magnhild Skrevet 12. januar 2005 #1761 Skrevet 12. januar 2005 Og så: Til Bizzyliten! Nå må du holde fast!! Du finner ikke noen andre foreldre som ønsker seg deg mer enn de du har valgt. De er kjempegreie og koselig og vil behandle deg som en prins eller prinsesse!! Så hold fast!!! Jeg vil treffe deg i sept en gang!!!
bizzy Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #1762 Skrevet 12. januar 2005 Så masse hilsener Det er så utrolig koselig her!!! Coda, Moonchild, Hanni, Salamandra, Murmeldyret, Ionaa, Shy, Gadgetgirl, Cielo, Capricorn og Magnhild Og magnhild den siste meldingen fikk jeg tårer i øynene av!!!!! superkoselig Jeg skal på ultralyd i slutten av januar Ringte nemlig å informerte spesialisten vår, og han gratulerte og skal sende meg innkalling til ultralyd for å sjekke at alt er greit og om det er en eller fler Håper tiden fremover går fort!!!! Har lyst til å rase avgårde til 12 uker! Tenker ikke så mye på at det kan gå galt... Har bestemt meg for at bekymringer ikke hjelper så får jeg heller ta det som det kommer Og nyte det helt fra begynnelsen!!!
sirka Skrevet 12. januar 2005 #1763 Skrevet 12. januar 2005 Gratulerer så mye, Bizzy! Etter alle prøvemånedene dine må dette være en fantastisk følelse.. Kos deg med svangerskapet, og så venter vi spent her på å få høre hvor mange som befinner seg i magen din.... :dagensrose:
jolie Skrevet 12. januar 2005 #1764 Skrevet 12. januar 2005 Gratulerer så mye! Det var en skikkelig herlig nyhet å få, her jeg sitter på kjedelig data-time på skolen (guh, det er mange datauvitende husmødre her - skikkelig undervisning fra scratch!) Åh, nå er jeg superglad! Gratulerer igjen! :D
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. januar 2005 #1765 Skrevet 12. januar 2005 :grinele: Gratulerer Bizzy!!!!!!! :grinele: Dette var fantastiske nyheter!!!!! Finner ikke passende ord, dette var bare supert! Endelig, endelig klaffet det for dere!!! Gratulerer!!!!! Kjempediger fra Huldra!!!
Furstina Skrevet 12. januar 2005 #1766 Skrevet 12. januar 2005 :hoppe: Ja gratulerer Bizzy! Det var verkligen på tiden! jag är riktigt glad nu...
Kipa Skrevet 12. januar 2005 #1767 Skrevet 12. januar 2005 Kjempe hyggelig å se at det har klaffet for dere!!!! GRATULERER!!!!!!!
lillen Skrevet 12. januar 2005 #1768 Skrevet 12. januar 2005 :o WOOOOOOOOOHOH! Jeg har ikke ord!!! Egentlig burde jeg komme tilbake når jeg har funnet ord for hvor glad jeg er nå, men jeg prøver likevel å skrive en gratulasjons-holsen til deg... GRATULERER! Helt fantastisk!! Nå vil jeg bare at du skal dukke opp på msn snart, så jeg kan klemme, kose og snakke med deg på ordentlig! Min test var også sterk positiv, men husker ikke hvor langt jeg var på vei da jeg tok den. Vet bare at det var senere enn deg... Jeg drømmer om hva det kan bety at streken din er så sterk - så tidlig... Det blir superdupert med UL om et par uker!! Gleder meg masse til å høre om opplevelsen! Helt utrolig og se en bitteliten (eller to små) reke® med et bittelite hjerte, som dunker og dunker :hjerter2: Er det ikke flott med solskinnshistorier, som deg og meg? Da jeg ble gravid, skjønte jeg at hvem som helst av oss slitere kunne klare det... God følelse for mange her inne nå. Du kommer til å danse på skyer i helgen og lang tid fremover nå; det er jeg ganske sikker på! Er det mange i familien som vet om den lange prøvetiden? Har dere tenkt å fortelle at dere er gravide nå? Jeg klarte ikke å holde meg mer enn et par dager... JIPPIJEJ!
