Gjest . Skrevet 28. april 2003 #1 Del Skrevet 28. april 2003 Sett reklame for noen farge linser på tv i det siste, og ble litt interessert i prøve det! Noen som har peil på hvor mye det koster eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 28. april 2003 #2 Del Skrevet 28. april 2003 det varierer litt tror det koster fra 800-1200kr for halvt års linser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #3 Del Skrevet 28. april 2003 På internett får du linser for et halvt år for 962 kroner. Det er nok ikke særlig mye billigere hos optiker. Men der kan du jo kjøpe bare ett par. Dersom du skal ha uten styrke kan du kjøpe en 6 pk som vare tre mnd. Koster ca. 500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 28. april 2003 #4 Del Skrevet 28. april 2003 Vær obs på hva slags type du velger. Jeg har grønne fargelinser, men de virker slik at de fremhever det grønne i mine øyne og "skyver vekk" det brune. Dermed ser det veldig naturlig ut. Min optiker nevnte en TV-reklame for fargelinser hvor linsene gjør at du får et "dødt" blikk. På reklamen har de trikset med fargene etter innspillingen (tror det var Acuvue, eller noe sånt - vet ikke om det var riktig skrevet...). Jeg har månedslinser og betaler ca 4.000,- i året. Får mange positive tilbakemeldinger (når man først bruker linser kan man jo gjøre litt ut av det!) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå