murmeldyret Skrevet 23. desember 2004 #1701 Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg ei fredfull og gledelig Jul! Juleklem fra Murmel!
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #1702 Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo
Siam Skrevet 23. desember 2004 #1703 Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner!
Gjest Mayamor Skrevet 23. desember 2004 #1704 Skrevet 23. desember 2004 Er fryktelig lite på nett om dagen - sikkert i likhet med mange andre... Skal ha jul i eget hus for første gang. Vi blir bare 5 voksne og 1 barn. Så det blir stille og rolig. Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone: Klem fra Mayamor
Kipa Skrevet 23. desember 2004 #1705 Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Kos deg og nyt dagene...
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. desember 2004 #1707 Skrevet 26. desember 2004 God jul! Håper du og Mannen har fredelige juledager nå! Og så vil jeg være tidlig ute med å ønske dere et Blått Nytt År!
coda Skrevet 27. desember 2004 #1708 Skrevet 27. desember 2004 Heisann, Bizzy! Håper du har hatt en fredelig jul der du blant annet har fått samlet litt krefter både fysisk og mentalt. Vi er to i samme situasjon, og for min del oppleves julen annerledes akkurat nå enn tidligere år - alle kort med bilder av nydelige barn som henger på veggen får en liten bittersøt smak (først og fremst gledelige og søte, men bittelitt bitre likevel), alle kommentarer får litt større mothaker og sitter litt fastere. Ønsker deg alt det beste, og håper at vi begge har mye å se frem til i det neste året av mange forskjellige opplevelser, først og fremst at vi får se to blå.
Bamseline Skrevet 27. desember 2004 #1709 Skrevet 27. desember 2004 Vet akkurat hvordan du har det, det "virker ikke" hos meg heller... Men, den 13.januar skal vi få blått både du, Madden og meg! Krysser fingrene for at det klaffer for oss alle tre Ønsker deg fortsatt en fin romjul, og kos deg masse. Bamseline
bizzy Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #1710 Skrevet 28. desember 2004 Tusen takk for supre hilsener!!!! Dere er en fantastisk støtte!!!!! Julen ble i år en ekstra påminnelse om hva vi mangler og det har vært tyngre enn jeg kanskje var villig til å innrømme :Toll: Men jeg kommer nok opp igjen! Har jo samtale å se frem til i januar!! Håper den klarer å vekke håpet! Jeg kommer sterkere tilbake, men har vært nødt til å ta en liten pause i det siste... Blir nok helt annerledes i løpet av januar tenker jeg Håper dere har hatt en super jul alle sammen og jeg ønsker dere en fortsatt flott romjul og et godt nytt år!!!! Dag 15, pp22
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #1711 Skrevet 1. januar 2005 :trøste: Du er ikke alene om å føle det slik i jula bizzy! Jeg synes det blir verre og verre for hvert år jeg ...Men nå må det være vår tur! Vi får krysse alt vi har nå for at det skal klaffe for oss den 13. januar...eller iallefall iløpet av dette året! Et riktig Godt og BLÅTT Nyttår Bizzy!! Stoor fra Madden
Zianta Skrevet 1. januar 2005 #1712 Skrevet 1. januar 2005 Godt (og blått) Nytt År til deg og mannen! :dagensrose: Klem fra Zianta
Gjest Mayamor Skrevet 1. januar 2005 #1714 Skrevet 1. januar 2005 Ville bare innom og ønske deg og dine et riktig godt nyttår. Klem fra Mayamor
sirka Skrevet 3. januar 2005 #1715 Skrevet 3. januar 2005 Innom for å ønske deg et godt og, ikke minst, fruktbart nytt år!
Bamseline Skrevet 4. januar 2005 #1716 Skrevet 4. januar 2005 Håper du har hatt en fin start på 2005. Kommende IKM er jo bare 9 dager unna, så jeg krysser fingrene for deg
*tine* Skrevet 5. januar 2005 #1717 Skrevet 5. januar 2005 Julen ble i år en ekstra påminnelse om hva vi mangler og det har vært tyngre enn jeg kanskje var villig til å innrømme :Toll: Hei bizzy, og godt nytt år Må bare si meg så enig i denne uttalelsen... Jula er for barna, og savnet etter egne blir ekstra stor på denne tida av året Vi får bare se framover, og håpet at vi er så heldige snart - kanskje allerede jula 2005 ??? Iallefall med spire i magen Jeg har tro på det! fra tine
bizzy Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #1718 Skrevet 5. januar 2005 Tusen takk for koselige meldinger!!!!! Det varmer virkelig :hjerter2: Er nå tilbake fra juleferie, i nesten to deilige uker!!!! Og har faktisk koblet meg opp til bredbånd helt selv Bare litt abstinenser kanske I julen har vi bare kost oss, og fartet rundt på besøk til familie og venner! Fikk mye fint til jul, jeg fikk bla. londontur av mamma og pappa og reiser torsdag neste uke På ikm faktisk... Vi har i allefall truffet på el denne gangen, helt garantert :sjarmør: så jeg er litt spent.. denne gangen også På jobben skjer det virkelig ting for tiden I går ble daglig leder forflyttet med virkning på dagen til et eller annet prosjekt så det er leiet kontor til han i kontorlandskap et annet sted i byen. Og vi har fått ny midlertidig daglig leder! Blir spennende å se hvordan miljøet på jobben blir fremover! Er i allefall blitt mer enn nok å gjøre på meg, så dagen i dag gikk i allefall fort! Godt jeg har fått bredbånd hjemme, for det blir nok ikke noe serlig internettsurfing på jobb med det første! Mannen skal snart levere oppgaven sin, bare litt over en uke nå! Og så er det rett ut i jobb!!!!!! Skal bli utrolig deilig med to lønninger Fortsatt Godt Nyttår alle sammen Dag 23, pp 22 (dbl.pergo)
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. januar 2005 #1719 Skrevet 5. januar 2005 Tydeligvis gode ting på gang på jobb! Og kanskje gode ting på gang inni deg også...? Jeg krysser for deg og for meg selv, og har veldig lyst på en sånn kafe-date som du skrev i boken min!! Og blir det ikke akkurat sånn som vi vil, så kan vi jo ta en frustrerte prøvere-tur en gang i januar? Hadde vært kos! :D Ha en fin kveld!
bizzy Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #1720 Skrevet 6. januar 2005 Vi får vel ta et frustrert prøver treff Hulderjenta, trist det ikke var klaff, jeg hadde en god følelse for deg På jobben er det endringer ja! Virker positivt i allefall foreløpig :D Håper det fortsetter slik! Ellers har det ikke skjedd så mye, sitter her og ser på en stue og et kjøkken som egentlig trenger en skikkelig shinings... Arbeidslysten har stor motstand her Har ikke så store forhåpninger denne gangen... Har jo endel tegn, men når jeg tenker etter så pleier jeg å ha de hver gang Men ramser de opp fordi jeg alikevel håper litt..; ØMME bryster Kvalm spesielt om kvelden (har vært det alle pergomånedene) Litt stikninger Bare 6 dager til jeg har planer om å teste... Tester nemlig en dag før siden jeg er på vei til London torsdag morgen. Så blir det test på dag 30 i stedet for dag 31 Dag 24, pp 22
Fremhevede innlegg