LilleEkorn Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #381 Del Skrevet 3. juni 2008 ser bra ut det!! fine sanger..slik jeg forstod det er det forskjellig fra prest og kirke ettersom hva dem gjør.. men vår var hvertfall åpen for forslag ect... så det går nok bra!!!! Tror vår prest er ganske så åpen for forslag. Så da håper vi på det beste! Nå skal jeg virkelig kose meg med 2 episoder av Frustrerte Fruer ..er så spent på hva den store hemmeligheten til Katherine er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #382 Del Skrevet 4. juni 2008 Kjenner på meg at dette blir en bra dag!! Startet dagen med å gå til elixia og deretter svettet en times tid, for så å gå hjem i det nydelige været! I kveld skal vi til ett vennepar og spise reker og drikke hvitvin! Herrrlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2008 #383 Del Skrevet 4. juni 2008 Åå, det hørtes rett og slett perfekt ut! Håper du får kost deg masse! Det kan du jo gjøre med ekstra god samvittighet nå som du har trent og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 4. juni 2008 #384 Del Skrevet 4. juni 2008 høres ut som en fin dag ja!!! frurstrerte fruer var jo spennende i går.. (fikk bare se episode 2 siden 1 går samtidig som CSI) problemet er jo slik da... alle serier og slikt har hatt sesongavslutning... hva skal jeg gjøre fremover nå?!?!? ingen tv jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 5. juni 2008 #385 Del Skrevet 5. juni 2008 Håper dere hadde en koselig kveld i går Reker, ferske reker, nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #386 Del Skrevet 5. juni 2008 Kjolen min har kommet!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juni 2008 #387 Del Skrevet 5. juni 2008 Jippi kay eyyyyyy!!! :danser: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 5. juni 2008 #388 Del Skrevet 5. juni 2008 Kjooolen :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 5. juni 2008 #389 Del Skrevet 5. juni 2008 så bra!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juni 2008 #390 Del Skrevet 5. juni 2008 Åååh, så gøy!!!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #391 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) For en fiiiin dag å få kjolen på, idag er det nemlig bare :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu:100 dager igjen:juhu: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Endret 5. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. juni 2008 #392 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) :danser: :danser: 100 dager igjen!!! :danser: :danser: og :love: :love: :love: :love: :love: :love: Kjolen!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: Endret 5. juni 2008 av Tassie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. juni 2008 #393 Del Skrevet 5. juni 2008 :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: for kjolen! Det blir kjempefint med de sangene forresten! Vi hadde Gabriel's Oboe rett før ekteskapsinngåelsen, og det var så flott! Elsker den sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. juni 2008 #394 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Oi! Dæsjken! Og :danser::danser::danser: for 100 dager igjen til !! :juhu: Endret 5. juni 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #395 Del Skrevet 5. juni 2008 JAAAAA :love: Tusen takk for at dere gleder dere med meg Og vet dere jeg har bilder allerede!! Måtte jo bare dra å prøve den rett etter jobb! Uten alt ekstra stæsj da, men den var helt nydelig..sukk..Enda finere enn jeg husket!! Så om noen vil se så er det bare å sende en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. juni 2008 #396 Del Skrevet 5. juni 2008 JAAAAA :love: Tusen takk for at dere gleder dere med meg Og vet dere jeg har bilder allerede!! Måtte jo bare dra å prøve den rett etter jobb! Uten alt ekstra stæsj da, men den var helt nydelig..sukk..Enda finere enn jeg husket!! Så om noen vil se så er det bare å sende en PM! Vil se! Så spennende! Skjønner godt at du ville prøve med en gang, det har vel alle gjort?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #397 Del Skrevet 5. juni 2008 Vil se! Så spennende! Skjønner godt at du ville prøve med en gang, det har vel alle gjort?! Ikke sant! Men jeg prøver å sende de på PM, men den vil ikke la meg laste opp bildene Kanskje du kan sende meg mailadr din på pm så skal jeg sende de på mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #398 Del Skrevet 5. juni 2008 Tror kanskje du har mailadressen min, men sender den på ny for jeg vil se bilder :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #399 Del Skrevet 5. juni 2008 Tror kanskje du har mailadressen min, men sender den på ny for jeg vil se bilder :juhu: Mail er sendt til deg Pysepus Vil gjerne vise frem kjolen min jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #400 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: JA TAKK jeg vil også se bilder Endret 5. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg