Gå til innhold

Hvor ofte går dere til frisør o.l og hva gjør dere der?

@shygirl@

Anbefalte innlegg

Er hos frisøren ca annenhver måned (litt i underkant)....

Det varierer da hva jeg gjør, men oftest er det klipp, farg og strip...

Har ganske kort hår, og en merker det godt når en MÅ til frisøren...

'klem'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca. hver 6. uke. Farging og stuss/klipp.

Ser frem til hvert eneste besøk, det er et deilig "friminutt".... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisørtime :

Tja, en 4 - 6 ganer i året ?

Klipping klarer jeg fint selv, bare med litt hjelp fra den som er nærmest. Har en skikkelig proff saks hjemme og håret er i en enkel lang frisyre.

Hos frisøren blir det striping / kuring osv av håret.

Er det en spesiell anledning som pyntet fest e.l. tar jeg gjerne en ekstra time hos frisøren jeg. I det hele tatt så liker jeg å være hos frisøren, de fleste er veldig proffe, og det er noe luksuriøst over det. Blir stort sett veldig fornøyd! Men har ikke alltid økonomi til det da.... :P

Hudpleie :

Svært sjelden. Studentøkonomi og ingen ekstrajobb eller rike foreldre :ler:

Så skulle gjerne gått mye oftere enn det jeg gjør nå. Mulig jeg skal jobbe et år nå da før jeg fortsetter ingeniørplanene, så mulig jeg kan ta en liten sjau på huden :D Er interessert i å få meg en god behandling for den sære huden min.

Fotpleie :

Vil svært gjerne. Har aldri vært hos fotpleier før.

Tror jeg trenger det, for jeg har ofte vondt i føttene :(

Det skal jeg nok spandere på meg i ny og ne! Jeg med mine upraktiske sko :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisørtime: Når jeg får tid. Klipper ikke håret ofte (selv om jeg vet jeg burde) bare ca. hver tredje måned.

Hudpleier: Vi har salong på skolen, så jeg får hudpleie med dyprens, og farger vipper, en gang i måneden. Kommer til å fortsette med dette når jeg slutter.

Fotpleier: 3-4 ganger i året. Har problemnegler og burde gå oftere, men så er det det med tiden da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, det er vel ca. 1 år siden. Har vel et holdbart langt hår.

..... hvorfor ikke bruker pengene på noe annet!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisør: Cirka hver tredje måned. Egentlig altfor sjelden, men det er jo så mye annet artig å bruke penger på. Bleker og klipper hver gang.

Hudpleie: Par ganger i året bare, huff. Men er veldig flink til å pleie huden selv hjemme.

Fotpleie: Har kun prøvd en gang, og da sverget jeg på at dette skulle jeg jommen gjøre igjen, for det var dødsdigg. Men det ble med tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Frisør: en gang i året? Jeg blir alltid så missfornøyd.. Tror jeg har frisør skrekk. Jeg er frisør-paranoid. De er slemme og vil meg vondt!!! Minner meg på at jeg absolutt må til frisør snart. Huff og gru!!

Hudpleie: hver 6. uke

Fotpleie: Aldri gjort. Det høres fristende ut, men hva er det de gjør, egentlig?

Kom på: Tannlege bør vel være representert her?

Tannlege: Har bedt om å bli innkalt hver 6. mnd. Har overhode ikke tannlege skrekk, og syns det er viktig å få tennene sjekket ofte. Forebygge hull, m.m. Også er det fint å få stelt med tennene ordentlig innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke vært hos frisøren siden jeg var 10 år..hm.. det blir 10 år siden det :roll:

Men har en venninne som er frisør, så hun har klippet tuppene hver 2.-3. mnd(har laaangt hår)

Grunnen til at jeg ikke har gått til andre frisører er at jeg har dårlig erfaring..Hun som klippet meg da jeg var 10 år, var så uforsiktig og klippet meg i nakken, så jeg fikk masse små sår :evil:

Feite dråget, burde vært sparket fra stillingen sin...