Lilletrollet Skrevet 12. januar 2005 #1769 Skrevet 12. januar 2005 HURRA!!! ENDELIG! GRATULERER SÅ MASSE!! :hjerter2: :hjerter2: :hjerter2: Stoooor Lilletrollet
April Skrevet 12. januar 2005 #1770 Skrevet 12. januar 2005 Oj, dette var virkelig fortjent!! Kjempe gøy, bizzy :-) GRATULERER så mye
Bamseline Skrevet 12. januar 2005 #1771 Skrevet 12. januar 2005 Gratulerer så mye, håper du får et fint svangerskap. Ble så glad når jeg så at det hadde klaffet for dere, gir oss andre som strever håp også. Bamseline
bizzy Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #1772 Skrevet 12. januar 2005 Enda fler gratulasjonshilsener Sirke og Jolie; Det er en fantastisk følelse, hadde jo egentlig begynnt å gi helt opp håpet og forberedte meg på ivf samtale i løpet av januar... Men så blir det ultralyd i stedet :hjerter2: Tusen takk for koselig hilsen Hulderjenta: Furstina: Kipa: Lillen: En litt skremmende tanke det at testen var så veldig positiv på ettermiddagen to dager før IKM, blir spennende å se på ultralyden!!! Håper vi kan være litt til inspirasjon for andre slitere, det er faktisk mulig!!! Har fortalt til søsterne, hele KG og et par venninner som visste om prøvingen! Kommer til å fortelle mine foreldre i løpet av londonturen, og mannen kommer nok til å fortelle sine også! Må jo ikke gjøre forskjell på slikt Tusen takk for kjempekoselig melding Lilletrollet: April: Det er sååå ubeskrivelig deilig for tiden Kroppen er litt uggen og jeg sover mye, men det er jo helt supert!!!!!! I dag reiser jeg med nattoget til oslo for å møte mamma, pappa og søstrene mine og reise til london Stakkars mannen skal sitte hjemme å gjøre ferdig oppgaven sin... Gleder meg til å komme hjem igjen å få feiret litt!!! Tusen takk for alle superkoselige hilsener!!!!!!!!
cappocino Skrevet 12. januar 2005 #1773 Skrevet 12. januar 2005 Yooooohoooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER
Gjest Mayamor Skrevet 12. januar 2005 #1774 Skrevet 12. januar 2005 Gratulerer så masse! Jeg har heller ikke ord... Jeg unner deg dette av hele mitt hjerte. Ha en flott tur til London - UTEN MENS... Masse klemmer fra Mayamor
Zianta Skrevet 12. januar 2005 #1775 Skrevet 12. januar 2005 :dagensrose: G R A T U L E R E R! :dagensrose: Jeg skjønte at det var gode nyheter på gang når jeg så mail varslingen på dagboken din. Den hadde jo endret navn til "Bizzy's Rugebok" Jeg er så kjempe glad på deres vegne, og for at dere slapp å måtte gå igjennom prøverørsirkuset. Da krysser jeg alle ledige kroppsdeler for at mirakelet kommer til dere i september en gang. Stor klem fra Zianta
Moonchild Skrevet 13. januar 2005 #1776 Skrevet 13. januar 2005 Vi er jo nesten like langt, jo! Gleder meg masse til å følge deg videre. Dette blir spennende.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. januar 2005 #1777 Skrevet 13. januar 2005 Gratulerer med den lille spiren!! fra Mrs.Potter
pondusa Skrevet 13. januar 2005 #1778 Skrevet 13. januar 2005 Gratulerer så kjempemye med spiren!!! Du har en aldeles vidunderlig og fantastisk tid fremfor deg! Koz deg i London, og dra gjerne reisefølget ditt inn på en babybutikk sånn på slump...
tyttebæret Skrevet 14. januar 2005 #1779 Skrevet 14. januar 2005 Gratulerer så utrolig mye, Bizzy! Det var en fantastisk nyhet! Jeg håper tiden framover blir like fantastisk som du har håpet på og ønsket!
Fremhevede innlegg