Hermione Skrevet 14. januar 2005 #1781 Skrevet 14. januar 2005 Dæven! :o Dette har eg ikkje fått med meg! GRATULERER!!!!!!!!!! Dette har du virkelig fortjent! Blir spennande å sjå om det er ein eller to! Var det ikkje dobbel pergokur du hadde no då? I såfall er det vel godt mulig at det blir tvillingar Eg hadde såvidt utslag på testen den dagen eg skulle hatt mensen. Så når du får kraftig utslag to dagar før IKM har du veldig høgt hcg-nivå! At du er kvalm allerede no, kan og vere eit teikn på tvillingar. Tvillingar gir ofte kraftigare svangerskapskvalme enn einlingar :enig_animasjon:
meta Skrevet 14. januar 2005 #1782 Skrevet 14. januar 2005 Du vet akkurat hvor fantastisk jeg syns dette er, vennen Må bare gratulere her også!! Masse masse gratulerer med verdens (nest) beste septemberbaby i magen :hjerter2: Er så utrolig glad på dine vegne. Unner deg og mannen dette av hele mitt hjerte! Kjempeklem fra meg og suss fra Milla Sofie
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. januar 2005 #1783 Skrevet 16. januar 2005 Hatt en fin helg i London? Ønsker deg en kjempefin uke!
Gjest Mayamor Skrevet 17. januar 2005 #1784 Skrevet 17. januar 2005 * innom med en ekstra klem til den gravide* :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:
Gjest Madden Skrevet 17. januar 2005 #1785 Skrevet 17. januar 2005 Håper turen var kjempefin og at dere har KOST dere!!! Ha en flott uke bizzy!!!
*tine* Skrevet 17. januar 2005 #1786 Skrevet 17. januar 2005 Hvordan står det til med den gravide Bizzy ???? Har du hatt det fint i London? Regner med det Nå er det bare noen dager til vi drar også Jeg gleder meg :rosasmil: Vil gjerne ha tips fra tine
bizzy Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #1787 Skrevet 18. januar 2005 Jeg har hatt en helt fantastisk tur til england Har shoppet bort nermere 10000 men med et stoooort smil :D Vi skulle egentlig vært på musical men fikk ikke billetter til de vi ønsket å se så da tok vi turen innom blues bar og hadde det supert med live musikk! Jeg ble litt fortere trett enn de andre så det var noen kvelder jeg tok taxi hjem litt tidligere Bodde så sentralt som mulig i Maddox street, 5 min toppen å gå til Midten av Oxford street!!! Hadde tre roms leilighet med alle fasiliteter og gatestubben var veldig rolig og tilbaketrukket! Vil tilbake neste januar jeg!!! 50-70% avslag i nesten alle butikkene!! Mannen og jeg har fått hvert vårt golfsett, og jeg har fått masse klær! Tusen takk for alle superkoselige hilsener og gratulasjoner!!!!!!!!!!!! Blir rørt av mindre Kommer sterkere tilbake!!! Har jo snart fri tilgang til pc hjemme også!! Stor klem til alle som stikker innom
bizzy Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #1788 Skrevet 18. januar 2005 Åhhhh :o Glemte jo å fortelle at jeg har fått innkallelse til ultralyd neste mandag kl.09 :o Gleder meg og er så utrolig spent!!!!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. januar 2005 #1789 Skrevet 18. januar 2005 Høres ut som du har hatt en drømmehelg!! :-D LITT misunnelig jeg... Og endelig kunne du shoppe for pengene! Håper jeg blir like heldig!!! Så gøy med UL på mandag da!!! Gleder meg til å høre om det - er så spent på hvor mange som har tatt bolig inni deg! Med så mye Pergo kan det jo være et helt lite fotballag! Ha en fin dag, Bizzy!! STOR fra Huldra
bizzy Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #1790 Skrevet 18. januar 2005 Det håper jeg også hulderjenta!!!!!!! Du fortjener en gledelig overraskelse og kose shopping Har hatt det helt supert!! Har vel kanskje ikke landet helt enda Men du, jeg håper virkelig ikke det er et helt fotball lag der inne :o Håper i allefall at det ikke er fler enn to!! Det er jo litt i meste laget det også... Men det får jeg vel vite på mandag så da er det bare å finne frem tålmodigheten hvor var det jeg la den da :klø: Bestillte meg legetime i dag også! Fikk benyttet et rolig øyeblikk på jobb hvor jeg tror ingen hørte meg... Så da skal jeg til fastlegen min 17.februar kl.0830 :D Huff er litt lite effektiv her.... er så masse som svirrer rundt i topplokket, så nå må jeg virkelig trå til for å klare å bli ferdig til kl.16, vikaren har jo som vanlig ikke gjort et døyt og det lille som er gjort er feil Hadde nesten vært bedre om allt hadde fått ligge.... Men jeg har det toppers, føler meg så utrolig heldig og skulle ønske at resten av sliterene også kunne fått det til nå!!! Ingen fortjener den utrolig lange prøvetiden og påkjenningene det er Krysser fingre og tær for alle prøvervenner
