murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #1582 Skrevet 4. november 2004 Første året jeg var sammen med mannen skulle vi skifte dekk sammen på hver vår bil. Men jeg fikk bare løs halvparten av mutterene (og jeg slet hardt!). Etter det har har han pent skiftet dekk alene Jeg håper virkelig du får klaff denne måneden! Jeg mistenker at Madden har starten en skikkelig Pergo-bølge nå! Klem fra Murmel!
bizzy Skrevet 5. november 2004 Forfatter #1583 Skrevet 5. november 2004 Tusen takk for koselige meldinger!!!! Bare innom en superkjapp tur... Masse stress på jobben i dag, vi har visst fått et utbrudd av Giardia-epidemi på kontoret :klø: Få mennesker og mange telefoner om hva som må gjøres helst i går Ingen graviditets eller grahvisitets symptomer her i gården :-( Men er jo fremdeles 9 dager til ikm så det er jo et lite håp i allefall... Dag 21... GOD HELG!!!!!!
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #1584 Skrevet 5. november 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!!
Zianta Skrevet 6. november 2004 #1585 Skrevet 6. november 2004 God helg til deg Bizzy! :blomst_opp: Krysser fingrene for at du kommer etter de andre pergo babene og tester positivt. Det hadde dere virkelig fortjent. Klem fra Zianta
Siam Skrevet 6. november 2004 #1586 Skrevet 6. november 2004 God helg bizzy! Jeg heier også på deg. Du har virkelig fortjent å få en positiv test nå! Heng deg på den blå bølgen, og dermed basta!!
Gjest Madden Skrevet 6. november 2004 #1587 Skrevet 6. november 2004 Sender over en masse <<<<BLÅ VIBBER>>>> Nå skal bizzy også kaste seg med på bølgen!!!
edea Skrevet 8. november 2004 #1588 Skrevet 8. november 2004 God Mandag, bizzy. Håper epidemien er over, og at arbeidsforholdene er bedret! Klem fra edea
bizzy Skrevet 9. november 2004 Forfatter #1589 Skrevet 9. november 2004 Blå vibber!!!!! *Passer på å få med meg alle* Madden, Zianta, Siam og Edea; Setter stor pris på støtte! Har ikke vært så veldig mye her inne i det siste... har vært hektisk på jobb, og ganske så stille i Bizzy-hjemmet. Mannen jobber nesten døgnet rundt med skolearbeid, og jeg venter venter og venter på IKM Men i dag har jeg noe å skrive Skal nemlig passe Milla Sofie i kveld og gleder meg masse :D Ellers har jeg kanskje noen symptomer, men er jo redd for at de kun skyldes pergoen slik som sist.... Men setter opp en liste uansett jeg! :klø: Kvalm, litt om morran og deretter kvalm igjen om kvelden... :klø: Nesten ingen stikninger i magen, pleier å ha masse... :klø: Ømme pupper, men det har jeg alltid... Vel var nok ikke så mye å skryte av den listen, men da har jeg den i allefall til en annen gang, så jeg kan sammenligne! Dag 25, pp 21.
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #1590 Skrevet 9. november 2004 Synes det var en kjempefin liste jeg bizzy! Har tro på at pergoen skal gjøre susen!! Håper du får en fin uke..og du...det nærmer seg!!!!
bizzy Skrevet 10. november 2004 Forfatter #1592 Skrevet 10. november 2004 :D Går veldig opp og ned det her.... Var i superhumør og kjempeform i går da jeg kom hjem fra jobb!! Livet var bare helt fantastisk Lagde pannekakerøre, rørte i suppen mens mannen stekte pannekaker og hadde det kjempekoselig på kjøkkenet :hjerter2: Pannekaker, suppe og hjemmelaget blåbærsyltetøy er skikkelig høstmiddag for meg! Etter middag og oppvask krøllet jeg meg sammen i sofahjørnet, under ullpleddet med en malende Emil på fanget og koste meg med en kopp te og Bonytt! Hadde selvfølgelig levende lys på bordet Syns sånn er så koselig, spesielt når mannen er hjemme sammen med meg og vi bare nyter det å være sammen hver for oss Utpå kvelden kom Meta og Milla Sofie på besøk, (barnevaktkosen ble utsatt) og vi fikk pratet, spist litt vafler og Milla Sofie sjarmerte meg i senk som normalt Jeg vil også ha smilebaby I dag derimot er humøret noe helt annet! Jobben tar veldig på for tiden... Sitter liksom fast i mellom to sjefer som ikke er enige i hvordan jeg skal utføre en spesifikk oppgave.... Får beskjed om å gjøre på en måte av en, så kommer den andre og kjefter for at det er feil, og med beskjed om at slik skal det gjøres... Så krangler de hver for seg, så får jeg forskjellige beskjeder igjen Forsøkte å få møte med begge to på tirsdag, men etter x-antall utsettelser fant de ut at de ikke hadde tid.. og nå har den ene reist på ferie Dette er i tillegg til en del andre intriger og mye dårlig miljø fra før av, så nå kunne jeg godt tenkt meg å få noe annet! Men forhåpentligvis er det ikke så lenge før mannen kan få seg en jobb, så får vi se hvor i landet det blir og ta det derfra. I går hadde jeg store forhåpninger om at det har funket denne gangen... i dag - ikke så veldig store forhåpninger.. Listen fra i går er den samme, bortsett fra at jeg ikke har hatt noe stikninger i det hele tatt hverken utover dagen i går eller i løpet av dagen i dag. Vel får uansett vite i løpet av helgen, så jeg skal prøve å ikke tenkte så mye på det i mellomtiden Intensjonen er i allefall god... Håper veldig at du har rett Madden , men har uansett januar å se frem til dersom vi ikke klarer det innen den tid! Men skal jo ha to doble pergokurer i mellom tiden så jeg lever fremdeles i håpet! Selv om det kanskje ikke alltid virker slik.. Blir lett mye sutring i dagboken... Men det er vel en av grunnene til at jeg har den! Så koselig å se deg her Tilde, tusen takk for kryssing!!! :klem2: Dag 26, pp 21 bare 4 laaaange dager til ikm
tyttebæret Skrevet 10. november 2004 #1593 Skrevet 10. november 2004 å! Jeg er så spent på dine vegne, Bizzy!!
Gjest Madden Skrevet 10. november 2004 #1594 Skrevet 10. november 2004 :tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil: bare 4 dager igjen!! :tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil:
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #1595 Skrevet 11. november 2004 Hiver meg med på heiing og kryssing her! Satser på at det er en blå bølge i anmars!
shy Skrevet 11. november 2004 #1596 Skrevet 11. november 2004 Hei Bizzy... jeg HÅÅÅÅÅPER at et er klaff nå for deg!!! Og for meg og alle andre prøvere her inne på KG!!! Satser på den store blå bølgen nå!!! Det er ikke så rart at humøret går litt opp og ned... :hår: det er helt vanlig... tror jeg er et fenomen som gjelder alle oss prøvere!!! Ha en fin dag! :blomst_opp: Kos shy
lillen Skrevet 11. november 2004 #1597 Skrevet 11. november 2004 Huff, så spent man blir da... Jeg håper og håper... :hjerter2: Håper det blir en kjempefin helg for dere, Bizzy! Men husk at vi er her for deg hvis den ikke blir så fin likevel...
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. november 2004 #1598 Skrevet 11. november 2004 Oi oi oi! Her er det snart IKM!!! Håper veldig på blått kryss hos deg, det hadde vært fantastisk!!! Gir deg en stor lykke-til-blomst: :blomst_opp: fra Huldra
Gjest Mayamor Skrevet 11. november 2004 #1599 Skrevet 11. november 2004 Lykke til med IKM som virkelig skal bli IKM... Hva ønsker du...? eller eller + eller + eller + eller + + eller... Nå er det jo så "vanlig" med to at du produserer vel sikkert tre...? Nattaklem fra Mayamor
Lilletrollet Skrevet 12. november 2004 #1600 Skrevet 12. november 2004 Å jeg er så spent på IKM. Lykketil Klem Lilletrollet
Fremhevede innlegg