal få se!!! Er sååå glad for at du har fått ordnet med kjole :juhu: :juhu: :juhu: det var en mening med det tror jeg.. du kommer i hvertfall til å være nyyyydelig Ja, jeg er sååå lettet!Og det må ha vært en mening med at en andre kjolen ble ødelagt, for dette er MIN kjole !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 1. juli 2008 #547 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er en av de vakreste kjolene jeg har sett !!!!! Rett og slett helt rå !!! Utrolig bra kjolevalg og du kommer bare til å bli helt fantastisk i den:) Gratulerer masse masse med ny vakker kjole! Alt skjer av en grunn, det var sikkert ment to be... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. juli 2008 #548 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei og takk for hilsen i min bryllupsdagbok Leser nedover siden sin her og kjenner jeg får litt lyst til å se kjolen din siden alle skryter sånn av den :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #549 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei og takk for hilsen i min bryllupsdagbok Leser nedover siden sin her og kjenner jeg får litt lyst til å se kjolen din siden alle skryter sånn av den :rødme: Klart du skal få se! Har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. juli 2008 #550 Del Skrevet 3. juli 2008 Klart du skal få se! Har sendt deg PM Helt amazing kjole Du kommer til å se fantastisk vakker ut på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2008 #551 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjolen var kjempefin ja Du kommer til å bli en kjempefin brud du :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juli 2008 #552 Del Skrevet 6. juli 2008 "Hva skjer`a Baghera?! Ingenting Tingeling..........." Ingen *Siri* her, ingen *Siri der.. Kom fram!!! Har du helt glemt ut å feire at vi har bare 10 uker igjen??? Da får jeg ta en fest her da.... :danser: :danser: :danser: :danser: :dåne: 69 dager igjen *Siri* :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #553 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Her er jeg Mim!!!! I`m back!! Har vært bortreist i helgen, vært i bryllup faktisk!! Og jeg pyntet bruden, kjempemoro!! Hun var helt nydelig..sukk. Nydelig bryllup, masse flotte taler, god mat og i tankene mine var vårt eget bryllup..tenk neste gang er det vår tur!! Det som gjorde det veldig spesielt var at vielsen var i samme kirke som vi skal vies i! Og ja Mim, nå feirer jeg også!!! Elsker å feste med deg her inne!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Bare 10 uker igjen :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Endret 6. juli 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. juli 2008 #554 Del Skrevet 7. juli 2008 Men du er jo ikke *siri* lengre... LilleEkorn er du jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #555 Del Skrevet 7. juli 2008 Men du er jo ikke *siri* lengre... LilleEkorn er du jo Det stemmer Hopper lett fra tre til tre..hehe..vel vel..tror jeg venter litt med det.. Er ikke så veldig spretten..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 7. juli 2008 #556 Del Skrevet 7. juli 2008 Halla på deg LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #557 Del Skrevet 7. juli 2008 Halla på deg LilleEkorn Hallo kjære Pinkybride Koselig at du hoppet innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vivienne Skrevet 7. juli 2008 #558 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei lille ekorn og tusen takk for hyggelig velkomstmelding. Høres ut som om du har bryllupsdetaljene imponerende under kontroll. Jeg må nesten følge med her, og låne et tips eller to. Vivienne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. juli 2008 #559 Del Skrevet 7. juli 2008 Tok meg selv i å tenke på hvem LilleEkorn var... Men så fant jeg ut av det allikevel. Ha en strålende dag videre :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #560 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei lille ekorn og tusen takk for hyggelig velkomstmelding. Høres ut som om du har bryllupsdetaljene imponerende under kontroll. Jeg må nesten følge med her, og låne et tips eller to. Vivienne Bare hyggelig, og det er veldig koselig med nye fjes i boka mi Tror det meste er under kontroll her, blir sikkert kjempestresset om en mnd tenker jeg!! Tok meg selv i å tenke på hvem LilleEkorn var... Men så fant jeg ut av det allikevel. Ha en strålende dag videre :-D Følte for å bli litt mer anonym etter at ei venninne fant meg.. Ha en fantastisk dag du også MaiL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg