Gjest Qlio Skrevet 28. april 2003 #1 Del Skrevet 28. april 2003 Hei! Kikket på "Glow" og der besøkte de en salong i NY som laget skreddersydde hudpleieprodukter til akkuratt deg og dine behov. Dette er sikkert ikke like billig som Vita sine produkter, men jeg syntes det hørtes kjempespennende ut! Men jeg tror nok at det er en fordel og vite litt om sin egen hud og dens behov før man bestiller for å unngå å bli skuffet. Om du er så heldig at du kan reise i butikken hjelper de deg sikkert der. Du kan bestille produkter online: http://www.scocare.com Eller besøke deres salong ved neste besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 28. april 2003 #2 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har også sett en reportasje om SCO. Var inne på siden deres for noen måneder siden men da kunne man ikke bestille utenfor USA. Kan man det nå altså? Spesielt det med "skreddersydde" produkter virket bra. Slik jeg forsto det har de basisprodukter som tilpasses dine individuelle behov. Foundation f.eks. blander de til hver enkelt kunde. Liten sjanse for å ende opp med feil farge da! Skulle fått en SCO-salong i norge også! Liker å se på Glow forresten, mange bra tips! Var nettopp inne på siden deres og sjekket, yes nå kan man bestille utenfor USA også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå