Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Bizzy :vinke:

Kjekt med oppdatering fra den kanten :wink: Høres ikke så deilig ut med all den spyinga, men du får tenke på hvorfor du gjør det - og da blir det verd det :)

God bedring iallefall!!

:klem: fra tine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: Mannen er på jobbintervju :hoppe: Ble oppringt på jobben og spurt om han kunne stille om en time, blir spennende å høre hvordan det har gått... tror de neste par timene blir laaaaange :tunge1:

Hadde vært deilig om han fikk fast jobb, selv om det skulle være i bergen... Har jo mest lyst til å komme oss til oslo, men det kan jo passe greit å ikke måtte lete etter ny jobb for min del i løpet av det neste halve året :wink:

Tusen takk for koselige hilsener Capri, Madden, Huldra og *tine* :kyss:

forstår veldig godt Huldra!! Må bare si i fra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg :klem:

Kvalmen er blitt litt bedre, kaster opp om morran.. klarer ikke å holde det tilbake lenger, men det har de siste dagene gått greit etter det :D Så nå er det akkurat passe nok til at jeg får bekreftelsen på at ja du er visst gravid hver morgen :kvalm: Mens mannen henter vann og stryker meg varsomt på ryggen der jeg ligger med hodet i do, han er god altså :hjerter:

:tommelsmil: Krysser fingrene for at han får jobben :tommelsmil:

Skrevet

Hei Bizzy!!!

Så kiipt at kvalme-monsteret har tatt deg også.... jeg sliter fortsatt, men jeg tror jeg er av de veldig uheldige, hvor det ikke har avtatt etter 3mnd... håper virkelig for din skyld at ikke det samme skjer deg.... selvom man vet at resultatet blir suupert, så er det litt vanskelig å være positiv hver gang man har hodet i toalettskålen....

Det virker i allefall som at du tar det pent, og det er jo bra! Snill mann har du også, og det hjelper jo veldig!!

Ønsker deg en fin helg Bizzy!!

kos shy :)

Skrevet

Tusen takk for koselig hilsen Shy :kyss: Skal ikke klage på kvalmen min, den er på et helt akseptabelt nivå! Er såpass heldig at jeg sjelden kaster opp annet enn om morgenen, og har i det siste ikke vært annet enn småkvalm resten av dagen.

Ellers så må jeg vel nesten innrømme at tiden har gått fort! Selv om jeg skulle ønske den kunne gått enda litt fortere ;) Skulle så gjerne spolet frem til 12+0, bare 4 uker igjen!

Mannen har reist på avsluttningstur med de han har studert sammen med og blir borte hele helgen... Kjeeeeeeeder meg helt utrolig.. Ikke har jeg penger til å dra til byen og drepe tid på shopping heller... Snart lønning og har nettopp betalt 3800 for mannens gassfot :roll: Januar er ikke den rette måneden for slike ekstraregninger...

Jaja, snart lønninger :D

God Helg

Skrevet

8 uker allerede ja! Her går det unna..Synd at du har blitt så kvalm da, får håpe det går over igjen snart!! Det høres ikke noe særlig ut :-?

Ønsker deg i allefall en riktig god helg, uten noe som helst kvalme! :-)

Skrevet

God helg Bizzy!

Jeg skjønner at du synes tiden går sakte.

Selv synes jeg 8+2 som du er virker som en evighet til. Og 12 uker er langt unna...

Håper du har en fin alenehelg!

:klem: , Cielo.

Skrevet

Takk for sist Bizzy!!! Det var veldig koselig. Det var utrolig morsomt å se deg, du er den første jeg noen sinne har sett som har hatt den mytiske graviditets-gløden. Du stålte!!! :kose:

Skrevet

Hva betyr det? Har du bursdag? Gratulerer? :klø:

Skrevet

:bursdag::bursdag::bursdag:

Gratulerer med dagen, Bizzy!!!

Litt sent...men som du ser er jeg våken. Skjønte jo det var noe jeg hadde glemt :wink: Er det lov til å bruke deg som grunn til at jeg ikke får sove...? :tunge1:

Håper du har hatt en finfin dag, vennen! :klem:

Skrevet

Flau?? Jeg?? Nei, ikke noe særlig da :oops: :oops: :oops: :oops: Dere var jo her og all ting og jeg tenkte overhodet ikke på hvilken dato det var :flau: Og du som fikk "syngetelefon" og greier. Kryper LAAAAAAAAAAAAAANNNNGGGTTTTTTT ned i et underjordisk hull og blir der en lang stund :flau:

Gratulerer så masse, vennen :bursdag:

:kose:

Skrevet

:ler: Trenger ikke å være flau Meta! Hadde jo viktigere ting å snakke om ;) Kjempekoselig å endelig se hvordan dere har fått det!!! Bare pittelitt misunnelig... Vil nemlig også ha sånn hus, også allerhelst i oslo da.. Kommer vel aldri til å skje :tunge1: Kakene var gode og vi storkoste oss :kyss: Tusen takk for gratulasjon!

Lillen: Kan fint få bruke meg som grunn til at du ikke fikk sove ;) Tusen takk for gratulasjon :kyss: Og jeg hadde en finfin dag ja :D

Jolie: Hadde bursdag ja! Tusen takk for gratulasjon :kyss:

Helgen har jeg vært hjemme alene, mannen var på avsluttningstur med de han har studert med, og skulle egentlig ikke komme hjem før kl.22 på søndag... Men fikk kastet seg på et tidligere tog og var hjemme kl.15, må innrømme at det var den beste bursdagsgave jeg kunne få :hjerte:

På kvelden dro vi på restekaker hos Meta, og fikk endelig se hvor fint de har fått det og koste oss med masse kaker!

