Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Moonchild: Er nok litt tidlig å skulle se et bankende hjerte ja, men jeg har et pittelite håp... Ul. blir når jeg er 5+4 så hjertet banker vel et par dager senere :klø: Jaja.. spennende er det uansett!!!!! ;)

Cielo: Fikk feiret at prøvingen endelig klaffet da jeg var i London ja... tror nesten jeg har slitt vekk magnetstripen på bankkortet :ler: Mannen litt oppgitt over at jeg har kjøpt meg så masse klær som jeg forhåpentligvis kommer til å vokse ut av om noen måneder.. Kan jo kanskje skjønne det :sjenert: Men jeg er fin nå da om jeg kan få si det selv :oops:

Hulderjenta: Skjønte at du bare tullet altså :kose: Koselig egentlig med litt symptomer, i allefall når de er såpass uskyldige ;) Håper du kommer etter nå vennen!!!!

Har hatt endel vondt i nedre del av magen i dag... og ble til å begynne med litt bekymret.. Men det er vel ikke akkurat unormalt med menslignende smerter i magen så jeg har bestemt meg for å anta at det er "vokse-smerter" :D

Ellers har det ikke skjedd så mye siden sist... kjeder meg på jobb, og skulle ønske det var helg i morgen! Tror tiden kan bli litt lang frem mot mandag :tunge1:

Håper det blir fint vær i morgen slik at vi kan ta turen over fjellet til hytta! Hadde vært kos med en liten skitur og romantiske kvelder på fjellet :hjerter2: Har jo egentlig ikke rukket å kose oss ordentlig med at vi endelig har fått det til siden jeg dro til England dagen etter at vi fant ut og mannen bare så vidt har vært hjemmom for noen timer på øyet de siste ukene :roll: Men i dag skal han ikke jobbe overtid, tror han.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen... takk for kos melding i babyboka mi!! Jeg ville bare melde at de smertene du kjenner nederst i magen, er helt sikkert livmoren som strekker seg.. dette vil du oppleve med jevne mellomrom i starten av svangerskapet i allefall. Jeg har kjennt det veldig godt til tider, men jeg er også ganske følsom på sånne ting (kjennte alltid VELDIG godt når jeg hadde EL), og jeg ble litt bekymret i starten, men legen sa at det er helt normalt!! Så da vet du det!! Er jo egentlig ganske fantastisk at man kjenner noe så umiddelbart!! Eller hva?

Ønsker deg en riktig fin helg, (litt på forskudd), og håper du og mannen får feiret litt sammen!!

kos shy

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Vet ikke helt hva jeg skal skrive' date=' har nesten litt dårlig samvittighet for at det klaffet for oss og ikke dere :sjenert:[/quote']

FY!!!! :fy:

Bra du skrev nesten inni der! Ellers hadde jeg blitt ordentlig sint! :wink:

Du skal ikke tenke sånn i det hele tatt! Du skal bare være glad og nyte graviditeten og vite at spiren i magen er noe jeg (og andre halvdesperate prøvere) unner deg av hele mitt hjerte! :klem: Som ex-langtidsprøver vet du at man kan bli litt muff når det klaffer for andre, men det er ikke rettet mot den lykkelig gravide!

Skjerp deg, Bizzy og NYT og vær glad! :hjerter2:

Har du forresten lyst å være med på cafe i begynnelsen av februar? Det var så koslig sist! Kanskje, kanskje vi til og med er to lykkelig nygravide da.... :sjenert:

:klem:

Skrevet

Shy: Tusen takk!!!!! Var egentlig det jeg trodde selv også, men godt å få det "bekreftet" av en litt mer viderekommen ;)

Hulderjenta: Skal prøve å la være å tenke slik! Bare stikker noen ganger at andre jeg unner det så masse ikke opplever det samme som meg :sjenert: Håper du kommer kjapt etter!!!

JAAAAAAAA, vil veeeeldig gjerne på kafetur!!!!! Var så utrolig koselig sist :D

Får ikke gjort så mye på jobb.... har gravd meg ned i tanker og planer.... Litt for lite å gjøre her, og altfor mye å tenke på av private ting... Skjerpings :fy:

Skrevet

:ler: Skjønner godt at du ikke klarer å konse helt på jobben jeg bizzy!! Det er helt naturlig!!

