Annie Skrevet 27. februar 2008 #81 Del Skrevet 27. februar 2008 Dessuten var jeg penere enn henne, det er viktigst. HELT KLART!! Tok en bitte bitte liten joggetur i går, følte meg skikkelig sporty på vei ned skogsveien med bikkjene på slep. I samme øyeblikk nådde jeg den eneste isbelagte delen av veien, som var ekstremt glatt av mildværet. Og skled bortover i bambistil. Jeg rakk og tenke "nå går lårhalsen..." Men klart på en eller måte å komme meg ut av en nesten spagat og holdt meg på beina. Etterpå måtte jeg flire "nå går lårhalsen" ikke foten, armen eller lignende. Neida, lårhalsen. 29 år og snart 80 år. Bør kanskje begynne å bruke rynkekrem før jeg begynner å bekymre meg for å knekke lårhalsen. Hva blir det neste? Kamferdrops og lommetørkler i veska? Ja ja, jeg har iallefall mine egne tenner... Og avføringen er bra? Lårhalsen!! Ellers har jeg syndet...har klart å røyke nesten 40 prince på 3 dager. I morgen er det slutt. Nå har jeg vært så flink lenge. Nå er det i allefall tirsdagkos, her i huset spiser vi sjokolade på tirsdager. Mye koseligere enn å spise godteri i helgen. Også er det Csi jippi! Det eneste jeg MÅ få med meg på tv. Best å få spist sjokoladen før det begynner. Klem fra den tøffeste dere kjenner 40 på 3 dager er dag ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 27. februar 2008 Og avføringen er bra? Lårhalsen!! Ja, tror det. Hadde en gal grandtante som begynte veie det for sikkerhetskyld på sine gamle dager. Jeg har ikke kjøkkenvekt Svisker, kamferdrops og lommetørkler *skriver handleliste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. februar 2008 #83 Del Skrevet 27. februar 2008 Søndag gikk bra... Det var rart å se eksen igjen. Lenge siden sist. I begynnelsen var den "nye" damen hans veldig hyggelig og virket som hun taklet bra, at vi har felles venner. Selvom jeg har unngått at vi skal møte på hverandre i alle sosiale sammenhenger, er det umulig å unngå at det ikke skjer ett par ganger i året. Men har merket at hun for hver gang i løpet av de to siste årene, ser styggere og styggere på meg. Og eksen unngår meg, tydelig at han ikke får snakke med meg. Tåpelig. Jeg pleier som regel og hilse høflig på begge to, og holde meg ute av veien. Bevisst aldri havne i prat med han alene. Dette av respekt for henne. Har ingen interesse av å være den klengete eksen. Ikke rart hun ser stygt på deg, du er jo en stor "trussel" mot forholdet. Dama til min første eks var også sånn. Til tross for at han og jeg til og med gikk i samme klasse, så var det tydelig at han til slutt hadde fått totalforbud mot å snakke med. Men alikevel irriterer meg at hennes "true colors" titter frem, vennligheten i begynnelsen var bare spill for galleriet. Frk Fryd var med i selskapet i og med at hun kjente de som holdt det, men det var første gang hun møtte eksen og dama, hun var enig i mine observasjoner. Noe som er litt kjekt å vite, for jeg kan til tider være en smule paranoid Dessuten var jeg penere enn henne, det er viktigst. Helt klart Har brukt masse tid på Loppa de siste dagene, føler jeg har vært litt slurvete med dressuren og treningen. Og det er på tide å tenke på konkurranser igjen. Hun er kjempeflink i allefall. Og litt trening hjelper på lange ører og bjeffing mot postmannen. Så alle er fornøyde. Hadde store planer om å ta en joggetur med henne i dag, men var så surt og kaldt Tok en bitte bitte liten joggetur i går, følte meg skikkelig sporty på vei ned skogsveien med bikkjene på slep. I samme øyeblikk nådde jeg den eneste isbelagte delen av veien, som var ekstremt glatt av mildværet. Og skled bortover i bambistil. Jeg rakk og tenke "nå går lårhalsen..." Men klart på en eller måte å komme meg ut av en nesten spagat og holdt meg på beina. Etterpå måtte jeg flire "nå går lårhalsen" ikke foten, armen eller lignende. Neida, lårhalsen. 