meta Skrevet 30. mars 2005 #1961 Skrevet 30. mars 2005 85c Kan godt tenke meg mannen er fornøyd ja Skjønner godt problematikken med at gravideklær er større enn vanlig.. Sleit faktisk litt med det jeg og jeg er jo mye større enn deg. Håper du får henvisning til fysio raskt. Må ikke være like dum som meg og la det gå for lang tid :fy: Så jo hvordan det virket på meg Så ring ring Stor klem Ps.. Jeg har lyst til å se mage!! Friday's-tur til uken?? Spise kake??
bizzy Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1962 Skrevet 30. mars 2005 Ps.. Jeg har lyst til å se mage!! Friday's-tur til uken?? Spise kake??
bizzy Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1963 Skrevet 30. mars 2005 Ps.. Jeg har lyst til å se mage!! Friday's-tur til uken?? Spise kake?? Litt kjapp der og sendte innlegget før jeg hadde skrevet det :oops: Jaaaaa! veldig gjerne fridays tur til uken altså Men du altså, veldig mye større enn meg?... nå syns jeg virkelig du overdriver altså :fy: Har vært flink og ringt legen flere ganger i dag, men har jo selvfølelig truffet på opptatt linje eller midt i lunsjen som jo selvfølgelig er fra kl.11 til 13 Også vips var kl.14.02 og da har de jo ikke telefontid lenger... Men skal ta det med en gang i morgen tidlig altså! I dag har det vært såpass ille at jeg til tider har hatt vanskelig for å i det hele tatt gå, så kan vel være en ide å begynne med behandling fortest mulig.. Tusen takk for koselig hilsen Ionaa skal vel klare å treffes hele gjengen i allefall en gang før Lille Sprett kommer tenker jeg Det er i allefall veldig koselig de gangene vi møtes så det er ikke meg imot! Milde for en usannsynlig kjedelig dag på jobb! Var ferdig med alt jeg hadde å gjøre kl.0930 og etter det har jeg egentlig bare ventet på at klokken skulle bli 16, og da blir tiden laaaang Men nå blir jeg snart hentet og skal kose meg litt i solen før den forsvinner
bizzy Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #1964 Skrevet 31. mars 2005 Sånn da har jeg fått meg legetime for rekvisisjon! De hadde ikke time før torsdag neste uke kl.10.45, men dersom jeg ville kunne jeg få en akutt time :o Ehh, syns vel kanskje ikke det er riktig bruk av akutt timer, skal jo bare ha noen kråketær på en liten rekvisisjon Nå har jeg såååååååå lyst på kebab :oops: Satt faktisk å lurte på om jeg skulle ta meg en time fri og reise å finne meg en kebab :oops: Men slo det fra meg siden jeg til dags dato ikke har klart å finne god kebab i Bergen.. Hvis noen vet om en god kebabsjappe i byen eller nærheten så tar jeg imot tips med en stoor takk Skal hjem til oslo på bryllup 30 april og da, da skal jeg ha meg en skikkelig Grünerløkka kebab Huff, litt flaut å bli så opphengt i mat, men jeg kunne faktisk gjort nesten hva som helst for litt sterk mat akkurat nå! Er liksom det eneste som smaker for tiden.. alt skal være sterkest mulig Sikkert ikke sundt men veldig godt! Da har jeg begynnt på uke 16 og venter og kjenner fremdeles veldig godt etter om jeg kan kjenne liv Har ikke kjent noe enda... Trodde jeg kjente noe i går kveld da jeg la meg ned på ryggen på sofaen og virkelig kjente etter.. Kilte liksom i magen, men så viste det seg at det var på utsiden det kilte :oops: Jaja, får smøre meg med tålmodighet!
meta Skrevet 1. april 2005 #1965 Skrevet 1. april 2005 Jippi Da blir det Friday's tur da jo :D Er tirsdag en fin dag?? Godt at du fikk deg legetime. Må få sjekket ut dise plagene dine. Forferdelig trist at du sliter allerede syns jeg Håper du får en strålende helg med voksende kul og snill mann
magnhild Skrevet 1. april 2005 #1966 Skrevet 1. april 2005 Nå har jeg såååååååå lyst på kebab :oops: Satt faktisk å lurte på om jeg skulle ta meg en time fri og reise å finne meg en kebab :oops: Men slo det fra meg siden jeg til dags dato ikke har klart å finne god kebab i Bergen.. Hvis noen vet om en god kebabsjappe i byen eller nærheten så tar jeg imot tips med en stoor takk Skal hjem til oslo på bryllup 30 april og da, da skal jeg ha meg en skikkelig Grünerløkka kebab Jeg har i alle fall en jeg liker godt. Daniels Rullekebab på Laksevåg! Eneste her i byn jeg liker!
Cielo Skrevet 3. april 2005 #1967 Skrevet 3. april 2005 Og her er alt fortsatt bare bra ser jeg! Fint å se! Jeg har opplevd akkurat det samme som deg med H&M-mammaklærne. Størrelsene er svære, og i tillegg har de nesten bare L og XL overalt... Ha en fin søndag! , Cielo.
