milla-mor Skrevet 15. mai 2008 #41 Skrevet 15. mai 2008 Nei, ikke over 100 kg. Jeg veier 57 kg, og er 176 cm høy. Men da jeg var gravid veide jeg nesten 70 kg. Det er det meste jeg har veid. Anyways... Bedre å være lubben med former, enn et langt, skranglete råk.
Gjest Sativa Skrevet 15. mai 2008 #42 Skrevet 15. mai 2008 Veier heldigvis for meg ikke over 100 lenger, men har gjort det i mange år. Har gått ned 22 kilo de siste månedene, skal ned på rundt 70 kilogram hadde jeg tenkt. Fortalte absolutt ingen hva jeg veide, og da jeg skulle fjerne mandlene så grudde jeg meg aller mest til å veie meg før operasjonen.
Gjest Gjest-M- Skrevet 15. mai 2008 #43 Skrevet 15. mai 2008 Jeg var på mitt tyngste 104,5 kilo, og jeg er ikke mer enn 1,68 høy, så jeg var en liten traktor... Nå er jeg 74 kilo og satser på å komme ned mot 70 i løpet av kort tid.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #44 Skrevet 15. mai 2008 Anyways... Bedre å være lubben med former, enn et langt, skranglete råk. Det er bedre å være høy, slank og fin, enn ei feit, dissende skjøge!
Envy Skrevet 15. mai 2008 #45 Skrevet 15. mai 2008 Anyways... Bedre å være lubben med former, enn et langt, skranglete råk. er ikke alle som er lang og skranglete forde om man en høy og tynn vel? Jeg for min del er 168 og 55 kg, jobber meg opp mot 60 kg nå, med riktig kosthold og masse trening
milla-mor Skrevet 15. mai 2008 #46 Skrevet 15. mai 2008 Det er bedre å være høy, slank og fin, enn ei feit, dissende skjøge! Jada... Men poenget var ikke at det er enten, eller. Jeg ser overhodet ikke på meg selv som et råk, liksom.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #48 Skrevet 16. mai 2008 Ja... 110 kg Var slank (55kg) til jeg fikk to barn, gikk opp 35kg med den første, men gikk ned 25 kg etter graviditeten. Dessverre la jeg på meg 15 kg igjen, også ble jeg gravid på nytt og la på meg 30 kg.... Selv om jeg gikk ned litt etter fødselen så kom de raskt tilbake. Og er ikke så veldig høy heller (170cm), så kiloene viser veldig godt, og sitter som støpt...
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 19. mai 2008 #49 Skrevet 19. mai 2008 Nei det gjør jeg ikke. Jeg er 175 høy, og veier ca 62 kg. Er fornøyd med det. Trener et par ganger i uka, og prøver å spise sunt. Men i helga unner jeg meg både vin og sjokolade... Viktig å kose seg også!
happyhappy Skrevet 19. mai 2008 #50 Skrevet 19. mai 2008 nei det gjør jeg ikke. Jeg er 158cm og veier 55kg
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #51 Skrevet 20. mai 2008 Ja... 110 kg Var slank (55kg) til jeg fikk to barn, gikk opp 35kg med den første, men gikk ned 25 kg etter graviditeten. Dessverre la jeg på meg 15 kg igjen, også ble jeg gravid på nytt og la på meg 30 kg.... Selv om jeg gikk ned litt etter fødselen så kom de raskt tilbake. Og er ikke så veldig høy heller (170cm), så kiloene viser veldig godt, og sitter som støpt... Det tristste jeg vet er kvinner som ikke skjønner at de må passe kostholdet når de er gravide, samme hvor beleilig og "lovlig" det føles å kunne hive i seg mat. Om de ikke vil passe seg for sin egen del, bør de i det minste ta hensyn til det lille barnet de bærer på!!
Gjest Gjest_Alexandra_* Skrevet 20. mai 2008 #52 Skrevet 20. mai 2008 Det tristste jeg vet er kvinner som ikke skjønner at de må passe kostholdet når de er gravide, samme hvor beleilig og "lovlig" det føles å kunne hive i seg mat. Om de ikke vil passe seg for sin egen del, bør de i det minste ta hensyn til det lille barnet de bærer på!! Noe av det tristeste jeg vet er mennesker som tror de vet best, og dermed kan fortelle folk man ikke kjenner hva de har å gjøre i livet sitt, og hva de gjør feil. DET er trist det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå