Gjest Donna Skrevet 28. april 2003 #1 Del Skrevet 28. april 2003 Lurer på vask av truser jeg. Jeg pleier å vaske bomulls truser på 60 grader samman med håndkler, kluter og slikt. Men ikke alle kan vaskes på mer enn 40 grader - særlig de litt pene.... Hva gjør dere?? Hygienisk å vaske stringtruser på 40 grader?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2003 #2 Del Skrevet 28. april 2003 Ikke noe problem med de vaskemidlene vi har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. april 2003 #3 Del Skrevet 28. april 2003 Det er overhodet ikke hygienisk og vaske truser på 40 grader. Minimum 60 grader er anbefalt. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2003 #4 Del Skrevet 28. april 2003 går vi egentlig rundt og har en masse snusk og bakterier på oss som vi selv ikke tåler? Ikke jeg i hvert fall...' Nå skal jeg innrømme at jeg ikke er flink til å holde det pene undertøyet for seg selv, så de går om hverandre på både 40 og 60, og syk er jeg aldri, verken her eller der. Vi er overhygieniske i dette landet, livredd for bakterier av alle slag og vi vasker på oss sopp og dårlig immunforsvar - det er ikke fleip en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #5 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg vasker alle truser på 60 grader. Uansett hvor fine de er.. Heller det enn oppblomstring av sopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. april 2003 #6 Del Skrevet 28. april 2003 Vil truser som er merket med 40 grader bli ødelagt av å bli vasket på 60 grader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 hvis trusene er hvite vil de bli grå.. andre, lekre farger vil med tiden falme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. april 2003 #8 Del Skrevet 28. april 2003 Etter at vi hadde temaet oppe for en stund siden, tro jeg at jeg har sagt mitt: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...der=asc&start=0 Truser som brukes til daglig skal vaskes på 60 grader!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 28. april 2003 #9 Del Skrevet 28. april 2003 Truser er "forbruksvare", og jeg vil heller ødelegge fine truser enn å vaske dem på under 60 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 28. april 2003 #10 Del Skrevet 28. april 2003 Truser er "forbruksvare"' date=' og jeg vil heller ødelegge fine truser enn å vaske dem på under 60 grader.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. april 2003 #11 Del Skrevet 28. april 2003 Vasker alt undertøy på 60 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. april 2003 #12 Del Skrevet 28. april 2003 Aldri under 60 grader!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa31 Skrevet 28. april 2003 #13 Del Skrevet 28. april 2003 60 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. april 2003 #14 Del Skrevet 29. april 2003 går vi egentlig rundt og har en masse snusk og bakterier på oss som vi selv ikke tåler? Ikke jeg i hvert fall...' Nå skal jeg innrømme at jeg ikke er flink til å holde det pene undertøyet for seg selv, så de går om hverandre på både 40 og 60, og syk er jeg aldri, verken her eller der. Vi er overhygieniske i dette landet, livredd for bakterier av alle slag og vi vasker på oss sopp og dårlig immunforsvar - det er ikke fleip en gang Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 29. april 2003 #15 Del Skrevet 29. april 2003 hvis trusene er hvite vil de bli grå.. tull og tøys. vasker alltid mine hvite bomullstruser på minst 60, men som oftest 90, og de er ikke det spor grå. men så vasker jeg dem sammen med andre hvite klær, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. april 2003 #16 Del Skrevet 29. april 2003 Etter at vi hadde temaet oppe for en stund siden' date=' tro jeg at jeg har sagt mitt: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...der=asc&start=0 Truser som brukes til daglig skal vaskes på 60 grader!!! Here we go again... Tror jeg fikk sagt mitt i den gamle tråden jeg også... :blunke: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 29. april 2003 #17 Del Skrevet 29. april 2003 Amen! Og AMEN! Vi dusjer jo hver dag, - har jeg mensen bruker jeg truseinnlegg som ekstra beskyttelse. Forstår ikke problemet. (Og hvite BOMULLSTRUSER som vaskes på 60 grader blir ikke grå, men derimot alle de lekre..........de er ikke så lekre lenger etter noen runder på 60 grader. Og jeg VIL ha lekre truser........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. april 2003 #18 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg vasker mine på 60, 70 eller 80 grader. De fine trusene blir fort bruk og kast, tåler ikke den høye temperaturen! Det har hendt at jeg har slengt et par med i en 40 graders vask fordi de var i en spesiell farge som jeg har lite håndklær og sånt i. Det blir for gale å spandere en hel maskin på et par truser syns jeg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. april 2003 #19 Del Skrevet 29. april 2003 Her går alle truser på 60 grader, også de fine. (Så får de heller bare bli litt fortere stygge.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 29. april 2003 #20 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg vasker alle trusene mine på 60 grader. Verken de dyreste eller billigste tar noe skade av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå