tuji Skrevet 28. april 2003 #1 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg skal klippe meg i dag, og trenger tips om hva jeg skal gjøre. Jeg har lysbrunt hår, lys hud og kler både langt og kort hår. Vil gjerne ha en frisyre som er skikkelig kul, ikke noen bob, med andre ord. Har tenkt litt på en frisyre a la Bertine Zetlitz, men har ikke bestemt meg. Vet noen om websider med kule frisyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. april 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 28. april 2003 Er det ingen som har tips? Skal til frisøren om en time... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #3 Del Skrevet 28. april 2003 Heisann.. Regner med at du har vært hos frisøren nå? Hva bestemte du deg for...? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har ikke vært der, skal gå nå. Kommer tilbake med rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 28. april 2003 Fy flate, nå er jeg misfornøyd! Fikk en annen frisør enn jeg bruker til vanlig, og hun var ei sur megge - hverken mer eller mindre. Jeg hadde med et bilde, men hun syntes ikke det var en stilig frisyre. Neivel. Så det ble en helt gørr og ordiner sveis, selv om jeg flere ganger ba om noe litt mer rocka. Så nå ser jeg nøyaktig like gjennomsnitts ut som før. Grrr. Jeg orka ikke si at jeg var misfornøyd heller, for hun ville aldri i verden klart å gjøre det slik jeg ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. april 2003 #6 Del Skrevet 28. april 2003 ...og det er grunnen til at jeg boikotter hele frisørlauget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 Dumt, da.... Skjønner ikke at alle frisører alltid vil prakke på folk sine ideer om hvordan man skal ha håret... En ting er å fortelle hva man kler, men det er en helt annen å omtrent nekte å gjøre noe annet... Huff... I tillegg bør de vel ringe å si fra at man ikke får den frisøren man har bestilt time hos, slik at man har muligheten å utsette den hvis man vil... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2003 #8 Del Skrevet 28. april 2003 Neste gang du bestiller time så si at du skal ha en bestemt frisør. Jeg bruker en fast, men en gang jeg var rimelig desperat var hun borte. Valgte da en annen fra samme salong og ble skikkelig misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. april 2003 #9 Del Skrevet 28. april 2003 Når jeg bestiller time hos min salong ber jeg alltid om en bestemt frisør, jeg ringer bare og spør om når NN har ledig time, enkelt og greit. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 28. april 2003 #10 Del Skrevet 28. april 2003 Har vell vært borti noe lignende YES.. Så hvorfor ikke bare ha det langt, og la vær å gå dit... så slipper man det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2003 #11 Del Skrevet 28. april 2003 Slipper det problemet jeg - guttekort hår som jeg klipper og farger helt selv..... Det er forresten lov å klage dersom man er misfornøyd...man betaler jo tross alt noen kroner for en klipp og vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. april 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 29. april 2003 Selvfølgelig har jeg en fast frisør. Egentlig hadde jeg time i forrige uke, men da var frisøren syk, og timen måtte utsettes til i går. Når jeg da troppet opp, var det altså en annen frisør som skulle klippe meg. Kanskje burde jeg gått da, men jeg hadde ventet og gledet meg sånn til å klippe meg at jeg tenkte at det ikke kunne skade å prøve en annen. Men det kunne det altså... Denne frisøren var så sur og uforskammet at jeg har lyst å skrive navnet og salongen med store bokstaver! Jeg kommer til å ringe salongen og si fra at jeg er misfornøyd, og så gå et annet sted for å reparere skaden. Noen som vet om en bra frisør som skjønner hva jeg mener når jeg sier "rocka frisyre"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #13 Del Skrevet 29. april 2003 Det er ikke morro og betale i dyre dommer og ikke bli fornøyd med resultatet. Jeg tipper jeg får kjeft fra frisøren i morgen , lang oppramsing om mitt hjemmefargede hår. Også ender det vel med at jeg sier ja og tja til hennes forslag ang mine ønskede striper også kommer jeg ut derfra 1500 kr blakkere og ser galere ut på hodet enn noen gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirin Skrevet 29. april 2003 #14 Del Skrevet 29. april 2003 Beklager. ble"gjest" igjen. LItt problemer med innloggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 29. april 2003 #15 Del Skrevet 29. april 2003 Hei Så kjipt at frisøren ikke klipte slik du ville! Jeg synes du skal ringe salongen og forlange en gratis omklipp med en annen frisør! Så ordner de med pengene seg imellom, så den nye frisøren din ikke får tap på det. Det er en service de absolutt burde gjøre. Kan din faste frisør fikse håret ditt? For noen år siden skulle jeg klippe mitt lange hår i en tøff kleopatrafrisyre: håret til kjeven, alt like langt med en skarp kant, og kort rett lugg. Ja sa frisøren, men det er nødvendig å klippe sånn og sånn for at håret skal ligge slik. Ja vel, sa jeg. Jeg regnet med at han visste hva han gjorde. Men når han var ferdig, så jeg slett ikke ut som planlagt! Håret var gradert med noen tupper som vippet ut nederst. Helt annerledes enn det skulle være. Og da ringte jeg og klagde, en annen frisør i salongen fikset skaden så godt det lot seg gjøre uten betaling. Så det går an å klage! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. april 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 29. april 2003 Har tenkt tanken, men jeg vil at det skal ordnes i dag, og jeg vil ikke gå dit når jeg vet at hun er på jobb... Har bestilt time hos en annen frisør. Det blir en dyr fornøyelse, dette her, men jeg er for pinglete til å forlange ny klipp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 29. april 2003 #17 Del Skrevet 29. april 2003 Prøv å forlange pengen tilbake, da? Eller en annen form for kompensasjon, som balsam, shampoo, stylingprodukter el? Og si det som det er, at du ikke tar sjansen på en ny klipp der når det ikke kan tas av din faste frisør, og at du ikke vil gå rundt med denne frisyren mens du venter. Du har jo tross alt betalt mye for dette, regner jeg med. Hvis det samme hadde vært tilfellet med noe annet, feks at du hadde kjøpt et type stereoanlegg og fikk noe annet og dårligere, ville det vært naturlig å klage loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå