Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet
ser bra ut det!! fine sanger..slik jeg forstod det er det forskjellig fra prest og kirke ettersom hva dem gjør.. men vår var hvertfall åpen for forslag ect... så det går nok bra!!!!

Tror vår prest er ganske så åpen for forslag. Så da håper vi på det beste!

Nå skal jeg virkelig kose meg med 2 episoder av Frustrerte Fruer :popcorn: ..er så spent på hva den store hemmeligheten til Katherine er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner på meg at dette blir en bra dag!! :jepp: Startet dagen med å gå til elixia og deretter svettet en times tid, for så å gå hjem i det nydelige været! I kveld skal vi til ett vennepar og spise reker og drikke hvitvin! Herrrlig :)

Skrevet

Åå, det hørtes rett og slett perfekt ut! Håper du får kost deg masse! Det kan du jo gjøre med ekstra god samvittighet nå som du har trent og greier! :)

Skrevet

høres ut som en fin dag ja!!! frurstrerte fruer var jo spennende i går.. (fikk bare se episode 2 siden 1 går samtidig som CSI) problemet er jo slik da... alle serier og slikt har hatt sesongavslutning... hva skal jeg gjøre fremover nå?!?!? ingen tv jo... :fnise:

Skrevet

Håper dere hadde en koselig kveld i går :)

Reker, ferske reker, nam nam :sikle:

Skrevet

Kjolen min har kommet!!!!!! :danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser:

Skrevet

Jippi kay eyyyyyy!!!

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Skrevet

Kjooolen :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet

så bra!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

Åååh, så gøy!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

For en fiiiin dag å få kjolen på, idag er det nemlig bare

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:juhu:100 dager igjen:juhu:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Endret av madam_mim
Skrevet (endret)

:danser: :danser: :danser: :danser:

100 dager igjen!!!

:danser: :danser: :danser: :danser:

og

:love: :love: :love: :love: :love: :love:

Kjolen!!!!

:love: :love: :love: :love: :love: :love:

Endret av Tassie
Skrevet

:juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

:danser: for kjolen! :danser:

Det blir kjempefint med de sangene forresten! Vi hadde Gabriel's Oboe rett før ekteskapsinngåelsen, og det var så flott! Elsker den sangen! :hjerter_rundt:

Skrevet (endret)

Oi! Dæsjken!

Og :danser::danser::danser::danser::danser::danser: for 100 dager igjen til :bryllup:!! :juhu:

Endret av Anea
Skrevet

JAAAAA :love: Tusen takk for at dere gleder dere med meg :) Og vet dere jeg har bilder allerede!! Måtte jo bare dra å prøve den rett etter jobb! Uten alt ekstra stæsj da, men den var helt nydelig..sukk..Enda finere enn jeg husket!! Så om noen vil se så er det bare å sende en PM!

Skrevet
JAAAAA :love: Tusen takk for at dere gleder dere med meg :) Og vet dere jeg har bilder allerede!! Måtte jo bare dra å prøve den rett etter jobb! Uten alt ekstra stæsj da, men den var helt nydelig..sukk..Enda finere enn jeg husket!! Så om noen vil se så er det bare å sende en PM!

Vil se! :hoppe:

Så spennende! Skjønner godt at du ville prøve med en gang, det har vel alle gjort?! :fnise:

Skrevet
Vil se! :hoppe:

Så spennende! Skjønner godt at du ville prøve med en gang, det har vel alle gjort?! :fnise:

Ikke sant! Men jeg prøver å sende de på PM, men den vil ikke la meg laste opp bildene :( Kanskje du kan sende meg mailadr din på pm så skal jeg sende de på mail?

Gjest Pysepus
Skrevet

Tror kanskje du har mailadressen min, men sender den på ny for jeg vil se bilder :juhu:

Skrevet
Tror kanskje du har mailadressen min, men sender den på ny for jeg vil se bilder :juhu:

Mail er sendt til deg Pysepus :) Vil gjerne vise frem kjolen min jeg :rødme:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

JA TAKK jeg vil også se bilder :popcorn:

Endret av madam_mim
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...