Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er du? Jeg savner deg... :cry:

Håper du har hatt en koselig helg.

Du har vel ikke blitt enda sykere? Eller er det bare altfor mye å gjøre på jobb etter man har vært sykemeldt? :trøste:

Håper du ikke har det slitsomt... :(

Og heia alle andre enn tanta! :briller:

Skrevet

Innom med en klem i natta :klem2:

Håper du har det bra!

Skrevet

Hei Bizzy.. hvordan er det med deg?

Har ikke hørt noe fra deg på en stund!? Nå er det ikke lenge til IKM... spennende.

*krysse krysse*

kos shy :)

Skrevet

*tine* Takk for koselig melding :kyss: Helgen var koselig ja :Nikke:

tyttebæret :kyss:

Magnhild I'll be there :D

Lillen Så koselig!!!!! Er nesten bra igjen nå, men har ikke vært på nett på jobb tidligere i uken pga ekstremt stress.... Vikaren hadde nesten ikke gjort noe, og det hun hadde gjort var jo helt feil :roll: Så da jeg kom på mandagen var pulten en eneste stor papirhaug med gule post it overalt :o Men nå er jeg endelig ajour og kan kanskje være litt mer aktiv her inne :wink: Savner jevnlige oppdateringer i dagboken din også altså :tunge1:

murmeldyret stor klem rett tilbake :klem2:

shy har ikke hatt noe serlig mulighet til å skrive her inne denne uken.., men nå er jeg tilbake :wink: Formen er egentlig veldig bra, bare så synd at jeg tror jeg har litt pms... Mannen mener å vite :roll: Koselig med hilsen :kyss:

Vel har visst ikke vært her inne på lenge :o Har vært altfor hektisk på jobb og hjemme har jeg ikke hatt datamaskin på noen dager.. Mannen skriver som en helt på oppgaven i tillegg til eksamenslesning så han er i allefall sikker på å bli ferdig til fristen :hoppe: Utrolig deilig!!!!!! Også ser jeg jo veldig frem til at han skal ut i jobb :sjarmor:

Han søkte forresten annen stilling i Kristiansand forrige dagen... spennende!!!! Kunne jo vært greit og bo noen år på sørlandet med sjøutsikt og bølgeskvulp :ler: Ikkeminst mye kortere vei til familiene våre! Dette er drømmejobben så jeg håper virkelig han får den selv om det ikke er i Oslo!!!

Ellers har det ikke skjedd så mye denne uken.. hangler litt etter forkjølelsen enda så det har blitt litt lurer på sofaen når jeg kommer hjem. I går skulle jeg bare sette meg ned litt mens potetene kokte og før jeg skulle begynne på resten av middagen... Sovnet jeg, og våknet ikke før mannen vekket meg etter å ha laget ferdig hele middagen og dekket bordet :hjerte:

I dag skal jeg bake kake og rydde og fikse litt til helgen! For i morra skal vi handle julegaver :D Gleder meg litt til å få en hel dag med mannen!!! Da skal vi gå i butikker og spise på restaurant og bare kose oss med juleforberedelser :nisseblunk:

Er i dag på dag 26 og har fått ømme pupper... tror egentlig det er pms og ikke graviditetstegn :roll: Har gitt opp litt akkurat nå og hele prøvergreiene er blitt litt tungt :( Men det snur nok etterhvert pleier bare å vare noen dager om gangen!

Må forresten endre litt på ikm, trodde det var 14, men det er jo faktisk 13.des.... Ikke lenge til det nå! Og da tror jeg det er rett på pergokur nr. 4 og dobbeltkur nr.2... O jul med din glede liksom :tunge1:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

:trøste: Prøvingen blir tung innimellom for oss alle.... I alle fall for oss som det bare aldri skjer noe med... :sjenert:

Om du ikke har noe tro denne gangen selv, så skal jeg tro for deg! :Nikke::klem:

Spennende med kanskje drømmejobb på sørlandet!!

:D

Skrevet

Forstår godt at prøvingen blir tung innimellom.

Store håp og store skuffelser :roll:

Men en vakker dag blir det din tur! :klem:

Ønsker deg ei fin helg!

Skrevet

Vil bare takke for koselig msn tid i går!

Også gleder jeg meg masse til i morgen!

Håper du har en fin dag og at mannen får

jobb i Kr.sand. Der er det helt topp.

Men egentlig vil jeg jo at dere skal være her da... :nisseblunk:

Skrevet

Måtte le litt av den siste kommentaren din da... "O Jul med din glede liksom" :ler: Det blir nok bra skal du se...enten det blir + eller :kline: Skal krysse fingrene jeg...for både to blå og drømmejobb for mannen din!! :Nikke:

Ha en kjempeflott helg bizzy!! :klem:

Skrevet

Så spennende at mannen din kanskje får jobb!

Håper dere fikk en fin dag med julegaveshopping sammen og at du har hatt en fin helg! :)

:klem: , Cielo.

Skrevet

:sur::(:sur:

Jævlig dag på jobben i dag :( Alle er teite og dumme og jeg er absolutt ikke pergomonster :evil:

Men nå er det bare to timer igjen så skal jeg på pepperkakebaking hos Meta!! Gleder meg!!!

IKM i dag, har ikke skjedd noe enda, men jeg kjenner at det er på gang her... Kan ikke skjønne hva det var som gjorde at jeg alikevel tok på meg lys bukse i dag :klaske: Eller jo egentlig.. Mannen satte nemlig på klesvask mens jeg stod i dusjen i dag tidlig, og tok like gjerne å vasket buksen jeg hadde lagt frem for å bruke i dag :tunge1:

Plutselig tilbake!

Dag 30, pp22, pergokur nr. 3 :kjempesinna: :D

Skrevet

Godt å høre at du skal kose deg hos Meta etter en slik dag... Og godt du har noe å gjøre på IKM-dagen din!! :Nikke:

Krysser fingre for at du slipper flekker i buksa :wink:

Skrevet

Hei Bizzy!! Ville bare gi deg en stoor god :klem: på IKM dagen din!!

Håper virkelig at det ikke er noe tante på vei!!!

kos shy

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Tanten kom til meg i dag, så jeg synes hun kan holde seg unna deg denne gangen! Tvi, tvi! :tommelsmil:

Kos deg med baking hos Meta! :D

Skrevet

:tommelsmil:

Jeg håper og håper at ingen tante er kommet enda.

Og det er jo bare positivt at hun holder seg unna da...

Og det skal hun lenge!!

For det har jeg bestemt SÅ!!

:evil:

Hilse meta da!! :klem:

Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener Lillen, Shy, Hulderjenta og Magnhild :kyss: Håper dere har rett selv om jeg er ganske sikker på at tanta bare holder meg litt på pinebenken :roll:

Dag 31, pp22 og negativ test i dag tidlig :sur: Uansett hvor mye jeg tippet og vinklet og myste, ingen ekstra strek... Hadde jeg hatt tid i dag tidlig så hadde jeg vel demontert hele greia for å få holdt remsa opp mot lyset :oops:

Hjernen har i allefall jobbet på høygir i natt :roll: har hatt den ene drømmen etter den andre hvor jeg nettopp hadde funnet ut at jeg var gravid... Var til og med gravid med tvillinger i den ene drømmen :ler: Vel har nå aldri vært sanndrømt uansett.

Vel får vel starte jobbdagen.... Ser ikke ut til at den blir det spor bedre enn gårsdagen :evil:

Skrevet

Hei Bizzy... vil bare gi deg en stoor god :klem: på tirsdagsmorgenen.

Håper dagen ikke blir sååå ille!!

shy :)

Skrevet

*blåse blåse blåse* tanta langt langt av sted.. Eller den kan komme til meg.. Ikke det at jeg vil ha mensen, men jeg vil så veldig gjerne at du snart skal få kul på magen..

Tusen takk for koselig bakekveld :klem:

Skrevet

Rettelse;

Dag 1, pp23, 4xpergo.....

Jeg virker ikke :grine:

Kom ikke som noen overraskelse, men gjør vondt alikevel :cry: I dag skal jeg kjøpe Cola og sjokolade og bare synes synd på meg selv!

Neste IKM; 13.januar :roll:

Skrevet

Uff da vennen. :trøste:

Lenge siden sist jeg har vært innom.

Måtte bare en snartur innom og oppdatere meg.

Håpte på førjulspresang med lang leveringstid jeg da...

Tenker på deg.

Klem fra Mayamor

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...