Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hey :klappe:

Har nettopp skumlest bakover i dagboken din for å finne ut hva jeg kan forvente meg ang. utredning. Har jo lest alt sammen før men glemmer lett. Trodde historien din var GU, svømmeprøve, pergo, men der hadde jeg visst hoppet over HSG f.eks.

Jeg skal nemlig til GU og svømmere skal analyseres i nermeste fremtid. Trodde det ble Pergo party for meg på nyåret... :klø: :sinnatagg: Så feil kan en ta! :hoho: Men det er jo bra man er optimist...

:blomst: Her er en blomst til deg fordi du er så blid og positiv i dagboka hele tiden! (Hvordan klarer du det?)

Klem fra Gadget

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kyss: så koselig melding Gadget! Tusen takk for blomsten, ble nesten litt rørt nå :-)

Behøver ikke å bety at det tar lang tid før du får Pergo alikevel altså, selv om du ikke har hatt HSG enda.. Er så mange forskjellige fremgangsmåter :o Jeg kunne sikkert ha begynt pergo tidligere dersom jeg hadde bestillt hsg timen med en gang jeg fikk henvisningen :oops: Og timen der jeg fikk pergo utsatte vi slik at mannen skulle være hjemme og bli med til samtalen. Skjønner ikke helt hvorfor han skulle være med sånn egentlig, men legen ville det så da ble det slik :wink: Legen gikk jo igjennom en del tekniske ting ang. befruktning, men vi hadde jo lest alt fra før...

Krysser fingrene for at du får pergo snart og at den virker på første forsøk :tommelsmil:

PS: Savner dagboken din....

Skrevet

Oki!

Tiden går søren meg bare så utrolig fort, ett år siden første utrednings time for deg. Snart første utredningstime for meg. :danse:

Siden jeg selv har en tendens til å utsette den minste ting, viktig eller uviktig. Har jeg vel kanskje funnet et reelt tidsperspektiv for veien fremover her i dagboka di! :Nikke: TANKS! :kyss:

:hoppe: Krysser selvfølgelig alt for at det klaffer denne gangen!

Skrevet

Helt enig med G-girl; du er så blid å positiv hele tiden! Derfor er det alltid så hyggelig å lese boken din... :Nikke:

Jeg synes det er merkelig at vinteren alltid skal komme som et sjokk på brøytearbeidere o.l. Hvorfor ikke være mer forberedt? Vinteren kommer jo innom, før eller siden, selv på Østlandet og Vestlandet...?

Eller er det jeg som er naiv nå? Jeg skjønner jo at det kan være litt strevsomt når all snøen som finnes, kommer på en gang...

Eh...det var pga snø at bussene sto stille igår ja? :oops:

Var veiene "tette"? Eller er det ingen som har vinterdekk?

Er jeg naiv bare fordi jeg er oppvokst i Winter Wonderland?

Er dette din første doble kur? Jeg håper det går fint, og at ikke hormonene er slemme med deg denne gangen...det kan jo bli litt mye etterhvert, når legen har bestemt seg for å ikke gi kroppen din pause-sykluser? Eller? Jeg føler med deg...og er sikker på at det klaffer snart! Og da vil alt dette være verdt det. Og da får du kanskje tvillinger, som jeg, siden du har ventet så himla lenge... :tunge1:

Til informasjon, så tok jeg tablettene til litt forskjellige tider, etter som når jeg husket de... :wink: Jeg har ikke peiling på om det finnes en tid som er gunstigere enn andre...

Tar du fortsatt annet tilskudd?