shy Skrevet 18. januar 2005 #1791 Skrevet 18. januar 2005 Hei Bizzy... ville bare gratulere nok en gang.. jeg blir så glad så glad når jeg ser det klaffer for hyggelige KG - damer, og det er så vel fortjent, spesiellt for de som har prøvd lenge... hvor lenge ble det egentlig for dere? Uansett.... det er så moro at du har en spire i magen, og jeg skal følge deg underveis, selvom jeg selv er et lite stykke foran deg...!! Ønsker deg et kvalmefritt og ukomplisert svangerskap!!! Stoooooooooooor kos shy
bizzy Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #1792 Skrevet 18. januar 2005 Tusen takk for kjempekoselig melding shy! Det ble nesten 2 år på oss før vi fikk klaff. begynnte prøvingen mars 2002... Klaff i 23 prøvemåned :D
*tine* Skrevet 19. januar 2005 #1793 Skrevet 19. januar 2005 Hei Bizzy Om mulig så gleder jeg meg mer til turen etter å ha lest dette 50-70% passer meg utmerket Hvordan var været der egentlig? Ikke regn håper jeg...og ikke for kaldt Helst sol fra skyfri himmel og 10 grader varmt Lykke til på UL - blir spennende å se hvor mange huleboere du har Enig med deg i at to egentlig er nok... fra tine
bizzy Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #1794 Skrevet 19. januar 2005 Koselig med besøk *tine* To er mer enn nok ja... gleder meg veldig til ultralyd mandag! Blir kjempespennende!!! Vi hadde bra vær i london mellom 7 og 10 grader og litt overskyet og litt sol om hverandre! Helt perfekt!!! Skulle gjerne dratt en tur til til helgen jeg... Vi reiser mest sannsynlig på hyttetur til helgen, men ser an været litt! Orker ikke turen over fjellet dersom det er dårlig vær! Kan jo ikke risikere å bli værfaste på andre siden av hardangervidda slik at vi ikke rekker ultralyd timen Men blir det meldt fint vær reiser vi å bare kooooser oss med god mat, vin til mannen og koselige skiturer Feire litt at mannen er ferdig på skolen, helt for oss selv!!! Skal jo feire med venner også, men tror mannen ville vente til han fikk karakteren! Nå er han i full jobb og jeg ser med forventning frem til første lønning!!! Da skal jeg putte litt inn igjen på sparekontoen etter det store innhugget jeg tok da jeg var i london
Gjest Mayamor Skrevet 19. januar 2005 #1795 Skrevet 19. januar 2005 Tusen takk for koselig hilsen i nye dagboken min. Ja kanskje svartebørspergoen din gjør susen... Funket jo for deg... Nå er det jo blitt så "vanlig" med tvillinger her inne... Du topper vel med trillinger du da...? Gleder meg til oppdatering fra ultralyd på mandag. Klem fra Mayamor
Gjest Madden Skrevet 19. januar 2005 #1796 Skrevet 19. januar 2005 Jeg håper også for din del at det ikke er mer enn to der inne da... Men to hadde jo vel vært bonus da..siden dere har prøvd en stund!! Godt å høre at du har kost deg skikkelig i London, det var velfortjent!!! fra Madden
bizzy Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #1797 Skrevet 19. januar 2005 Der hadde jeg skrevet et passe langt innlegg, og vips... borte var det Tusen takk for koselige hilsener Mayamor og Madden :kyss: Håper vel egentlig ikke at det er mer enn to der inne... tror kanskje det er nok i massevis dersom det skulle være tilfelle! Blir veldig spennende å se på mandag! Krysser fingrene for at det vi ser er friskt fint og riktig i forhold til hvor det skal være i utviklingen!!!!!! Så får vi ta antall som det kommer Nå står middagen i ovnen og jeg ser frem til middagsluren om en halvtimes tid! Har egentlig planer om å rydde litt og sette på noen klesvasker... Men skal bare :tunge: Første vask er satt i gang, og så har jeg ryddet pittelitt, kanskje rufse lysten er litt mer til stedet etter litt mat og en halvtime på øyet :klø: Er blitt et skikkelig murmeldyr, kan fint sove et par timer etter jobb og deretter sovne på sofaen til kvelden... Godt å ha noen graviditetstegn i allefall, så lenge de er av den snille sorten :D *bank i bordet*
Moonchild Skrevet 19. januar 2005 #1798 Skrevet 19. januar 2005 Så spennende det blir med UL. Det er vel muligens litt tidlig å se et bankende hjerte? Men gøy blir det garantert! Og jeg er helt enig i at det ikke gjør noe med de snille graviditetssymptomene - men det er jaggu litt slitsomt når man holde på å sovne på møter...
Cielo Skrevet 20. januar 2005 #1799 Skrevet 20. januar 2005 Det blir spennende på mandag, ja! Det er så fint å lese hvor glad du er nå. Shoppingen i London synes jeg forøvrig er helt på sin plass. Man må da feire at nesten to års prøving er over! :enig_animasjon: , Cielo.
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. januar 2005 #1800 Skrevet 20. januar 2005 Jeg mente selvfølgelig ikke at jeg ville du skulle få et helt fotballag, vennen, men det skjønte du vel? Det greieste er vel en eller max to - uansett blir det utrolig spennende å høre når du har vært på UL! Du er kjempeheldig med bare positive symptomer så langt! Ha en fin dag, snart er det helg!!
Fremhevede innlegg