Gå til innhold

Aislin`s nattbok

Aislin

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Jeg kommer alltid tilbake!(??)

Beklager for plutselig og ett noe langt fravær.

Jeg har vært fryktelig langt nede i mørket mitt igjen. Denne gangen kom det faktisk VELDIG uventet. Jeg begynner jo til en viss grad å kjenne igjen opp og nedturene mine.

Hadde nok vært noen tegn der en periode, men bang!! Svart...

Jeg blir så sint også, at kjemien i hodet mitt så fullstendig kan ta makt over livet mitt. På godt norsk har jeg vært skikkelig deppa.

Da tar jeg ikke telefonen, leser ikke mail, og går så vidt ut av huset.

Men de siste ukene har stemningen sakte men sikkert bedret seg. Selvfølgelig virker jo våren inn på meg. Men har også fått en revurdering av medisinene mine, kuttet ut en, økt en medisin og begynt med en ny. Merker at det fungerer greit, til tross for litt bivirkninger. Kvalm, svimmel og hetetokter. Men det går over og er verdt det. Jeg vet det. Det er tatt mange år, men har godtatt at jeg må gå medisiner. Selvom jeg skal innrømme at jeg hatt redusert "bitte litte grann" på medisinene mine på egenhånd. Det straffer seg alltid.

De fleste kan vel kanskje lese mellom linjene her og skjønne hva jeg sliter med. Men blåser i muligheten for å bli gjenkjent og forteller det alikevel.

Fikk diagnosen Bipolar lidelse for 5 år siden. Da hadde jeg allerede vært syk i flere år men klart å holde det i sjakk og skjule de verste toppene og dalene. Innerst inne visste jeg det. Det ligger i familiehistorien min. Men trodde aldri det kunne ramme meg.

Det er alt jeg har tenkt til å si om den saken.

Har savnet jentene mine og er iallefall tilbake nå :hoppe:

Har mye å oppdatere meg på, men håper det står bra til med dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Åh! Der var du jo :) Velkommen, velkommen tilbake :)

Skjønner at du ikke har hatt det greit i den siste tiden:(

Men det er iallefall godt å se deg igjen :klemmer: Håper mørket holder seg borte for en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo :hoppe: Så koselig å se deg igjen :)

Hadde en følelse av at det var noe sånt som var grunnen, ut fra hva du har skrevet før. Henger meg på Ansjoni og håper mørket holder seg borte en stund nå. Godt å ha deg tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å ha deg tilbake!!! :klem: Du har vært savnet!

Signerer de andre og håper rullegardina ikke går ned på LEEEEENGE! MINST 100 år i hvertfall!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk!

Det går mye bedre nå.

Har begynt å surre litt rundt i hagen og skal trene litt mere med Loppa nå.

Får så dårlig samvittighet når det har vært sånn at det kun har vært lufteturer. Ikke noen lange turer eller trening.

I dag tok jeg med meg apportbukken og vi trente litt apport. Forøvrig har frøken Fryd knekt fingeren sin, så nå blir det lufting av begge de svarte dyra. Nuno tror bandasjen hennes er en bitepølse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke godt ut å bli bitt i en brukket finger... :fnise:

Så godt at du er på vei ut igjen. Nå er det VÅÅÅÅÅÅR! NYT DET! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er ikke så verst :sol:

Beste dagene er de jeg lar meg begeistre over de små tingene,

Verdens største løvetannblader vokser nede i veien, med en hånd kan jeg

ruske med meg et herremåltid til stallkaninene.

Tårnsvalene har flyttet inn i taket mitt igjen. Noen ganger tror jeg de skal fly inn i stua, men med presisjon og erfaring tar de en bratt sving oppunder taket.

Det har vært svaler under taket her lengre enn jeg har levd, rart å tenke på.

Akkurat som om jeg bor i huset deres. Kanskje de flyr forbi og tenker, jøss har hun ikke vasket vinduene sine i år heller.

Og ikke minst, det lukter i gjødsel lenger :goodbye:

Sov godt allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter gjødsel rundt her, men heldigvis bruker ikke bonden med jorder rundt tomta vår kugjødsel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

Var på ridebanen i går. Sto i kveldssola og så på Prinsessa red og trente dressur. Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg om dagen? Savner innleggene dine, håper du ikke er alt for langt nede og at du kommer tilbake snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...