Gå til innhold

Anbefalinger på Sveriges vestkyst

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vi er en familie på 4 (barn 11 og 14) som tenkte å leie hytte et sted på Sveriges vestkyst i sommer.

Vi har aldri vært der før og trenger derfor anbefalinger om steder å bo og besøke.

Mvh Familie på 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er massevis av campingplasser langs Vestkysten av Sverige, men etter å ha prøvd ut de fleste pleide min familie å ende opp på Marias camping i Mellbystrand. (omtrent 2 mil sør for Halmstad). De leier også ut hytter. De er ikke så store, men bør holde for en familie på fire. Man er jo tross alt ute det meste av dagen.

De fleste opplevelsene nedover kysten er jo forbundet med sjøen og soling, men jeg vil anta at barne vil like en dag på Liseberg. Gøteborg har jo også muligheter for shopping. Malmø er jo også en stor, men koselig by dersom dere drar så langt ned. Og da er ikke veien over til København lang. Men dette betinger jo at dere ikke starter langt nord eller vest i Norge. Ellers er det mange koselige småbyer langs kysten.

God tur!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vill ni ha klippor eller sandstrand? Nærhet till stad eller vill ni bara ha sol och bad? Kan ju bli trist om det regnar. Jag tycker sjælv att det ær finast runt Gøteborg och norrut. Kusten ær kantad av samhællen som ær vældigt populæra på sommaren. Men det ær också vældigt fint søderut. Jag skulle iallafall hållit mig borta från Strømstad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid å være i Halmstad vi :hjerte: Og da bosetter vi oss på Tylösand camping. Den ligger 9 km utenfor sentrum, og det er gangavstand til havet. Så tar vi oss en tur med fergen til Danmark og besøker div akvarier ol i Grenå området.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...