Håper du tar deg en tur innom msn ikveld, samtidig som meg! Jeg så at du hadde prøvd å få tak i meg her en dag... :wink:

Klemmmmmm :klem:

Skrevet

Tusen takk for koselig hilsen bizzy!! :kyss:

Blir så glad når jeg finner hilsen fra deg i boka mi...du lyser sånn opp! :)

Sier som lillen..jeg håper hormonene er litt snille med deg nå...siden du ikke skal ha pause syklus..jeg hadde antagelig vært skilt nå hvis det ikke var for pause-syklusene... :ler:

Spøk til side...skilt var vel litt overdrevent..men du må huske på å minne mannen din om hvor tøft dette er for kroppen din..slik at han bedre forstår hvorfor godjenta hans ikke er som hun pleier!! :wink:

Krysser alt jeg har å krysse (og det kan jeg jo nå siden jeg har prøverpause!!) for at dere nå lager en flott pergo-baby!! :tommelsmil:

STOOOOOR :klem: fra Maddie

Skrevet

Bare innom med en liten torsdags :klem: til deg!!

Skrevet

Vil bare ønske deg god helg jeg :vinke:

Håper du får full klaff på pergokuren denne pp :wink:

Skrevet

Mannen har fått seg jobb :o :hoppe: :o :hoppe: :o

Så da blir vi i Bergen en stund til!

Da ble jeg noen bekymringer fattigere! Slipper å tenke på hvordan vi skal få det til å gå rundt når stipendet ikke lenger kommer :D Og hvis vi klarer å være strukturerte burde vi kunne spare en liten slump med penger hver måned!!!! Så kanskje vi virkelig kan få drømmeleiligheten i Oslo etterhvert!!!!

Helt i hundre her jeg!!! Masse planer, drømmer og virrvar som surrer rundt i hodet akkurat nå!!!!

GOD HELG ALLE SAMMEN :kyss:

Skrevet

Åhh gleder meg til februar jeg!!!!! 2 lønninger :hoppe:

Tenkte jeg måtte innom en tur og takke for alle de koselige hilsenene ;) Var litt vanskelig å konsentrere seg om så mye etter at mannen hadde fått avklart jobbspørsmålet :P Men nå tror jeg at jeg kanskje har landet :tunge1:

Gadgetgirl håper du ikke behøver å gå igennom hele utredningen, men at det fikser seg selv ganske så snart :tommelsmil:

Lillen helt enig :Nikke: Den første snøen kommer like overraskende hvert eneste år... hjelper ikke at det har vært meldt et par dager i forkant heller.. Og det var snøen som var grunnen til at bussen aldri kom.. Eller lettere sagt traffikkulykker og kork pga snøen som gjorde det... mange som ikke gidder å bytte til vinterdekk før etter at det virkelig er nødvendig tydeligvis.. :roll:

Det er min første doble kur ja... Håper det er det som skal til og at vi får det til denne gangen! Litt skummelt med økt mulighet for flerlinger, men det er litt spennende også :oops:

Tar fremdeles Gravitamin og Rosenrot! Her skal ingenting overlates til tilfeldighetene!

Tusen takk for kjempekoselig prat i går :kyss:

Tyttebæret :klem: tusen takk!

Madden :blomst: Håper hormonene er litt snille jeg også, og sikkert mannen og... Han er veldig flink til å skjemme meg bort og passe på meg! Tror han har lært å gå litt ekstra stille i dørene i løpet av de siste månendene :ler: Tror nok han gleder seg til jeg slipper alle disse tabletten, så gjenstår det bare å se om jeg blir så veldig mye bedre med graviditetshormoner en gang i fremtiden :tommelsmil:

Tilde og Sirka :klem: koselig med hilsener!

I helgen er planen å bare slappe av! Har bestillt nye bøker, og håper de kommer i morgen. I såfall er planen og kose meg med katten, god te og god bok! Kommer de ikke så må jeg vel ta fatt i malekosten og jobbe litt i leiligheten... Men nå er armen liten samarbeidsvillig så jeg får vel kanskje heller finne på noe litt mer morsomt :sjarmør: Søndag skal jeg i allefall møte Hulderjenta, gleder meg til det!

Mannen skal vel sitte på skolen for det meste, men har lovet å komme hjem til middag og sitter på kontoret og lese utover kvelden. Og i dag har jeg handlet masse appelsiner så skal han få hjemmelaget appelsinjuice til frokost :hjerte:

Skrevet

:vinke: bare innom for å si riktig god helg bizzy!!

