Gjest Sølvi Skrevet 28. april 2003 #1 Del Skrevet 28. april 2003 Hei alle sammen! Har arvet en bunad, men vet ikke hvor den kommer fra... Noen som har litt kunnskap om bunader som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Sølvi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. april 2003 #2 Del Skrevet 28. april 2003 Kanskje...har ikke utrolig god peil, men litt. Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølvi Skrevet 28. april 2003 #3 Del Skrevet 28. april 2003 Kan jeg legge inn bilde her eller sende en mail??? Sølvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. april 2003 #4 Del Skrevet 28. april 2003 Legg gjerne inn link til bildet her, så kan andre hjelpe til også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølvi Skrevet 28. april 2003 #5 Del Skrevet 28. april 2003 ok.. vet ikke hvordan jeg gjør det, har kun privatfoto. Sølvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 28. april 2003 #6 Del Skrevet 28. april 2003 Hva med å gå inn på www.husfliden.no og sjekk om den er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 Hvis du registrerer deg som bruker, kan jeg sende deg en privat melding med epost-adressen min i. Så kan du sende meg mail med bildet. Kan ikke legge ut adressen her. Kanskje det er lettere å se på husfliden sine sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølvi Skrevet 28. april 2003 #8 Del Skrevet 28. april 2003 har sett på Husfliden, men den var ikke der. Jeg får registrere meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 28. april 2003 #9 Del Skrevet 28. april 2003 Det kan väre at det er en type drakt...finst en del slike.....Det man kaller Bergensbunad er egentlig en Bergens drakt ol. er noe greier med at det får ikke väre for mange farge av samme sort ol.tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå