Gå til innhold

handlenett/tøyposer

salemandra

Anbefalte innlegg

har noen idèer om hvor man får tak i det? gjerne noen norske sider.. så en på kk for litt siden men nå husker jeg ikke den linken i det hele tatt. irriterer meg! uansett så tenker jeg det kunne vært kult å fått tak i en enkel hvit en og laga noe print sjøl på den, med sjablong, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere butikker selger nå handlenett, bl.a. Body Shop, vet jeg. Du finner også på www.friendsfairtrade.no, og jeg tror den ene der er helt hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å si her også: Hva med å sy noen fine og forskjellige å gi i venninnegave eller julegave? Det har jeg tenkt å gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majamø

Hei. Anbefaler baggubag, finnes både som .no og .com. De er gode å bære, laget i nylon så de blir hverken fort skitne eller slitt, kommer i en egen pung, slik at de tar liten plass i vesken (og dermed blir de brukt), god plass i posene, tåler mye varer (mer enn jeg klarer å bære....) Har spart masse poser på dette, sparer etterhvert penger også, kjøper tynne søppelposer på rull, feks på nille til søppla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Dag_*

Flere typer bærenett finnes også i nettbutikken til Hippo. Her er det bærenett i økologisk bomull. Det kommer andre alternativer etterhvert også, bl.a. i resirkulert plast.

webshop.hippo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Apple- i.i

Jeg har kjøpt to på Søstrene Grene. De er ikke så store, så jeg kan putte dem fulle av melk (maks 5 liter) uten å bære meg ihjel - perfekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Hei. Anbefaler baggubag, finnes både som .no og .com. De er gode å bære, laget i nylon så de blir hverken fort skitne eller slitt, kommer i en egen pung, slik at de tar liten plass i vesken (og dermed blir de brukt), god plass i posene, tåler mye varer (mer enn jeg klarer å bære....) Har spart masse poser på dette, sparer etterhvert penger også, kjøper tynne søppelposer på rull, feks på nille til søppla.

kult! har lenge lett etter noen som bare var ensfarga med noen farger jeg likte og der endelig var det! skal bestille meg en i olivengrønn og en i lilla så fort neste paycheck tikker inn! :D gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de jo veldig fine handlenett til 30 kroner på Body Shop :)

(og for de som tilfeldigvis skal til England snart, så selger Marks & Spencer kjempefine handlenett i økologisk bomull til 2,50. Claire's selger også mange fine, litt mindre handlenett i mange forskjellige farger og mønstre til samme pris. Kjempegreit at kursen på pund er så lav nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har sett de på lindex! Av alle steder.. en slags imitasjon av "not a plastic bag"-handlepose, siden det står noe av det samme på den.

glemte å skrive prisen, 29 kr.

Endret av RedFox81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anne_*
har noen idèer om hvor man får tak i det? gjerne noen norske sider.. så en på kk for litt siden men nå husker jeg ikke den linken i det hele tatt. irriterer meg! uansett så tenker jeg det kunne vært kult å fått tak i en enkel hvit en og laga noe print sjøl på den, med sjablong, etc.

Sjekk på http://webshop.hippo.no. Mange typer miljøvennlige bærenett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har noen fine på Indiska. Produseres for Indiska i India, og deler av kjøpssummen går direkte til det lokalsamfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...