Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du MÅTTE velge bort 1 av delene.

Hvem av dem, og hvorfor???

Har diskutert det med venner og lurer på hva dere tenker om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten tar du abort eller jeg stikker min vei, fikk jeg beskjed om av en som jeg var helt sikker på jeg skulle dele resten av mitt liv med.

En som forlanger at jeg skal ta et slik valg er ikke verdt dritten under skosåla mine!

Jeg elsker ungen min over alt på jord og vet at jeg gjorde det riktige valget!

Skrevet

a) Barnet trenger deg.

b) Du trenger ikke barnet.

Prioriter deg selv, - eller barnet.

Gjest Gjest_Marit_*
Skrevet

Hadde valgt barnet uten tvil.

Når man velger å få barn så gjør man et valg for mange år framover. Et barn trenger omsorg for å kunne vokse opp. Den voksne klarer seg uansett.

Skrevet

Elsker barnet mitt over alt på jord, høyere enn meg selv, kan gå i døden for barnet mitt. Min elskede elsker jeg - men barnet går foran. Selvsagt!

Skrevet

Hadde nok valgt barna.. Elsker min mann og barna over alt, men hadde eg vært i en krisesituasjon og kunne ikke redde alle...hadde barna kommet først. Håper han hadde gjort det samme.

Skrevet
Enten tar du abort eller jeg stikker min vei, fikk jeg beskjed om av en som jeg var helt sikker på jeg skulle dele resten av mitt liv med.

En som forlanger at jeg skal ta et slik valg er ikke verdt dritten under skosåla mine!

Jeg elsker ungen min over alt på jord og vet at jeg gjorde det riktige valget!

God fremstilling. Det gjorde svaret enkelt!

Jeg ville aldri valgt bort barnet mitt i forhold til noen mann. Selv ikke han jeg elsker høyest på denne jord.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Litt av et valg, men jeg hadde helt klart valgt barnet. Barna er det kjæreste jeg har, uten tvil.

Verre i filmen "Sofie`s choice", hvor moren måtte velge et av sine to barn.....grein i bøtter og spann av den.....

Skrevet

Jeg velger uten tvil eller nøling barnet.

Skrevet

Jeg hadde valdt barna mine uten å tvile, det samme vet jeg han hadde gjort. Klarer meg uten kjærlighet til en mann, men ikke kjærligheten til barna mine når jeg først er så heldig å oppleve det.

Gjest Åpen og Interessert
Skrevet

Jeg velger barnet! Helt enig at en fyr som gir et ultimatum "meg eller ungen" bare kan ryke og reise. Han er ikke verdt et minutt mer av min tid.

Skrevet

Barna, uten tvil. Den kjærligheten jeg føler overfor dem er helt betingelsesløs.

Skrevet

Kommer jo an på situasjonen da - tror ikke "en fyr som gir meg et ultimatum - ungen eller meg", var det TS mente?

Skrevet

Barna, selvsagt.

Og hvis gubben ville valgt meg framfor barna, så hadde jeg slått ham i hodet med noe hardt. :ler:

Skrevet

Ville valgt barnet mitt fremfor mannen i en krisesituasjon f.eks.

Håper virkelig han ville gjort det samme og valgt bort meg.

Jeg hadde tatt et nakkeskudd for å redde henne når som helst.

Guapa`n

Skrevet

Dette har vi snakket om, og er enige om at barna kommer først uansett. Den dagen min første kom til verden, ramlet gubben ned på andre plass i livet mitt.....nå er han på tredje :)

Skrevet

En sånn mann hadde jeg ikke hatt lyst til å få noe barn med.

Skrevet

Alle foreldre er skrudd sammen sånn at vi tar ansvar for avkommet vårt først og fremst, uansett. Så svaret er ganske selvsagt. Det har ingen ting å gjøre med hva slags følelser man har for barnet eller den andre, man er bare programmert sånn.

Skrevet

Ungen, selvsagt!

Det er jo ikke akkurt noe Sophies choice....

Skrevet

elsker barna mest over alle og alt andre....

så hadde garantert valgt barna mine..

glad i dere barna mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...