I dag er planen og rydde og vaske..dvs alt jeg sluntret unna i helgen :oops: Glad jeg ikke fikk overraskelsesbesøk i helgen :ler: Syns det er utrolig koselig når folk kommer innom, men så pleier det å se litt mer representabelt ut i leiligheten enn det det gjør akkurat nå...

Men i morgen da skal jeg endelig ha det i orden igjen, og nå er formen bedre og mannen jobber ikke like mye overtid så da blir det nok tilbake til normalen tenker jeg!

Ang. det lille underet så er det ikke mye forandring, har litt problemer om morgenen og om kvelden men ellers har jeg det helt supert :D Litt uggen hvis jeg blir sulten, men det går det fort å reparere!

Har forresten fortalt på jobben i dag (bare til min sjef da..)! Deilig å ha det ute av verden!!!!!!!!! Hadde medarbeidersamtale og syns det var feil å ikke si det i en slik setting :klø: Grudde meg helt utrolig og var litt redd for hvordan det ville bli tatt imot, men det gikk over all forventning bra! Sjefen så ut til å bli virkelig glad på mine vegne og jeg fikk beskjed om å ta vare på meg selv og bare si i fra hvis jeg trengte en dag innimellom til å komme meg på. Da skulle de skaffe meg vikar! Og det var ikke noe problem at jeg har vært litt sen ute noen dager nå.. vært litt for opptatt med snuten i toalettskålen til å komme meg avgårde tidsnok :kvalm: Måtte bare ta den tiden jeg trengte om morgenen! Puhh, langt og uryddig.., men det er det oppi hodet mitt akkurat nå også :tunge1:

Skrevet

:blomst_opp: Gratulerer så mye med overstått bursdag Bizzy!!! :blomst_opp:

:klem: fra Madden

Skrevet

Så mange februarbarn jeg overser da :roll:

Gratulerer så kjempemasse med overstått

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen som var i går! Burde husket dette jeg og....

Stooor :klem: Lilletrollet

Skrevet

Gratulerer med vel overstått bursdag :kyss:

:bursdag::gratulerer::danse:

Skrevet

Grattis i efterskott :bursdag:

Skönt att ha berättat på jobbet och att du verkar ha en förstående chef. Sånt är bra och underlättar mycket i graviditeten.

Snart är det slut på kvalmen och du kan börja njuta av mage och nurket som växer. Ha det gott

:vinke:

Skrevet

Hei Bizzy. Grattis med dagen på etterskudd - og så du som sender meg tekstmelding både når jeg har bursdag og når jeg ikke har det :wink:

Jeg følger med degm skjønner du. Deilig å ha fortalt det på jobben, da. Husker jeg syntes det var en stor lettelse, ja. Og det er bare tre uker til magiske tolv nå.

klem fra hanni

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner Madden, Ionaa, Lilletrollet, Capri, Furstina og Hanni :kyss: Kjempekoselig!!

Veldig deilig å ha fortalt på jobben, var noe jeg virkelig grudde meg til, tydeligvis helt uten grunn :D Ble faktisk overrasket over sjefens reaksjon, må vel innrømme at jeg har undervurdert henne akkurat der!

Kvalmen er faktisk blitt litt bedre, går greit uten å kaste opp om morgenen nå, i allefall i dag og i går! Men er fremdeles trøtt og blir fortere sliten enn vanlig, så jeg regner med at jeg ikke skal bekymre meg så altfor mye over at kvalmen ser ut til å trekke seg forsiktig tilbake :wink:

I går fikk jeg vasket kjøkken og stue før jeg ble helt pumpet og tilbragte resten av dagen halvt sittende, halvt liggende på sofaen. Mannen jobbet overtid og ringte hjem for å høre om det var noe jeg hadde lyst at han skulle kjøpe med seg hjem :hjerte: Men jeg kom ikke på noe jeg hadde lyst på.. før han var kommet hjem... da hadde jeg plutselig lyst på det meste :roll: Skal huske på det neste gang og få han til å kjøpe med noe uansett :sjarmor:

Ellers har jeg fått endel plager i den ene hoften... alt for tidlig til å være bekkenløsning, men kan vel kanskje komme av gammel skade eller medfødt hoftefeil? Vel går greit så lenge jeg ikke sitter rett opp og ned for lenge og ikke fikser og ordner for mye :roll: Hadde problemer med å gå etter to timers rufsing hjemme i går... Burde vel kanskje høre med legen på første svangerskapskontroll i morgen! Er litt spent selvom det kanskje ikke skjer så mye spennende på første kontroll? Jaja det merker jeg jo :D Mannen ville gjerne være med så det skal han få lov til!

Bare en dag igjen til fulgåtte 9 uker, og nå har tiden faktisk begynnt å gå fort!! *bank i bordet*

Skrevet

Hei Bizzy!! Takk for kos hilsen...

Jeg håper virkelig at du får det fint fremover nå, og at kvalmen avtar... det er en herlig følelse når man får litt mer overskudd og kan konse på å kose seg med graviditeten...

9 uker alt du... det går fort ja... ikke lenge igjen til de magiske 12!!!

Vi får håpe hoftene dine ikke lager for mye trøbbel, jeg har selv hatt et par turer til Kiropraktoren etter at jeg ble gravid, og har fått justert bekkenet litt, så jeg håper og krysser alt jeg har for at jeg ikke får noe mer trøbbel med det nå....

Lurt å gå en tur hver dag hvis mulig... slik at man får litt bevegelighet i hoftene.. man sitter jo ellers veldig mye stille til vanlig.

Ønsker deg også en suuper "lille lørdag"

kos shy :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...