jolie Skrevet 16. mars 2005 #1941 Skrevet 16. mars 2005 Så herlig å høre at alt står bra til inne i magen med Lille Sprett Ikke fullt så herlig å høre at hoftene dine krangler, men for oss jenter med svake hofter er nok dette en kjedelig bivirkning ved å være gravid dessverre. Og vi tar den på strake krykkearmer, gjør vi ikke? Nå er det jammen påske like rundt hjørnet og, så god påske! Kos deg masse og pass godt på den vesle tassen i magen!
Gjest Mayamor Skrevet 16. mars 2005 #1942 Skrevet 16. mars 2005 Koselig å høre hjertelyden... Egentlig er det bare kos å lese i dagboken din. Føler jeg blir med å drive på rosa skyer... Klem fra Mayamor
meta Skrevet 17. mars 2005 #1943 Skrevet 17. mars 2005 Var så koselig å se deg i går Den bittelille søte magen da :hjerter2: Håper ikke det tar like lang tid til neste gang vi treffes
GadgetGirl Skrevet 17. mars 2005 #1944 Skrevet 17. mars 2005 Nå er det leeenge siden jeg har vært innom og skrevet noe, men jeg følger spent med! Var jo så koselig å lese om foster/hjertelyd opplevelsen din, for jeg har hørt hjertelyden til min lille krabat i dag jeg og. Aaaaah... livet er herlig! Stor til Bizzy og lille sprett fra Gadget (13+6)
Furstina Skrevet 18. mars 2005 #1945 Skrevet 18. mars 2005 Vilken härlig inställning du har Bizzy! det ÄR ett mirakel att vara gravid och föra fram ett nytt litet liv - och jag tror att det går mycket bättre om man försöker tänka positivt. Det verkar du vara bra på!
meta Skrevet 20. mars 2005 #1946 Skrevet 20. mars 2005 Jeg lurer sånn på hvordan det gikk på fredag og så svarer du ikke på sms HAAAAALLLLLLLLLOOOOOOOOOOOO??????????
Gjest Mayamor Skrevet 21. mars 2005 #1947 Skrevet 21. mars 2005 Håper alt står bra til og at du bare er opptatt med å sveve på disse rosa skyene... :rosasmil: Klem fra Mayamor
meta Skrevet 21. mars 2005 #1948 Skrevet 21. mars 2005 Bare sladrer litt jeg da :oops: Bizzy sine nyrer er visst litt late, så de slipper igjennom sukker. Hun slipper ihvertfall å styre med veldig streng diett Håper du har en super påske med familien
Gjest Madden Skrevet 21. mars 2005 #1949 Skrevet 21. mars 2005 Usj....late nyrer er ikke så bra! Godt at du slipper unna diett iallfall da...! Håper de skjerper seg!!
Gjest Madden Skrevet 22. mars 2005 #1950 Skrevet 22. mars 2005 Innom igjen jeg... med en stooor god påske- :klem2: fra Madden
Gjest Mayamor Skrevet 28. mars 2005 #1952 Skrevet 28. mars 2005 Håper du har hatt en fin påske. Har vært fryktelig stille her i det siste... Klem fra Mayamor som har vært hjemme i påsken...
