Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Gjest Madden
Skrevet

Tusen takk for koselig hilsen Bizzy! :klem:

Dette blir jo spennende for din del også! Krysser fingre og tær for deg jeg!! bein og armer også! :tommelsmil:

Håper du får ein kjempefin helg!

Stoooor :klem: fra Madden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: krysser fingrer og ben for deg Bizzy!

Uansett så får du ha en god tur til London.

Skrevet

.. på vei til London torsdag morgen.

Hei :vinke:

Skal du til London i januar du også??!!

Skal du være der lenge eller?

Vi skal dit på weekend-tur om et par uker :hoppe:

Jeg gleder meg! Tror det blir godt å komme seg litt bort, og tenke på noe annet enn prøving...

Du får ha riktig god tur da, og gi meg tips om det er noe spsielt vi bare MÅ få med oss!!

Stor :klem: fra tine

Skrevet

God helg, Bizzy! :) Håper virkelig du tester positivt om noen dager. :tommelsmil:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Tusen takk for fin hilsen og alle klemmene jeg fikk av deg! Blir frustrert prøver -treff for mitt vedkommende, i alle fall... :cry:

Blir spennende med testing på dag 30!!!! :tommelsmil: Jeg håper veldig for deg!! :klem: Håper på lykkelig-nygravid-og-frustert-prøver-treff en gang i nær framtid! :wink:

God helg til deg!! :danse:

Skrevet

Hei :) Har ikke vært så aktiv inne på prøverdagbøkene i det siste, jeg :oops: Har lest og oppdatert meg på liv og levnad med skippertak innimellom, men det er veldig sjelden jeg har skrevet noe. Av og til får jeg bare slike perioder med totalt aversjon mot alt som heter prøving. Men nå er det på tide med en hilsen synes jeg!

Håper så inderlig at det blir klaff for deg denne gangen! For å dra både den ene og den andre brutalt ned på jorda: har dere tenkt noe på hva dere skal gjøre om det ikke klaffer for dere med pergo? Hvor lenge skal dere prøve med pergo? Er IVF aktuelt eller er det et kanskje langt der ute i den fjerne framtid? Jeg spør bare av nysgjerrighet :wink:

Ha en god helg! Og gjett om jeg er misunnelig på den London-turen - jeg vil også! :P

:klem:

Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener Madden, Gadgetgirl, *tine*, sirka, Hulderjenta og Jolie :kyss:

*tine*; Skal være i Lonon fra torsdag til mandag ettermiddag! Gleder meg masse, skal shoppe og på musical annet enn det har jeg ingen fastsatte planer enda... Men er jo mye å få med seg i london. Skal komme med tips når jeg kommer tilbake ;)

Jolie; kjempekoselig å se deg her ;) Skal inn til samtale ang. IVF og sende evnt søknad etter ikm... Skal ringe legen å bestille time mandag :hoppe: Håper jo at vi skal slippe å bruke timen! Kommer til å fortsette med Pergo frem til evnt. ivf, men håper at ventetiden ikke blir så altfor lang dersom det er det som må til.

Ellers skjer det ikke så mye spennende for tiden, går vel egentlig bare å venter på ikm, og mannen jobber og jobber og jobber på oppgaven sin :hjerte: Skal levere til Fredag, og har vel ikke akkurat god tid... Kanskje greit at jeg ikke er hjemme og forstyrrer siste dagen og natten! Og mandag 17. starter han i jobb og så håper vi at han får seg ny jobb i osloområdet i løpet av det neste halve året! Drømmer om den kommende oslo leiligheten :D

Har passet Milla Sofie i dag og kost meg! Gått litt lang tur i øs pøs regnvær, men deilig med den friske pusten når man først kommer seg ut!!!

God helg alle sammen!

Dag 26, pp22

Skrevet

*tine*; Skal være i Lonon fra torsdag til mandag ettermiddag! Gleder meg masse, skal shoppe og på musical annet enn det har jeg ingen fastsatte planer enda... Men er jo mye å få med seg i london. Skal komme med tips når jeg kommer tilbake ;)

Flott! Jeg gleder meg til å høre hvordan du har hatt det :) Hvilken musical skal dere se? Vi skal på Les Miserables, og det gleder jeg meg vanvittig til :hoppe:

Kos deg på tur!

tine

Skrevet

Vi skal på Phantom of the Opera!

Dag 27, pp22

Skrevet

Dag 27, pp22

Er visst litt ute av telling...

Riktige tall er; dag 27, pp 23

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Takk for trøst fra deg! :klem:

Dag 27 for deg i dag - ikke lenge til dag 30 da!!!!! *ersåspent*

En diger bamseklem til deg med ønske om en god uke! :klem2:

Skrevet

God tur til London Bizzy! :)

Og masse lykke til med IKM!

:klem: , Cielo.

Skrevet

Tusen takk for koselige meldinger Hulderjenta og Cielo :kyss:

Testedag nærmer seg raskt :hoppe: Satser på positiv test i morgen tidlig :tommelsmil:

Tegnlisten;

- småkvalm hver gang jeg begynner å bli sulten

- Ømme bryster

- støl følelse rundt livmor (pleier å ha mye stikninger, men ikke stølhet)

Ikke så veldig mye å skryte av egentlig...

Men... jeg tror vi faktisk har klart det :o

Klarte ikke å la være så jeg tok en el test. mandag ettermiddag som det ble utslag på, ikke veldig mye, men nok til det ikke var tvil om at det faktisk var to streker der!! Og i dag tidlig tok jeg en til, og den var det veldig utslag på :hoppe: Vet at disse ikke er graviditetstester, men har jo lest at de kan gi utslag og at det er en indikasjon på at man bør ta en ordentlig graviditetstest! Gjett hvem som nesten ikke fikk sove i går og som har klart å være svært lite effektiv på jobb i dag :sjenert: Men ønsker absolutt ingen oppstandelse rundt dette da jeg er redd for enda en kjempeskuffelse... Venter med å ta helt av til jeg evnt har fått en positiv graviditetstest. Sånn sirka i morgen tidlig :tunge1:

Dag 29, pp23, 4 pergokur (dbl)

Skrevet

Jag säger inget då... men tror starkt på i morgon!

Dubbel pergokur ska väl göra susen tycker jag!

:tommelsmil:

Det ÄR verkligen din/er tur nu!

Skrevet

Wohoo! Juhu! Da hopper og danser jeg litt for meg selv sånn i det små, jeg da. Jihaa!

Skrevet

Krysser alt for full klaff denne gang :tommelsmil:

Stooor klem fra Capri :klem:

Skrevet

Oj, så kjempe spennende!

Venter utålmodig på morgendagen og virkelig test!

:kose: :dagensrose: :kose:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Siden du ikke vil ha noe oppstandelse, så bare stikker jeg innom med en blomst og ønsker god tirsdagskveld jeg! :blomst:

:klem: fra Huldra

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...