Lilletrollet Skrevet 3. april 2005 #1968 Skrevet 3. april 2005 En liten søndags klem til deg! Håper du har det bra! Stoor klem fra Lilletrollet
bizzy Skrevet 4. april 2005 Forfatter #1969 Skrevet 4. april 2005 Tusen takk for koselige hilsener jenter Meta; Tirsdag er en veldig fin dag Gleder meg! Magnhild; Tusen takk for kebab tips! Den skal jeg prøve, selv om jeg absolutt helst vil ha ordinær kebab i pitabrød... Men er rullekebaben bra er det jo bedre enn ingen kebab Cielo; Koser meg ja! Ble fryktelig skuffa på hm, de hadde jo ganske mye ok, men når det blir altfor altfor stort så hjelper det jo lite Får se om jeg ikke heller kan komme unna med å kjøpe litt lange gensere med strech! For nå slutter de fleste genserene min litt langt opp på magen og krøller seg sammen oppunder puppene... lekkert Lilletrollet; Har det supert! Kjempe rett tilbake! Jeg har kjent Lille Sprett Har vært litt i tvil om det er det jeg har kjent den siste uken, men i helgen har jeg kjent det oftere :hjerter2: Så nå bare gleder jeg meg til jeg kjenner det bedre og til mannen kan få kjenne på utsiden, tror nemlig han er pittelitt misunnelig akkurat nå stakkar Har en utrolig sterk følelse for at det er gutt Snodig egentlig siden jeg før har sagt at jeg har et lite ønske om at det skal bli jente... Tar meg selv i å bare tenke guttenavn, og holdt faktisk på å bestille blått hentesett fra mamma, men kom på at det kunne være lurt å vente til etter ul Kommer vel til å bli utrolig overrasket dersom ul viser en liten jente :klø: Bare 3uker og 3timer igjen nå! I helgen har vi ikke gjort så mye, lørdag forsvant visst bare Søndag gikk vi en halvtimes tur og foret kattene til ei venninne, og det var i overkant av hva bekkenet mitt tåler... Måtte legge meg på sofaen med puter både her og der, og mannen ble nødt til å hjelpe meg da jeg skulle opp på do, hadde ikke sjangs til å komme meg opp av egen maskin Ble bedre etter et par timer så jeg fikk dratt på kino med ei venninne til kvelden, og vips så hadde jeg brukt opp bekkenet igjen Vil IKKE ha det slik :evil: I dag er planen å shine litt i leiligheten, mannen har tatt på seg støvsuging og badevask, mens jeg skal sulle rundt og rydde litt papirer og annet pø! Skal bli godt å bli kvitt litt hybelkaniner Livet er herlig :D 15+5
Ionaa Skrevet 4. april 2005 #1970 Skrevet 4. april 2005 Innom med en stor klem til deg. Håper bekkenet blir snillere med deg....selv om jeg vet det som regel ikke blir det Det er i allefall godt du får hjelp av mannen din da. Og bare vent, det er ikke så lenge til han kan kjenne lille sprett når han holder på magen din. Min mann syns det var en stooor opplevelse. Jeg hadde en veldig klar magefølelse av at det var gutt i magen. Helt fra 9.uke Så jeg fikk rett. Jeg hadde også en følelse av at han kom til å komme før termin Fikk rett der også gitt.... Godt å lese at du er veldig positiv
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2005 #1971 Skrevet 4. april 2005 Må ikke undervurdere sånne magefølelser! Men enten du har rett eller galt så blir det i hvertfall en baby! Nå må vi snart ha et treff, Bizzy!!! Vil se deg og magen din! :D Lenge siden jeg har sett deg, og aldri sett magen din! Sender en SMS! Takk for hilsener i dagboken min, og for at du tenker på meg! Ha en fin mandgaskveld, stråle-frøken! :D (Stråler av det du skriver!)
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2005 #1972 Skrevet 4. april 2005 Jeg har kjent Lille Sprett Har vært litt i tvil om det er det jeg har kjent den siste uken, men i helgen har jeg kjent det oftere :hjerter2: Åhhhh! :hjerter2: Dette overså jeg visst helt da jeg leste i sted :oops: For en herlig følelse det må være!! Endlig litt "bevis" på at det faktisk bor noen inni der! :hjerter2:
cappocino Skrevet 4. april 2005 #1973 Skrevet 4. april 2005 De første bevegelsene er helt herlige!!!! Så kos!!!