bizzy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #1953 Skrevet 29. mars 2005 Så koselig med masse hilsener!!! Tusen takk alle sammen Har hatt laaaaang og utrolig deilig påskeferie Startet med noen dager på svigers sin sommerhytte ved sjøen før vi reiste på mamma og pappas hytte på fjellet! Supert vær og alt var bare helt fantastisk hele ferien!!!! Fikk også en koselig nyhet da vi var på fjellet, skal bli tante i oktober jeg ca 3 uker etter vår termin! Mellomste søstern som skal bli mamma! Rart og veldig morsomt, hun er jo liksom så liten.. Utrolig tungt å starte på jobb igjen i dag, men har ikke så mye valg, skulle gjerne hatt ferie i allefall en uke til MEn nå er det ikke lenge til mai med masse helligdager og i juni skal jeg ha to uker ferie og vips så skal jeg ut i permisjon og plutselig er jeg mamma :o Gleder meg altså!!!!!! Kvelden i går ble tilbrakt på sofaen hvor jeg kjente godt godt etter om jeg kunne kjenne noe liv.. vil så veldig :oops: Men nei da... kommer vel etterhvert, men jeg vil at det skal komme nå Nesten flaut hvor mye mage jeg har fått... Selv om den er veldig velkommen, blir bare litt forlegen når folk spør hvor langt jeg er på vei, og jeg bare så vidt har startet egentlig... Sa bare poff i påsken så i dag skal jeg og mannen ut å handle litt klær til meg Og ikke minst spise ute Bare kose oss og titte litt på mamma klær, babyklær og sånt, og være superkjærster i det fine været!! Kan ikke klokken snart bli fire da
Gjest Madden Skrevet 29. mars 2005 #1954 Skrevet 29. mars 2005 Så herlig å lesning Bizzy! Det "synes" virkelig at du stråler..... Kos dere masse i fineværet! Det er så herlig at vårstemningen har dukket opp..jeg elsker denne tiden av året! fra Madden
bizzy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #1955 Skrevet 29. mars 2005 Så kjempekoselig hilsen Madden, du er god altså!!! Da har vi shoppet gitt... Fikk to stk. bukser, en singlet, en genser, en bh, noen truser, shorte, 3 cd'r, ansiktsvask, ansiktskrem og anti-strekkmerkekrem (bodyshop - skader jo ikke å forsøke..) Også spist vi kjempegod mat på cyclo En koselig handletur etter jobb :D Kjøpte forresten også en bok til mannen som han leste i mens jeg stod i prøverommet Nå mangler jeg bare litt sommerklær og lange gensere... og kjole til to sommerbryllup :klø:
ny dag Skrevet 29. mars 2005 #1956 Skrevet 29. mars 2005 Heisann, kjekt å lese at har hatt en fin påske og en super shoppingrunde i dag Keep up the good work og la magen vokse seg så stor den vil Masse klemmer herfra
Gjest Mayamor Skrevet 30. mars 2005 #1957 Skrevet 30. mars 2005 Jeg blir alltid i så godt humør etter å ha lest her hos deg. Klem fra Mayamor
*tine* Skrevet 30. mars 2005 #1958 Skrevet 30. mars 2005 Heisann! Du har virkelig vært på shopping du :-D Så gøy! Høres ut som du har hatt en deilig dag med mannen din Jeg burde også kjøpt meg ei bukse snart... Sitter med knappen åpen på jobb jeg :oops: Ser sikkert litt rart ut Håper ingen legger merke til det .. Må også få tak i meg en kjole til sommerbryllup. Det kan bli en utfordring...Men, finner sikkert noe fint! Ha en super dag! tine
bizzy Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1959 Skrevet 30. mars 2005 Tusen takk for koselig hilsener Ny dag, Mayamor og Tine Magen skal nok få lov til å vokse seg akkurat så stor den vil Ny dag, bare litt overrasket over at den kom så tidlig! Også litt stolt da Er i veldig godt humør selv også Mayamor Dette har jeg ventet på så lenge, og nå bare nyyyyyter jeg det så godt jeg kan :hjerter2: Ble litt av en shoppingtur ja Tine, deilig å faktisk måtte velge mellom flere plagg i dag tidlig og ikke være nødt til å ta den ene buksen jeg hadde før Satset en stund på åpen bukse og lang genser, men etterhvert som mer og mer måtte åpnes så var det til slutt et under at jeg ikke mistet buksen på jobb :oops: Deilig med bukser som sitter oppe uten å stramme vondt på magen! I dag er jeg 15+0 og tiden går fort! Bare 3 og en halv uke til ultralyd Magen er her og mannen er superstolt Fryktelig søt og forteller til alle han møter virker det som Pusler og ordner og skjemmer meg fullstendig bort Ble forresten litt skuffet på handleturen i går... ser ut til at mamma-klærne på HM er litt større i størrelsen enn vanlig.. Prøvde noen topper i small hvor utringningen kom langt ned på magen og det så ut som om jeg prøvde på et telt Og ikke hadde de xs heller... typisk også den ene toppen som var så søt Måtte kjøpe meg ny bh også og endte faktisk på 85C :o Pamela here i come Også jeg om pleier å bruke 70 - 75b/noen ganger C.. Jaja, mannen er veldig fornøyd 15+0
Ionaa Skrevet 30. mars 2005 #1960 Skrevet 30. mars 2005 Det er deilig å vokse når man er gravid Jeg syns det var konge at klærne på HM var litt større for da følte jeg meg ikke så stor Det er herlig å følge med i dagboken din, du er så lykkelig. Gleder meg veldig til småtten din kommer..må vises frem til gjenget vettu. Men vi må treffes før der også, du er "bare" 15 uker på vei enda. (Og poff så har tiden gått kjempefort og du har baby) stor klem
Fremhevede innlegg