Gå til innhold

tatovering av stjerne


Gjest lillebøll

Anbefalte innlegg

Helt enig i at det kan være lurt å ha tatoveringer som kan skjules, rett og slett fordi jeg ikke alltid synes det passer seg å vise frem tatoveringer.

Tatoveringer i kombinasjon med selskapskjoler og brudekjoler er jo kjempelekkert!

Omtrent like lekkert som en hårete bryggesjauer i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest milkyway

Fordi jeg liker meg ikke på jorda og vil avogtil skape en illusjon av å være ute på melkeveien. Dessuten ser de jævli bra ut på meg tenk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, så hyggelig at jeg kan svare. :klø: ;) Ja, jeg er tatovert. Har dog ingen stjerner og vet ikke hvorfor folk velger akkurat det. Ikke har jeg tatovering i ansiktet heller.

Mine tatoveringer kan dekkes ved behov og vil ikke være til hinder for fremtidige jobbmuligheter, noe de som har tatovering i ansikt, nakke eller half/full sleeves må regne med skjer. Jeg har valgt mine fordi jeg liker de og fordi det ligger en symbolikk bak de.

Kat Von D. i Miami Ink, synes jeg kler sine stjerner. Hun er typen til det og har funnet sin karriere hvor tatoveringene er et pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ingen stjerner, men kjenner mange som har det. Plutselig hadde bare alle det!

Forstår ikke hvorfor det har blitt så populært, men slike ting kommer jo og går. Som tribal for noen år siden. Da skulle alle ha det. Er utrolig glad jeg ikke fikk en tribal selv iallefall ;)

Selv har jeg en på øverste del av ryggen, som jeg skal legge til endel på. Så har jeg en fæl,liten en på leggen som jeg på tatovere over. I tillegg har jeg lyst på mange fler. Må iallefall ha meg noen svaler i masse farger en plass!

Særlig har jeg lyst å tatovere hele den ene leggen, men tør ikke.. Desverre :)

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det vel noe med at berømtheter har tatovert en enkelt stjerne på seg også. Håndledd, øret, nakke... Den trenden startet vel for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest milkyway
Har selv ingen stjerner, men kjenner mange som har det. Plutselig hadde bare alle det!

merkelig det der ja. Ei bekjent så mine, og nærmest brølte "SÅNN SKAL JEG OG HA!!!!!", ei uke etterpå hadde hun fått en selv i nakken, og fortalte alle "Ja den representerer meg og livet mitt".

Uansett om jeg så hadde planlagt stjerner i årevis, hadde jeg nektet å tatt om jeg hadde sett noen venner med lik. Litt orgie anal får man være vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har ei lita stjerne. Den er på håndleddet, så jeg kan skjule den når det passer meg, og dessuten er den som regel under klokka mi.

Jeg har alltid hatt lyst på tatovering, og alltid visst at jeg skal ha, dog jeg synes det begynner å bli litt harry. ;)

Grunnen til at jeg tok en stjerne, er at det har en betydning for meg, og ikke fordi alle andre har det eller at en eller annen kjendis har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stjerner, men et par symboler av mytologisk opprinnelse. De passer meg, og jeg har bare fått positive reaksjoner på begge to. Den ene er synlig når jeg bruker kortermet, men det syns jeg er greit.

Stjernene kalles navigasjonsstjerner, sjømannsstjerner og emostjerner blant de unge her jeg bor, men jeg blir ikke noe klokere av denne grunn.

I forhold til å tilpasse tatovering etter selskapskjole så syns jeg det blir søkt, det er tross alt flest hverdager.

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes stjerner er fint men mytologiske motiver f.eks er dritharry. Kjenner ei som har en skikkelig sårlig myto-tattoo, men vil ikke såre henne ved å fortelle henne at vi er flere som ler av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes stjerner er fint men mytologiske motiver f.eks er dritharry. Kjenner ei som har en skikkelig sårlig myto-tattoo, men vil ikke såre henne ved å fortelle henne at vi er flere som ler av den.

Mener du altså at alle mytologiske motiver er "dritharry"? Regner med at du har sett mange du, særlige de som er sårlige. Hvordan ble den egentlig det? Ville den ikke gro skikkelig?

Jeg syns tatoveringer av alle slag kan være fine, bare de passer til den som bærer dem.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes stjerner er fint men mytologiske motiver f.eks er dritharry. Kjenner ei som har en skikkelig sårlig myto-tattoo, men vil ikke såre henne ved å fortelle henne at vi er flere som ler av den.

Det er vel smak og behag, antar jeg. Veldig enig med Brunhilde om at det kommer an på hvem som bærer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatovert en rose på armen og en fredsdue på ryggen.Har og lyst til få flere, en blir litt bitt av basillen ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forhold til å tilpasse tatovering etter selskapskjole så syns jeg det blir søkt, det er tross alt flest hverdager.

Grunnen til at jeg har plassert tatoveringene med mål om å kunne skjule de med selskapskjoler osv er at jeg noen gang må i finere middager med mannen sin jobb eller de gamle i familien og da ønsker jeg ikke å provosere mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en liten sommerfugl på skulderen, den hadde en gang masse farger.. Tok den rett etter jeg var 18, var påvirket av en Peter Sellers film jeg så; "Vill du kyssa min fjäril" hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig det der ja. Ei bekjent så mine, og nærmest brølte "SÅNN SKAL JEG OG HA!!!!!", ei uke etterpå hadde hun fått en selv i nakken, og fortalte alle "Ja den representerer meg og livet mitt".

Uansett om jeg så hadde planlagt stjerner i årevis, hadde jeg nektet å tatt om jeg hadde sett noen venner med lik. Litt orgie anal får man være vel??

Synes det er litt frekt... å kopiere tatoveringen til andre!!

Tror jeg hadde gjort alt for å overtale personen til å ikke ta lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest milkyway

Enig i den. Så jeg ble så sint at jeg gikk og ba tatoværen slenge på meg en han laga selv til meg etterpå og hive tegningen etterpå, så DEN er iallfall min egen :lur:

Det er ikke for å gå rundt og være så jævla spesiell, men noe må en jo ha som er sitt eget og, jøsses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Nåja, jeg har tattoveringer - opptil flere. Om andre synes de er stygge/harry/teit er meg rivende likegyldig!! De støter ingen, er jo ikke som at jeg har hakekors i panna heller!!

Stjerner har jeg også, helt spesielle, designet av tattovøren til min 30 årsdag. Har også hodeskalle (+ annet rundt) som min datter på 9 år er designeren av. Laget geisha selv, navnet til min datter på rune-skrift. Og så videre.

De betyr noe for meg, synd at jeg tok stjernene da "alle" skulle ha det, men sånn er det bare.

Dessuten: det er IKKE stygt med tattoveringer og kjole! Ei venninne giftet seg i fullt brudeutstyr, hvit bløtkake-kjole OG tattoveringer. Ble flott og rått!

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig det der ja. Ei bekjent så mine, og nærmest brølte "SÅNN SKAL JEG OG HA!!!!!", ei uke etterpå hadde hun fått en selv i nakken, og fortalte alle "Ja den representerer meg og livet mitt".

Uansett om jeg så hadde planlagt stjerner i årevis, hadde jeg nektet å tatt om jeg hadde sett noen venner med lik. Litt orgie anal får man være vel??

Fy flate, som jeg lo når jeg leste den :ler:

Skal sannelig ikke mye til etter en natt uten søvn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...