Gjest Mayamor Skrevet 4. april 2005 #1974 Skrevet 4. april 2005 Nå har jeg hørt så masse om den lille søte magen din fra meta. Og ja jeg stemmer også i for et treff med alle sammen snart. Kos deg på Fridays i morgen. Klem fra Mayamor
meta Skrevet 5. april 2005 #1975 Skrevet 5. april 2005 ÅÅÅ så moro!! Med bevegelser altså Jeg kjente også bevegelser tidlig sånn som deg. Skikkelig kos er det Jeg hadde guttefølelse med Milla Sofie.. Ble visst alt annet enn en gutt gitt Men du "visste" jo at hun ble en gutt, så du skal se at din magefølelse er bedre utviklet enn min Gleder meg masse til 25. Gleder meg masse til å se deg i ettermiddag. Når syns du det hadde passet fint?? Er ganske fleksibel jeg altså :D
meta Skrevet 6. april 2005 #1976 Skrevet 6. april 2005 Jeg har sett verdens søteste lille gravidmage Var veldig koselig å se deg igjen vennen
bizzy Skrevet 6. april 2005 Forfatter #1977 Skrevet 6. april 2005 Alltid like koselig med hilsener i boka!! :bukke: Ionaa: Håper det skal bli bedre jeg også, men har ikke så store håp.. Men har heldigvis gode og mindre gode dager så det er ikke like ille hele tiden Har hatt guttefølelse helt fra begynnelsen jeg også, blir spennende å se om jeg har rett! Kommer til å være et utrolig overrasket kommende foreldrepar dersom det på ul viser seg å være en liten prinsesse Hulderjenta: Gleder meg veldig til å treffe deg!!! Fantastisk følelse å kjenne liv, må innrømme at jeg nå så ofte som mulig kjenner etter Blir fort hekta gitt! Det er helt fantastisk og en ubeskrivelig følelse Cappo: Helt enig! Fantastisk med de første bevegelser, og gleder meg veldig til det kan kjennes utenpå også Mayamor: Koste meg veldig på Fridays ja Var så mett etterpå at det nesten var ubehagelig... Håper det snart blir treff ja! Hadde vært veldig koselig 16+0 i dag og tiden flyr! Det er endelig blitt vår :D Skulle jo egentlig shine leiligheten på mandag, men mannen jobbet til kl.23 og jeg hadde masse gode grunner for hvorfor jeg ikke skulle gjøre det selv :oops: Æsj, der hadde jeg skrevet masse og presterte å fjerne det... Jaja får prøve på nytt da... Hadde det kjempekoselig på Fridays sammen med Meta i går! Ikke noe problem å holde praten i gang nei Likte magen gjorde hun også :D Spiste så altfor mye, men det ble så innmari fristende med kake etter middagen Mannen kom ikke hjem før kl.22 i går og regner ikke med å komme hjem noe særlig tidligere i dag Så da blir det enkel middag og masse druer og kanskje noe annet godt sunt noe som kveldssnacks og internett på meg! Gleder meg veldig til de er ferdige med kvartalsrapportering Hadde jo vært koselig å være to til middag en gang i blandt! Kjøpte forresten mitt første babyplagg i går! Meta overbeviste meg (Trengte kanskje ikke å jobbe så hardt for å overbevise....) Så nå ligger det en søt pitteliten hvit dress med løve og giraff på i skuffen! Fikk den pakket inn og ga den til mannen da han kom hjem fra jobb, klarte visst ikke å si nei da ekspeditøren spurte om det var gave :oops: Trenger nok litt tid til å venne meg til det Mannen syns det er litt skummelt å handle før ul, og jeg er vel ikke helt uenig, så det blir nok ikke mer handling av babyting før etter ul tenker jeg..
bizzy Skrevet 6. april 2005 Forfatter #1978 Skrevet 6. april 2005 Oj, der kom det hilsen fra Meta også jo!!! Et bevis på hvor lang tid jeg har brukt på et innlegg Har jobbet innimellom altså Tusen takk for i går Meta, det var kjempekoselig!!!! Som alltid Liker at du synes det ser ut som gravidmage og ikke ekstra mat mage :D Har nemlig vært litt usikker selv Åååh, det er så masse jeg heller skulle gjort enn jobb akkurat nå
bizzy Skrevet 6. april 2005 Forfatter #1979 Skrevet 6. april 2005 Huff... Dårlig samvittighet... Da jeg slettet ved en feil, så slettet jeg visst svaret til den første Meta meldingen :-( Så her kommer det litt forsinket; Meta: Vet ikke hvorfor jeg er så sikker på at det er en liten gutt, og vet heller ikke hvorfor jeg med en gang du fortalte at du var gravid hadde følelsen av at det var ei søt lita jente. Kanskje jeg er synsk Vel har vært med på at magefølelsen min har vært helt feil opptil flere ganger så jeg har ikke begynt å handle eller bestille blå klær enda
meta Skrevet 6. april 2005 #1980 Skrevet 6. april 2005 Kjøpte forresten mitt første babyplagg i går! Meta overbeviste meg (Trengte kanskje ikke å jobbe så hardt for å overbevise....) Så nå ligger det en søt pitteliten hvit dress med løve og giraff på i skuffen! Ja, det var litt av en jobb.. "ÅÅÅ se så skjønn denne var! De har den i størrelse 50" Og der var du overbevist gitt Men nydelig var den ihvertfall! Gleder meg til å se knøttet i den
Fremhevede innlegg