Man behandler ikke barn på denne måten :evil:

Jeg turte desverre ikke si ifra og angrer bittert i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Gjest som har så negative opplevelser med frisøren! Selv synes jeg det er det beste i verden. Er hos frisøren hver 4.-5. uke, håret vokser så fort at da må jeg ta etterveksten. Da kurer og stusser jeg håret vanligvis også. Og det finnes ikke noe som er bedre enn å få håret vasket av en profesjonell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel hos frisør omtrent tre ganger i året tror jeg. Klipper tupper til vanlig og klipper som oftest 15-20 cm ca en gang i året. Har langt hår, men det får da være måte på... Nå har jeg ikke vært hos frisør siden oktober tror jeg, så det er snart på tide. Skal ringe og bestille time i morgen til prøvetime i juni, gifter meg i juli og da må jeg jo teste ut aktuelle frisyrer!

Hos hudpleier eller fotpleier har jeg aldri vært, og har heller aldri farget eller stripet håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead

Går ikke dit så veldig ofte, men jeg går dit når håret begynner å bli slitt, eller når jeg begynner å bli lei den sammen gamle frisyra. Pleier å stripe og klippe det som er slitt. (men hvis jeg er veldig lei av håret, pleier jeg å klippe det mere og i andre frisyrer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til frisøren ca hver 6 uke

klipper og kurer hver gang :eeeh:

Farger annen hver gang

Det er digg og gå dit :D

Hudpleier går jeg til 1 gang i mnd.

Vokser og farger vipper og bryn da. :sminkedokke:

Hudpleie annen hver gang

Fotpleier Vanligvis hver 8 uke

men har ikke vært på en stund nå,

skal nå i mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper håret hos frisør hver tredje måned. Striper håret. Er nøye med å bruke frisørsjampo og kure håret hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

Altfor sjeldent, ca 3 ganger i året. Har ikke råd til mer. Da klipper jeg det, og farger eller striper det. I det siste har jeg bare farget det. Men skal unne meg en tur til frisøren etter 17.mai-styret er over, og feriepengene kommer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Jeg får søsteren min til å klippe meg som regel. Har langt hår. Stusser det med jevne mellomrom.

Har enda ikke farget det, har mørkblondt med rødskjær - men er i en alder hvor det dukker opp grå...

Det vil forresten ikke gjøre meg noe å ha langt grått hår når den tiden kommer - men har en mistanke om at jeg blir HVIT!!! Så da vil jeg farge det grått. Men det er lenge til.

:sjarmor:

Vil ikke ha langt, farget blondt hår f.eks. når jeg blir femti - seksti - det ser så unaturlig ut. Så må finne noe som samsvarer med min alder. Hva synes dere om alder, langt hår og farge???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tida har jeg dårlig råd. Dessuten har jeg så mye å gjøre med studier at jeg ikke har råd til frisør. Skal jeg først til frisør liker jeg å gå til et sted hvor jeg blir "dilla" litt med.

Forrige gang jeg klippet meg var på Toni&Guy hvor de hadde massasje i stolene, hodebunnsmassasje og serverte veldig god kakao. Det var vel i november.

Jeg har halvlangt hår med pannlugg, og pannluggen klarer jeg å klippe selv. Men det er på tida å få klippet av slitte tupper. Jeg får ta meg råd om 14 dager når eksamene er ferdige.

Hudpleier og fotpleier har jeg aldri vært på. Har ikke hatt råd til det så langt. Men har tatt meg råd til ansiktsmassasje og refleksologi. Er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KATTAstrofe
Vil ikke ha langt, farget blondt hår f.eks. når jeg blir femti - seksti - det ser så unaturlig ut. Så må finne noe som samsvarer med min alder. Hva synes dere om alder, langt hår og farge???

Så lenge du styrer unna kort hår med permanent som er grått med et stenk av lilla, så er det vel greit med grått hår som gammel? Det viktigste er å ha en frisyre du passer, uansett alder. Så en gammel dame på gata en dag, hun var kjempestilig; moteriktig kledd og kort, SLETT grått hår, med en tøff klipp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...