29 år og snart 80 år. Bør kanskje begynne å bruke rynkekrem før jeg begynner å bekymre meg for å knekke lårhalsen. Hva blir det neste? Kamferdrops og lommetørkler i veska? Ja ja, jeg har iallefall mine egne tenner... Du får ta med deg rullatoren neste gang du skal på tur. Ellers har jeg syndet...har klart å røyke nesten 40 prince på 3 dager. I morgen er det slutt. Nå har jeg vært så flink lenge. Nå er det i allefall tirsdagkos, her i huset spiser vi sjokolade på tirsdager. Mye koseligere enn å spise godteri i helgen. Også er det Csi jippi! Det eneste jeg MÅ få med meg på tv. Best å få spist sjokoladen før det begynner. Klem fra den tøffeste dere kjenner I følge J så har du et stykke igjen enda. I Australia selger de 25-pakninger, og når du røyker en pakke om dagen og fortsatt må bomme, DA bør du kanskje tenke på å trappe ned litt. Evt. når du tenner neste røyk med den gamle. Håper du fikk sove til slutt, jeg sovnet som et barn da jeg til slutt sovnet....alt for sent. Ønsker deg en fin tirsdag, pass deg så ikke lårhalsen ryker når du er ute med Loppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 28. februar 2008 I følge J så har du et stykke igjen enda. I Australia selger de 25-pakninger, og når du røyker en pakke om dagen og fortsatt må bomme, DA bør du kanskje tenke på å trappe ned litt. Evt. når du tenner neste røyk med den gamle. Håper du fikk sove til slutt, jeg sovnet som et barn da jeg til slutt sovnet....alt for sent. Ønsker deg en fin tirsdag, pass deg så ikke lårhalsen ryker når du er ute med Loppa Men cluet er at jeg sluttet å røyke 10. januar...sukk Så da er det ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. februar 2008 #85 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) [ Endret 29. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 28. februar 2008 Min dag i korte trekk - Våken, kaffe...åpne øyne. - Faen, Sublefot...det var jeg som skulle slippe han ut. - Løpe til stallen i pysj. - Mate dyra - Strålende sol - Bikkjene vil ut, hvorfor ikke med en gang? Mens sola skinner. - Ut på tur med 8 poter, foressten 12, katteprinsen vil være med. - Antrekk for turen pysj, støvler, jakke og solbriller. - Deilig med 2 km privat skogsvei frem til skogen. - Møtte ingen mennesker på turen, men i såfall hadde de sikkert vært mer redd meg en omvendt. - Frokost/Lunsj - Hjelpe en kranglete venninne med å pønske ut utspekulerte sms, til kjæresten (som generelt kun er utspekulert.) - Gjort husarbeid i 5 timer...tilsvarer 30 min effektiv vask, avbrutt av sjekking av epost, matlaging, telefoner, lufteturer og annet bortkastet tidsfordriv. - Middag, Vegetar Pizza. - Butikktur for å kjøpe røyk, men kjøpte det ikke. STOLT - Betale regninger - Minihjemme SPA, hvis jeg gidder kommer ungspretten min i morgen. Mere er det ikke å si om dagen:) Mensen er ventet over helga, men mistenker tidligere besøk. Mistenkelige migrene dotter i sidesynet. Så på tide å legge fra seg pc`en *vurdere å ta en migrenespray* og legge seg Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. februar 2008 #87 Del Skrevet 29. februar 2008 God bedring med migrenen. Har ikke hatt det siden vi var i Spania og håper det er en stund til neste gang... Migrenespray forresten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. februar 2008 #88 Del Skrevet 29. februar 2008 Håper formen er litt bedre i dag. Så flink du var som ikke kjøpte røyk! Håper du får en fin dag. Noen spennende planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 2. mars 2008 Det begynner å gå opp for meg hvorfor jeg aldri fester lenger. Var på fest hos søsteren i går. Glemte at