light Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Store gjøremål: ( som tar lengre enn en dag å gjøre) rydde i alle papirer rydde i mappen med regninger og dill lage treningsprogram jeg kan gjøre hjemme finne sunne oppskrifter legge resten av cd'ene på ipoden sortere litt sanger rydde i rote eskene finne/lage en kjempe fin eske til å ha matoppskrifter i ha ordnet hele ipoden kjøpe treningsholder til ipoden kjøpe treningsthigts finne alle ladere og ledninger jeg har rotet bort rydde hele klesskapet, gi alt du ikke bruker til fretex lage øredobber Andre mål: (som person) mer sosial flinkere til rettskriving, unngå å skrive på dialekt på facebook, msn og skype lese flere bøker være tøffere, gjøre ting jeg ikke tror jeg tør Endret 26. mai 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) dagens gjøremål: rydde rommet legge klær til vask legge rene klær på plass ordne neglene sette opp budsjett ordne kosthold, nesten ferdig legge fram trenings og gosli klær gjøre skolearbeid ( dette MÅ gjøres ) ordne litt papirer lese mer om utdannelse begynner å nærmer seg lufte ut ordne bagene matpakke Morgensdagen gjøremål jobb trening skole matpakke treningsklær stor opprydning i bilen rydde litt Endret 16. mars 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 16. mars 2010 dagens gjøremål: rydde rommet legge klær til vask legge rene klær på plass sette opp budsjett ordne kosthold, nesten ferdig legge fram trenings og gosli klær gjøre skolearbeid ( dette MÅ gjøres ) ordne litt papirer lese mer om utdannelse begynner å nærmer seg lufte ut ordne bagene matpakke morgendagens jobb trening skole matpakke treningsklær stor opprydning i bilen rydde litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) dagens gjøremål: rydde rommet sminkeskoffene legge klær til vask legge rene klær på plass legge nye klær i skapet ordne skoene sette opp budsjett ordne kosthold, nesten ferdig legge fram trenings og gosli klær gjøre skolearbeid ( dette MÅ gjøres ) ordne litt papirer lese mer om utdannelse begynner å nærmer seg lufte ut stor opprydning i bilen ordne bagene matpakke rydde i sminken SKAFFE MYE MOTIVASJON morgendagens jobb trening skole matpakke treningsklær rydde litt Endret 24. mars 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Dagens gjøremål # lage kake:) # støvsuge # pakke treningsbagen: tights, singlet, tskjorte, bh, ekstra sokker + truse, genser, vannflaske, ipod + bånd, strikker + klemmer, håndkle # rydde klærne i stolen # lage pakkeliste til turen # legge fram klær og sminke til i morgen Mandagens gjøremål # henge opp knaggene # henge opp bilde # cardio 1 time # styrke time # mye skole # farg håret Tirsdagens gjøremål # jogge en time # mye skole # pakk litt Onsdagens gjøremål # pakk ferdig # braseliansk voksing # pilates time # times gå eller joggetur # frisørtime # mye skole Torsdagens gjøremål # reise dag, bare slappe av og kose seg Endret 10. mai 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Tirsdagens gjøremål, alt skal gjøres for første gang:P gjøre skolearbeid ordne litt papirer gå tur trene rydde rommet støvsuge legge klær til vask bytte p-ring legge fram klær til jobb, tur og trening lese mer om utdannelse lage yogaprogram jeg kan gjøre hjemme + uttøyingsprogram ta opp fryst mat, ( må få brukt opp maten i fryseren) sortere litt sanger rydde etter 17. mai:) lese om hårfjerning med laser finne ut hvordan jeg kan unngå inngrodde hår og kviser jeg har blitt syk (var den som lignet mest:P) tror det er influensa. Har feber, vondt i hodet og tett i nesen. så har ikke gjort alt i dag heller, får ta resten når jeg blir frisk:) Endret 18. mai 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Onsdagens gjøremål, gjør så mye jeg orker ennå litt syk Studere studere studere ( skal lese i minst tre omganger så jeg ikke blir lei:) ) ordne litt papirer rydde rommet støvsuge legge klær til vask bytte p-ring legge fram klær til jobb, tur og trening lese mer om utdannelse lage yogaprogram jeg kan gjøre hjemme + uttøyingsprogram ta opp fryst mat, ( må få brukt opp maten i fryseren) sortere litt sanger lese om hårfjerning med laser finne ut hvordan jeg kan unngå inngrodde hår og kviser kjøpe id pudder på nett, kanskje krem og kjøpe David D. Burns: Tenk deg glad ? Endret 19. mai 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 20. mai 2010 Torsdagens gjøremål, gjør så mye jeg orker ennå bitte litt syk Studere studere studere ( skal lese i minst tre omganger så jeg ikke blir lei:) ) ordne litt papirer rydde rommet støvsuge legge klær til vask bytte p-ring legge fram klær til jobb, tur og trening lese mer om utdannelse lage yogaprogram jeg kan gjøre hjemme + uttøyingsprogram ta opp fryst mat, ( må få brukt opp maten i fryseren) sortere litt sanger lese om hårfjerning med laser finne ut hvordan jeg kan unngå inngrodde hår og kviser kjøpe id pudder på nett, kanskje krem og kjøpe David D. Burns: Tenk deg glad ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 20. mai 2010 Spare penger til: hår klips sommerferie ny bærbar data sykkel hårfjerning med laser kjemisk peeling ( eller noe annet for å få bort kvise arr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 20. mai 2010 Har ikke råd til å ha bilen lenger