Skjønner også godt logikken i å kjøpe masse flotte klær nå, selv om du ikke får plass til magen i dem om noen mnd..tilfredsstillelsen over å kjøpe noe nytt er den samme uansett!! :Nikke:

Det er så kjekt å se at du har det bra, og kan nyte å endelig være gravid!! :tommelsmil:

Stooor :klem: fra Madden

Skrevet

Jeg tror du nesten skal være glad det er lite å gjøre på jobb. For konsentrere deg hadde du ikke klart uansett. :ler: *snakker av erfaring*

Skrevet

Madden: :kyss: Helt enig i at tilfredsstillelsen ved å kjøpe nytt er verdt å bare kunne bruke de noen måneder :D Dessuten da har jeg jo noe å jobbe mot hvis det blir mange ekstra kilo å kvitte seg med etterpå ;)

Moonchild: :kyss: Merker at jeg har liten konsentrasjonsevne for øyeblikket :ler: Godt det ikke bare er meg!!! Håper det blir bedre etterhvert! Kan ikke være så borte når ting tar seg opp igjen :o

Da er det bestemt at vi tar turen til fjellet i dag!! Ville se an været, ikke spesielt bra her i Bergen, men det er bra dit vi skal!!! Og fjellovergangene skulle være i god stand så da reiser mannen straks hjem fra jobb å pakker for oss. Jeg skulle jo egentlig gjort det i går, men vips så var natten der og jeg hadde pakket akkurat.. ingen ting... :oops: Men jeg hadde i allfall funnet ut at vi ved å reise en tur til danmark eller england til sommeren kan få vognen vi vil ha til rett under halv pris :D Er jo litt tidlig å tenke på slikt enda, men akkurat der er jeg uforbederlig :oops:

Gleder meg til å fyre i peisen og sitte i sofakroken under pleddet og kose meg med en kopp varm sjokolade i kveld og se ut på fjellene! Eneste kjipe er at mannen sitter ved siden av og nyter et godt glass vin.. Savner den kosen litt :tunge1: Skulle jo ha feiret ny jobb og ferdig på skolen for mannens del, og da har liksom ikke varm sjokolade den helt samme "scwungen".. Men jeg avstår med glede altså :Nikke:

Bare noen timer igjen i dag og en helg på fjellet som kommer til å gå kjempefort, og vips så får vi se innholdet i magen!!!!!

Skrevet

God tur på fjellet Bizzy!

Det høres så koselig ut, å feire både at mannen er ferdig på skolen og spiren i magen. :hjerter:

Og å tenke på billige vogner, det er da bare forutseende og fornuftig, så det så!

God helg!

Cielo.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

En riktig god helg til deg,og kos dere på fjellet!

:klem: fra Mrs.Potter

Skrevet

God tur på fjellet Bizzy! Og ha en riktig fin helg!!

Stoor :klem: fra Madden :vinke:

Skrevet

Håper dere får en koselig helg på fjellet, kos deg masse.

:klem: Bamseline

Skrevet

Lykke til i morgen :tommelsmil:

Jeg er kjempespent på hvor mange jeg skal bli "tante" til ;)

Skrevet

... bare innom for å ønske deg lykke til på UL'en i morgen.. :kose:

Skrevet

Hei Bizzy!!! :klem:

Jeg har ikke vært innom dagboka di før - men det er altså meg, Ottine - fra desemberlista som stikker innom!!!

Synes det er morsomt å følge med deg, Moonchild og Gadget Girl (var det en til i januar?), for vi er vel omtrent likt på vei???

Skjønner du skal på UL i morgen. Lykke til!!!! Sååååå spennende!!! :hoppe:

Skrevet

Meg igjen....

Jeg glemte å nevne Superprøver - visste det var en til som det klaffet for i januar. Det kan jo komme flere ennå, der...

Men hvordan er formen sånn generellt? Jeg er så kvalm at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre av meg...Det er jo et tegn på at ting er som det skal, sikkert - men det får da være måte på til "klare tegn"... :wink:

I løpet av februar er vel det verste over - om alt går bra med meg, da... Har mistet før, så jeg er litt spent.

Håper det beste!!! :tommelsmil:

Gjest Mayamor
Skrevet

Johnny Depp er søt han - men jeg tror ikke samboer deler smaken når det gjelder å ha en samboer som ligner ham... :ler:

Skulle bare en rask tur innom og si lykke til på ultralyd i morgen.

Gleder meg til rapport!

Klem fra Mayamor :klem:

Skrevet

Lykketil på ultralyden! Gleder meg til å høre!

Klem :klem: Lilletrollet

Skrevet

Hei

Tenkte det var på tide å snike litt her inne :ler:

Har jo sett at det endelig har klaffet for dere, og jeg er bare så glad på deres vegne :tommelsmil:

Endelig ble det deres tur :hoppe:

Også er jeg akkurat som alle andre som har vært innom her, kjempespent på rapport fra UL idag :Nikke:

Ønsker deg masse lykke til videre, dette går veien :tommelsmil:

Masse :klem: fra Pludre 34+3

Skrevet

:hjerter: Vi har sett en liten knert på 2mm :hjerter:

Alt av det lille som kunne sees så veldig fint ut!!!

Mannen har bilde i jakkelommen :hjerte:

Skal få ny innkalling om en ukes tid slik at vi skulle få se hjertet banke!!! Snill spesialisten min :D

Er helt oppi skyene jeg nå!!! Klarer ikke å tørke av meg det brede fliret :D

Tusen takk for alle koselige meldinger!!!!

:hjerter:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...