jeg drakk vin, ikke saft..... Har ligget rett ut i hele dag, tror jeg hadde det gøy. Våknet i dag med absolutt alle klærne på, til og med pashmina sjalet. Hadde riktignok fått av meg støvlettene. Det blir lenge til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #90 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva er Pashmina? Kjøpte et sånt sjal i Spania og det er så herlig kvalitet på det, men jeg aner ikke hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. mars 2008 #91 Del Skrevet 3. mars 2008 Det begynner å gå opp for meg hvorfor jeg aldri fester lenger. Var på fest hos søsteren i går. Glemte at jeg drakk vin, ikke saft..... Har ligget rett ut i hele dag, tror jeg hadde det gøy. Våknet i dag med absolutt alle klærne på, til og med pashmina sjalet. Hadde riktignok fått av meg støvlettene. Det blir lenge til neste gang. Håper du er dårlig i morgen, det tyder på at du har hatt en morsom kveld, sa en kompis til meg da han gratulerte meg med dagen. Høres jo nesten ut som han har rett i ditt tilfelle Håper du får en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #92 Del Skrevet 3. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 3. mars 2008 Håper du er dårlig i morgen, det tyder på at du har hatt en morsom kveld, sa en kompis til meg da han gratulerte meg med dagen. Høres jo nesten ut som han har rett i ditt tilfelle Håper du får en fin uke. He he, du har kanskje rett i det. Følte meg i allefall i utmerket form i dag. Skjønner ikke hvordan jeg orket å feste hver eneste helge og på ukedager før. Jeg begynner å bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Håper du er dårlig i morgen, det tyder på at du har hatt en morsom kveld, sa en kompis til meg da han gratulerte meg med dagen. Høres jo nesten ut som han har rett i ditt tilfelle Håper du får en fin uke. God dag Pashmina er en type cashmere, som er mest kjent i skjerf og sjal som kalles pashmina. Sånne skjerf er ofte 70% pashmina/cashmere og 30% silke. De er ofte dyre, men man får ofte lignende produkter til en noe rimeligere penge. Ikke umulig at det er ett pashimna skjerf eller lignende du har kjøpt. Jeg kjøpte ett ordentlig pashminaskjerf i london, også har jeg mange som ligner. Poenget er at de skal være varme, myke, men så lette at du kan dra skjerfet igjennom en giftering. Jeg elsker skjerf og sjal jeg kan surre rundt meg uten at jeg føler meg innpakket. Som legger seg pent med andre ord... Klem Endret 3. mars 2008 av Aislin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #95 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Det jeg har er lett, mykt og varmt og går fint gjennom ringen (testa i går ) MEN vi fikk 2 for 5 EURO, (pruta godt) så den lappen med 100% Pashmina tviler jeg på... Endret 3. mars 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 3. mars 2008 Det jeg har er lett, mykt og varmt og går fint gjennom ringen (testa i går ) MEN vi fikk 2 for 5 EURO, (pruta godt) så den lappen med 100% Pashmina tviler jeg på... Det spørs vel. Har ett ti-talls av den typen jeg også. Sånn 3 for 10 euro osv. Men de er kjempe deilige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #97 Del Skrevet 3. mars 2008 Same shit hva det er, så lenge det er godt og varmt og pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 3. mars 2008 Same shit hva det er, så lenge det er godt og varmt og pent. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. mars 2008 #99 Del Skrevet 8. mars 2008 Lenge siden jeg har sett noe til deg her inne nå... Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. mars 2008 #100 Del Skrevet 8. mars 2008 Heisann. Lenge siden du har skrevet noe nå. Alt bra med deg? Håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå