Gå til innhold

Tights/strømpebukse for barn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har en gutt på 11år som sier at det bare er jenter som bruker tykke

ribbestrikket tights/strømpebukse...stemmer dette?

Farvene er nøytrale (blå, sort og grå) så det burde nok være godkjent.

Noen som kjenner seg igjen?

Litt usikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Starya

Hadde vi ikke denne diskusjonen i høst? Prøv å søke på strømpebukse og se hva som dukker opp.

I alle fall: Jeg sluttet med strømpebukser til min sønn da han var seks. Han fikk en stillongs, og likte den bedre. Det gjorde jeg også, for en longs varer lenger enn en strømpebukse. Når det gjelder guttjente-problematikken, så tror jeg gjerne det nå er såpass vanlig at gutter bruker longs uten fot at alternativet derfor virker jentete?

Uansett, så synes jeg han er gammel nok til å få være med på å bestemme dette selv. Ikke slik å forstå at han skal få velge bort benplagg, men at han kan få velge mellom strømpebukse eller longs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å høre på gutten din, da. Gutten er 11 år, la han få en STILLONGS, de finnes i mørkeblå, uten fot. Strømpebukse er nok mer for jenter, ja. Helt enig. Stakkars gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har en sønn på nesten samme alder. Han bruker bare stillongs. Ikke den originale i ull, men sånne som ligner på lange underbukser i bomull. Gutter i den alderen er faktisk opptatt av klær og ting blir kommentert. Min sønn fikk høre det i gymmen fordi han ikke brukte bokser for det gjorde "alle" andre. Så nå er bokser innkjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Boxer er tingen ja! Sønnen min ga meg streng beskjed her om dagen at han trengte flere underbukser, og da måtte det være boxer. Men jeg tror nok han snakker mest ut av komfort-hensyn. Han har for det meste boxere også, men en sjelden gang er det mye som er skittent, og da "må" han bruke de ekle trusene... :ler: Dakars. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest cirkelineberg

Hei så ditt inlegg om strømpebukse til gutter. Ja, æ kjenner til det problemet at guttan sier at det er bare jenter. Til min gutt klipte jeg av fotene og brukte sokker til og kalte det stilongs og ble mye mer akseptert for det er jo det heter til menn. Nå klipper jeg av alle fotene både til min gutt og mine jenter for det er så praktisk.Hvis dem blir våte på fotene så er det lettere å skifte sokker enn kle av dem alt. Håper gutten din vil slå til på dette.Kommer fra finnmark hvor vi er nøtt til å bruke slike bukser til langt ut i juni :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Har ikke brukt strømpebukser til datteren min på flere år, jeg. Uavhengig av kjønn så er da stilongs mye mer praktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...