Jeg fikk desverre tilbudsblad fra HaugenBok i dag...så nå går desemberlønna mi rett vest... :ler:

Stor :klem: oversendes til bizzy som fortsatt skal være bergenser!!! :tommelsmil:

Skrevet

Og jeg som hadde gledet meg til at det skulle bli lettere å besøke deg... :roll: Mannfolk ødelegger jo alt!! :sur:

Neida... :tunge1: Kjempe-gratulerer med ny jobb til han, og kjempe-gratulerer med mann med ny jobb, Bizzy! To lønninger må vel bli en drøm i forhold til nå...

Takk for koselig prat... :rosasmil:

Klarte ikke å gå fra pc'en mens jeg snakket med deg... :wink:Men Mannen ble heldigvis ikke skuffet over at middagen ikke var klar.

Ha en alle tiders kose-helg! :hjertesmil:

Skrevet

Madden :kyss: takker for koselig hilsen, og håper du klarer å finne plass til de nye bøkene dine ;)

Lillen :kyss: går mange fly fra trondheim til bergen altså :Nikke: Norwegian og alle greier ;) Mannens jobb bare et begrenset engagement foreløpig, men han har fått forhandlet seg til kort oppsigelsestid slik at han skal kunne søke andre jobber samtidig! To lønninger kommer til å være himmelrike i forhold til nå, i allefall siden han uansett får en veldig mye bedre lønn enn meg.

Koselig med prat forrige dagen! Godt at mannen ikke ble skuffet! Skal prøve å la deg slippe unna raskere en annen gang ;)

I dag startet vi dagen med å våkne til et fantastisk vær :D Blir glad av slikt!!! Lagde god frokost og koste oss og skravlet i noen timer :hjerte: La planer for det neste året og har satt oss et stort sparemål.. så gjenstår det å se om vi klarer å være så fornuftige når pengene kommer :tunge:

Gleder meg til mannen er ferdig med skolen og kanskje har tid til å være hjemme i helgen jeg... Litt kjedelig alene, også har jeg vel ikke akkurat supermasse tiltakslyst for øyeblikket :roll: Burde ha malt litt eller kanskje vasket gulvet, men det gidder jeg bare ikke :oops:

Ikke har jeg anelse om hva jeg skal finn på til middag i dag heller... Kanskje bare ta en brødskive eller noe slikt.. kjedelig å lage mat til en.

Skrevet

Så fint at mannen din har fått seg jobb!

Det blir sikkert deilig å ha to inntekter, jeg gleder meg til vi også får det.

Lykke til med dobbelt-kuren! :)

:klem: , Cielo.

Skrevet

hei bizzy. :vinke:

Ville bare innom med en klem og ønske deg god søndag. :klem:

edea

Skrevet

Hei Bizzy!

Vil bare ønske deg en god uke, og gratulere med at mannen har fått jobb!! :hoppe:

Det er suuper deilig med to inntekter. Vi var også tidligere i den situasjonen at jeg jobbet, og mannen min studerte... og det var utrolig deilig når det plutselig kom to inntekter hver mnd... Men forbruket øker med inntekten... tro meg, så hvis du vi ha et tips; så start med den spareplanen MED EN GANG, ellers venner man seg til så så mye penger hver mnd.. og da får de ben å gå på... ( i allefall var det sånn hos oss...)

Lykke til med dobbel kur også... nå ER det din (og min) tur snart!!!! :enig_animasjon:

Kos :klem: shy

Skrevet

Gratulerer med jobb til mannen! Du får prøve å nyte å være D.I.N.K. så lenge det varer. ;-) Godt med litt romslig økonomi!

D.I.N.K. = Double Income No Kids og er vel muligens som et ordentlig "four letter word" å anse som her inne...

GO PERGOBABE!

Skrevet

Bare kjempekjapt innom med en klem fra Milla Sofie til tante Bizzy :kyss:

Og en fra meg :klem2: Håper du får en flott dag!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...