Gå til innhold

tatovering av stjerne


Gjest lillebøll

Anbefalte innlegg

Gjest lillebøll

Hva er det med alle som skal tatovere stjerner overalt?

Er det virkelig så kult med stjerner på de snodigste plassene at så mange er villige til å ha helt lik tatovering som naboen og kolleger? Og gjerne ikke bare en stjerne, neida en haug. Til og med i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Spør disse om hvorfor!Disse kan svare deg.

Saeria, Trampe, Tutta24, Milkyway, Zaphireh, Eir og Silkesatan.

Milkyway har vel over 20 stk og se Silkesatans avatar ;)

:kosteskaft:

Endret av Synska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Synska: Snik!

-----

lillebøll, for å svar på spørsmålet ditt:

Grunnen til at jeg tok stjerner er fordi at det symboliserer meg og familien min. At alle andre har det er forsåvidt noe jeg driter i, fordi stjerner kan bety så mangt for forskjellige mennesker. Men de som tar samma tribaltattoveringen på korsryggen, de er de jeg stusser over. Det er vel heller sjeldent at man kan legge en betydning eller få en tribal til å symbolisere noe, mener jeg.

Men etter at jeg tok stjernene, så har jeg sett hvor ufattelig mange som har det, men jaja. Gjort er gjort og spist er spist. Men som sagt tidligere, det kan bety så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kult. Hehe :ler:

Hadde lyst på stjerne selv, men etterhvert så har jeg bestemt meg for at det er ikke noe poeng i det, for så mangen har det samme, og da blir det litt sånn "hermegåsa".. Dessuten betyr ikke stjerne noe for meg egentlig, bortsett fra at jeg kaller meg stjerne på spansk rundt om på nettet :sjenert:

(derfor tok jeg heller en R på halsen :lur: Ingen trodde jeg turde, derfor gjorde jeg det)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En R på halsen?Hva betyr det?

Jeg heter Rebecca..

Jeg vet det er lite gjennomtenkt(synst noen), men det er bare morsomt! Den er ganske liten, på venstre side, så jeg kan skjule den med skjerf eller sjal hvis jeg har behov for det(håret dekker den ikke, fordi jeg har kort hår).

Jeg tok den ifjor sommer, var på interrail. Og jeg er megapinglete, så når jeg spurte foreldrene mine om å ta den, så trodde de jeg bare tulla(men så kom jeg hjem da, med den, midt på halsen :fnise: ).

Andre sier at det var teit av meg, å ta der, for når jeg blir gammel så blir huden hengete, men det gjør ikke så mye det heller, da er en jo så stygg uansett(huden), så en tattovering fra eller til gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Spør disse om hvorfor!Disse kan svare deg.

Saeria, Trampe, Tutta24, Milkyway, Zaphireh, Eir og Silkesatan.

Hvorfor meg? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de som tar samma tribaltattoveringen på korsryggen, de er de jeg stusser over. Det er vel heller sjeldent at man kan legge en betydning eller få en tribal til å symbolisere noe, mener jeg.

Enig, skjønner ikke hvorfor det er så mange som har disse over rumpa..da synes jeg det er finere med en stjerne og kanskje spesielt hvis den har en bestemt betydning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
Enig, skjønner ikke hvorfor det er så mange som har disse over rumpa..da synes jeg det er finere med en stjerne og kanskje spesielt hvis den har en bestemt betydning...

Jeg har en liten tatovering på korsryggen. Den betyr faktisk mye for meg, rett og slett fordi jeg og bestevenninna mi tok tatoveringene våre samtidig. Mulig det kan sies å ha vært vårt "ungdomsopprør" ;) Det var dessuten før "alle" skulle ha tatovering på korsryggen,så de var faktisk ganske enestående når vi tok dem (iallefall i vårt miljø). Synes egentlig det er genialt å ha den på korsryggen jeg da; jeg slipper å se den hele tiden og blir dermed ikke lei den, og jeg kan lett skjule den og når jeg blir gammel trenger jeg aldri å vise den fram.

Ellers synes jeg mange tatoveringer er fine, og kjenner jeg har enormt lyst på en til. Vet ikke hva det er med tatoveringer og denne trangen til å ta fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er med tatoveringer og denne trangen til å ta fler?

Det vet jeg ikke, men at trangen for å ta flere er tilstede iallefall :fnise:

Skal ta en til i sommer iallefall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
Det vet jeg ikke, men at trangen for å ta flere er tilstede iallefall :fnise:

Skal ta en til i sommer iallefall.. :)

Har også lyst til å ta flere ja, men venter på en åpenbaring av hva og hvor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har en ganske kul tatovering synes jeg. Den er som en strekkode, med fødselsnummeret hennes. Hun har den i nakken, og har langt hår så den synes ikke til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også lyst til å ta flere ja, men venter på en åpenbaring av hva og hvor ;)

Jeg vet alt hva jeg skal ha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
En venninne av meg har en ganske kul tatovering synes jeg. Den er som en strekkode, med fødselsnummeret hennes. Hun har den i nakken, og har langt hår så den synes ikke til vanlig.

Inspirert av "Dark angel"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av "Dark angel"?

Det vet jeg faktisk ikke...ikke vet jeg hva "dark angel" er heller.

Bare synes den var kul jeg, for jeg har ikke sett sånn før. Dessuten så liker jeg tatoveringer som man kan skjule...det er ikke alltid like kult med en tatovering som synes hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon
Det vet jeg faktisk ikke...ikke vet jeg hva "dark angel" er heller.

Bare synes den var kul jeg, for jeg har ikke sett sånn før. Dessuten så liker jeg tatoveringer som man kan skjule...det er ikke alltid like kult med en tatovering som synes hele tiden.

"Dark Angel" er en tv-serie der endel har bar-codes i nakken. Jessica Alba spiller hovedrollen.

Helt enig i at det kan være lurt å ha tatoveringer som kan skjules, rett og slett fordi jeg ikke alltid synes det passer seg å vise frem tatoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den selv, men hørte om en som hadde tatovert vaskeanvisning bak øret. KUN HÅNDVASK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lyst til å ta flere ja, men venter på en åpenbaring av hva og hvor ;)

hehe, jeg og, har venta i snart sju år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den selv, men hørte om en som hadde tatovert vaskeanvisning bak øret. KUN HÅNDVASK!

Hihi! En kompis jeg kjenner har "navnet ditt" på rumpa. Så han gikk bort til søskenbarnet mitt og sa "Jeg har navnet ditt på rumpa mi". Hun skulle jo absolutt se, så der stod det "navnet ditt" x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...