så jeg skal kjøpe sykkel, kommer til å sykle eller bruke kollektivtransport, gruer meg til å være avhengig av når bussen og diverse går, men jeg får bare bli vant med det. Greide å ødelegge pc'en min, dn mistet jeg selvfølgelig i gulvet, men får låne en av broren min:) så nå må jeg spare til ny pc og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 22. mai 2010 Lørdag gjøremål, gjør så mye jeg orker ennå bitte litt syk Studere studere studere ( skal lese i minst tre omganger så jeg ikke blir lei:) ) ordne litt papirer rydde rommet støvsuge legge klær til vask bytte p-ring legge fram klær til jobb, tur og trening lese mer om utdannelse lage yogaprogram jeg kan gjøre hjemme + uttøyingsprogram ta opp fryst mat, ( må få brukt opp maten i fryseren) sortere litt sanger lese om hårfjerning med laser finne ut hvordan jeg kan unngå inngrodde hår og kviser kjøpe id pudder på nett, kanskje krem og kjøpe David D. Burns: Tenk deg glad ? spa dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Gjøremål, som jeg orker, før etter eksamen en eksamen igjen:) på fredag kveld er jeg ferdig:) Studere studere studere ( skal lese i minst tre omganger så jeg ikke blir lei:) ) ordne litt papirer rydde rommet støvsuge legge klær til vask bytte p-ring rydde klesskapet klærne rundt omkring legge fram klær til jobb, tur og trening lese mer om utdannelse lage yogaprogram jeg kan gjøre hjemme + uttøyingsprogram ta opp fryst mat, ( må få brukt opp maten i fryseren) sortere litt sanger lese om hårfjerning med laser finne ut hvordan jeg kan unngå inngrodde hår og kviser kjøpe id pudder på nett, kanskje krem og kjøpe David D. Burns: Tenk deg glad ? Store gjøremål: ( som tar lengre enn en dag å gjøre) rydde i alle papirer rydde i mappen med regninger og dill lage treningsprogram jeg kan gjøre hjemme finne sunne oppskrifter legge resten av cd'ene på ipoden sortere litt sanger rydde i rote eskene finne/lage en kjempe fin eske til å ha matoppskrifter i ha ordnet hele ipoden kjøpe treningsholder til ipoden kjøpe treningsthigts finne alle ladere og ledninger jeg har rotet bort rydde hele klesskapet, gi alt du ikke bruker til fretex lage øredobber Endret 26. mai 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) --------------------------------------------------------- I dag: ta av neglelakk ta på ny neglelakk ordne litt papirer lese om utdannelse lage 5 min utøyingsprogram sortere litt sanger hive boss legge fram klær til jobb rydde i klærene I morgen braseliansk bestill legetime og fysoterapaut time Store gjøremål: ( som tar lengre enn en dag å gjøre) rydde i alle papirer rydde i mappen med regninger og dill rydde i rote eskene finne/lage en kjempe fin eske til å ha matoppskrifter i ha ordnet hele ipoden kjøpe treningsholder til ipoden kjøpe treningsthigts finne alle ladere og ledninger jeg har rotet bort rydde hele klesskapet, gi alt du ikke bruker til fretex Spare penger til: hår klips sommerferie ny bærbar data sykkel hårfjerning med laser kjemisk peeling ( eller noe annet for å få bort kvise arr) Andre mål: (som person) mer sosial flinkere til rettskriving, unngå å skrive på dialekt på facebook, msn og skype lese flere bøker være tøffere, gjøre ting jeg ikke tror jeg tør Endret 13. juli 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) I dag: ordne litt papirer lese om utdannelse lage 5 min utøyingsprogram sortere litt sanger pakke bøker og filmer pakke litt klær fysoterapaut, øvelsene tøye kroppen vaske klær henge opp klær rydde i klærene Store gjøremål: ( som tar lengre enn en dag å gjøre) rydde i alle papirer rydde i mappen med regninger og dill rydde i rote eskene finne/lage en kjempe fin eske til å ha matoppskrifter i ha ordnet hele ipoden kjøpe treningsholder til ipoden kjøpe treningsthigts finne alle ladere og ledninger jeg har rotet bort rydde hele klesskapet, gi alt du ikke bruker til fretex Endret 31. juli 2010 av light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 14. september 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 14. september 2010 I dag: ta på neglelakk ordne litt papirer rydde rommet lage utøyingsprogram legge fram klær rydde i klærene ordne litt papirer fysoterapaut, øvelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #36 Del Skrevet 3. oktober 2010 er ikke så flink til å gjøre alt på planen så nå skal jeg ha ukens gjøremål ikke dagens fra søndag til søndag:) Gjøremål: ordne papirer lese om utdannelse rydde i mappen med regninger og dill rydde i rote eskene finne alle ladere og ledninger jeg har rotet bort rydde hele klesskapet, gi alt du ikke bruker til fretex rydde rommet tørke støv støvsuge vaske klær bytte sengetøy lage yogaprogram jeg kan gjøre hjemme + uttøyingsprogram kjøpe David D. Burns: Tenk deg glad ? rydde i alle papirer lage øredobber Idag: skole legge fram klær til jobb, tur og trening Mandag: skole trening legge fram klær til jobb, tur og trening Tisdag: skole trening legge fram klær til jobb, tur og trening Ondag: skole trening legge fram klær til jobb, tur og trening Torsdag: skole trening legge fram klær til jobb, tur og trening Fredag: skole trening legge fram klær til jobb, tur og trening Denne uken skal jeg krysse ut alt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå