salemandra Skrevet 3. februar 2008 #1 Del Skrevet 3. februar 2008 har noen idèer om hvor man får tak i det? gjerne noen norske sider.. så en på kk for litt siden men nå husker jeg ikke den linken i det hele tatt. irriterer meg! uansett så tenker jeg det kunne vært kult å fått tak i en enkel hvit en og laga noe print sjøl på den, med sjablong, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. februar 2008 #2 Del Skrevet 3. februar 2008 Flere butikker selger nå handlenett, bl.a. Body Shop, vet jeg. Du finner også på www.friendsfairtrade.no, og jeg tror den ene der er helt hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 3. februar 2008 #3 Del Skrevet 3. februar 2008 Prøver å si her også: Hva med å sy noen fine og forskjellige å gi i venninnegave eller julegave? Det har jeg tenkt å gjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salemandra Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 3. februar 2008 er ikke flink til å sy. men har lyst å lære meg. noen flere som har noen gode linker btw? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majamø Skrevet 5. februar 2008 #5 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei. Anbefaler baggubag, finnes både som .no og .com. De er gode å bære, laget i nylon så de blir hverken fort skitne eller slitt, kommer i en egen pung, slik at de tar liten plass i vesken (og dermed blir de brukt), god plass i posene, tåler mye varer (mer enn jeg klarer å bære....) Har spart masse poser på dette, sparer etterhvert penger også, kjøper tynne søppelposer på rull, feks på nille til søppla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dag_* Skrevet 3. mars 2008 #6 Del Skrevet 3. mars 2008 Flere typer bærenett finnes også i nettbutikken til Hippo. Her er det bærenett i økologisk bomull. Det kommer andre alternativer etterhvert også, bl.a. i resirkulert plast. webshop.hippo.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. mars 2008 #7 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har to stk fra Color Line. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apple- i.i Skrevet 4. mars 2008 #8 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har kjøpt to på Søstrene Grene. De er ikke så store, så jeg kan putte dem fulle av melk (maks 5 liter) uten å bære meg ihjel - perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 6. mars 2008 #9 Del Skrevet 6. mars 2008 De har i veskebutikker også. Har i alle fall sett på CityBag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salemandra Skrevet 11. april 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 11. april 2008 Hei. Anbefaler baggubag, finnes både som .no og .com. De er gode å bære, laget i nylon så de blir hverken fort skitne eller slitt, kommer i en egen pung, slik at de tar liten plass i vesken (og dermed blir de brukt), god plass i posene, tåler mye varer (mer enn jeg klarer å bære....) Har spart masse poser på dette, sparer etterhvert penger også, kjøper tynne søppelposer på rull, feks på nille til søppla. kult! har lenge lett etter noen som bare var ensfarga med noen farger jeg likte og der endelig var det! skal bestille meg en i olivengrønn og en i lilla så fort neste paycheck tikker inn! :D gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 11. april 2008 #11 Del Skrevet 11. april 2008 Nå har de jo veldig fine handlenett til 30 kroner på Body Shop (og for de som tilfeldigvis skal til England snart, så selger Marks & Spencer kjempefine handlenett i økologisk bomull til 2,50. Claire's selger også mange fine, litt mindre handlenett i mange forskjellige farger og mønstre til samme pris. Kjempegreit at kursen på pund er så lav nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. april 2008 #12 Del Skrevet 11. april 2008 Ellers får du dem på Coop-butikker og du får dem av enkelte renovasjonsselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 11. april 2008 #13 Del Skrevet 11. april 2008 Du får dem på felleskjøpet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 11. april 2008 #14 Del Skrevet 11. april 2008 Mester Grønn har fine handlenett til 10 kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 22. april 2008 #15 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg har sett de på lindex! Av alle steder.. en slags imitasjon av "not a plastic bag"-handlepose, siden det står noe av det samme på den. glemte å skrive prisen, 29 kr. Endret 22. april 2008 av RedFox81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 29. april 2008 #16 Del Skrevet 29. april 2008 har noen idèer om hvor man får tak i det? gjerne noen norske sider.. så en på kk for litt siden men nå husker jeg ikke den linken i det hele tatt. irriterer meg! uansett så tenker jeg det kunne vært kult å fått tak i en enkel hvit en og laga noe print sjøl på den, med sjablong, etc. Sjekk på http://webshop.hippo.no. Mange typer miljøvennlige bærenett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 29. april 2008 #17 Del Skrevet 29. april 2008 Sjekk på http://webshop.hippo.no. De har nett i økologisk bomull og bærenett fra resirkulerte plastflasker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 30. april 2008 #18 Del Skrevet 30. april 2008 Handleposene Baggu. Fåes kjøpt i forskjellige farger på nett og i enkelte byer http://www.baggubag.no/shop.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. april 2008 #19 Del Skrevet 30. april 2008 De har noen fine på Indiska. Produseres for Indiska i India, og deler av kjøpssummen går direkte til det lokalsamfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #20 Del Skrevet 30. april 2008 Baggu koster 38 dollar for seks på Amazon, og 700 i Norge. Snakk om ripoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå