Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi kan leke sammen uansett vi to! :hoppe:

Snart sitter du der helt paff...med en Filijokus i magen! Eller en Sim? (ble kanskje litt rart i disse Sims2-tider...)

Har du fått masse bivirkninger nå? :(

Kanskje det er fordi du på en måte har dobbel virkning denne syklusen... Du har jo gratis-virkningen fra forrige kur + denne kuren! :o Skjønner godt at du kan merke det godt...

Men det er jo bare bra! Da skjer det masse! :klappe:

Håper du har det fint...tross alt!! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bizzy!

Takker for hilsen i boka mi! Så deilig med litt oppmuntringer fra andre!!

Blir spennende med deg denne mnd også. Jeg leser daglig i dagboken din, men er ikke alltid like flink til å legge igjen spor... :oops: sorry!

Håper du får en fin dag, og en suuper uke!!

kos shy :)

Skrevet

Heisann!

Ser i boken din at du ikke fikk lagt nytt gulv enda Huldra :trøste: Men når det er gulvlegging så er det bare å si i fra om det er noe du lurer på :wink: Takker for koselig melding :kyss:

Håper du har rett Mayamor :Nikke: Trenger kanskje ikke å ta to i slengen hvis jeg kunne velge... Har som sagt alltid ønsket meg tvillinger, men ikke første gangen helst... :oops: Litt blandede følelser :ler: Sitter klar til å ta nesten all æren når du tester positivt i januar :wink: Kan dele litt med mannen din, men ikke mye altså :tunge1:

Håper du også hadde en fin helg Tyttis :kyss:

Håper du har rett Lillen!!! Vil ha en liten filijokus i magen min :Nikke: Har nok fått litt bivirkninger nå :( Men er nå verdt det siden det kan føre til klaff... Bare litt slitsomt :( Men du klarer nå å snu det til veldig positivt du da!!! Goingen!!! Tusen takk!!! :kyss:

Koselig med hilsen Shy, stikker ofte innom bøker uten å legge igjen spor jeg også... ikke noe å være sorry for :klem: Koselig å vite at du følger med! :kose:

Har fått merke endel ekstra til bivirkningene i denne runden ja, er ikke bare mannen som merker de nå :tunge1: Har endel hodepine, men ikke masse bare sånn litt irriterende, er mye kvalm, har hetetokter og er vel på grensen til mannevond til tider :oops: Da hjelper det ikke med et helt forferdelig miljø på jobben... Blir litt vanskelig å holde meg inne i min egen lille lykkelige boble :roll: Kommer noen å stikker hull på den til stadighet med små unødvendige kommentarer, eder og galle :sur: Ikke det at det er meg kommentarene går på, jeg bare orker ikke å engasjere meg i andres krangler... Blir litt klemt i midten når de kommer og klager til meg fra begge kanter.... Slitsomt :(

Helgen har vært helt fantastisk koselig!!!! Var på besøk hos Metafamilien fredag, så mamma fikk se Milla Sofie. Lørdag var jeg og mamma og shoppet fra åpningstid til stengetid :D Fikk shoppa meg litt klær og småting! Deilig!!! Har kost oss med god mat og vin hver dag :D Søndag var vi å gikk tur i nabolaget og bare tjatret vekk hele dagen, merker at jeg gleder meg til å se foreldrene mine oftere! I går var mannen på møte i NBL igjen så da hadde jeg og mamma jentekveld med brus, popcorn og tv-titting :D Blir litt tomt når hun reiser igjen i kveld, men det blir kanskje litt deilig for mannen å ikke ha svigermor på besøk lenger :ler: Godt han får en hel kveld alene med meg da, for i går ringte den ene søsteren min og spurte om det passet med besøk! Det gjør det jo alltid, så i morgen kommer hun og hvor lenge hun blir det vet jeg ikke :kul: Glemte å spørre om sånt jeg :ler:

Har det egentlig kjempefint, det er bare litt vanskelig for tiden... tror nok at jeg trygt kan kalles hormonbombe :o

Dag 11, pp21, 2.pergokur

Oj, var ikke klar over at jeg var kommet så langt i syklusen :o Lurer på om jeg skal droppe el-tester denne gangen, siden jeg ikke har tatt noen foreløpig :klø:

Skrevet

Så leit å lese at du ikke har det så bra om dagen :klem:

Godt søsteren din kommer en tur da. Det hjelper nok. Hvilken søster forresten? Mellomste?? Nysgjerrig jeg ;)

Håper lillen har rett og at alle bivirkningene bare betyr at kroppen virkelig gjør seg klar :tommelsmil: Er det noe dere fortjener er det klaff :Nikke:

Og så er det godt at det sannsynligvis ikke er lenge igjen til dere kan flytte. Ikke det at jeg vil bli kvitt deg, men jeg skjønner godt at du gleder deg til å komme hjem igjen :) Og ikke minst til å komme deg vekk fra verdens dårligste arbeidsmiljø. Ikke rart det har vært litt gjennomtrekk der nei :roll:

Stor klem fra Meta :kose:

Ps.. Kan gjerne låne (les:passe ;) ) Milla Sofie og kose litt med henne en dag. Sånn litt øvelse til din egen lille knert kommer snart :)

Skrevet

:hoppe: Vil veldig gjerne låne Milla Sofie en dag :hoppe:

Skrevet

*bare tusler innom for å minne på at jeg hadde nesten ALT av bivirkninger du kan få av pergo...et sant lite helvete var det...men det ble da klaff av det!!!*....så hold ut! Du skal se at det er verdt alt strevet...når vi sitter med hver vår kulemage!

Min teori var at siden jeg fikk alle disse bivirkningene...så måtte da medisinen virke også! og det gjorde den! Krysser fingre og tær for at DENNE PP..blir den siste for dere på noen år!! :tommelsmil:

og stor :klem: fra meg! :)

Skrevet

Dropp de testene du!

Du har det bedre uten! :Nikke:

Du kan regne med at eggløsningen kommer på samme tidspunkt som forrige syklus, +/- en dag... Det gjorde ihvertfall jeg! Og så kjente jeg eggløsningen veldig veldig godt...som "hold" der nede :wink:

Takk for masse fine ord! :hjertesmil:

Skrevet

:klem2: Du og jeg og vi to, seilte i en tresko¨... :digge:

...pergobaben - snart kommer jeg etter! Jippi!!!

*følger intenst med i Bizzys bivirkninger*-smiley

Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener Madden, Lillen og Tyttebæret :klem:

Dag 14, og el er vel enten i dag eller var i går... Har så ubeskrivelig lyst til at det skal klaffe denne gangen!!!! Så nå blir det 16 laaaaaaaange dager frem til IKM :roll:

Men det skjer så mye så jeg håper tiden kommer til å fort!! Mamma reiste hjem igjen på tirsdag kveld, og mellomste søsteren min kom på besøk Onsdag, og blir til Tirsdag! Kjempekoselig! Men må nok innrømme at det skal bli deilig å ikke ha besøk neste uke :oops:

Formen er litt opp og ned... Må ta meg selv i nakken for å ikke bli utrivelig mot mannen til tider... Er så irritabel for tiden at det er helt utrolig! Men håper og tror at jeg klarer å skjule det litt i allefall :roll: Ellers plages jeg med endel kvalme, men ikke nok til at det er veldig plagsomt, bare litt kvalm nesten hele tiden. Men dersom det er det som skal til, så er det bare å komme med det!!!!

Dag 14, pp21, 2.pergokur :evil: :D :-( :ler:

Skrevet

Føler sånn med deg bizzy...men det er Pergoen sin skyld...så bare ta det rolig...det går over!! Men det er et sant lite he..... når det står på... :roll:

Håper du får ei flott helg... IKM nærmer seg! :tommelsmil: Vi får satse på å at det blir pergo-babyer på oss pergo-beibene nå!! :ler:

God :klem: fra Madden!

Skrevet

TUSEN TAKK for hjelpen i går!! Det var bare helt supert at du kunne passe vesla :kyss:

Skrevet

Madden :kyss: Alltid like oppløftende og hjelpende hilsener!!!!! Blir litt av et hormontroll ja... Stakkars mannen :oops: Men det er verdt det håper jeg!! Eller kan jo heller si, det er verdt det!!! Enhver ting som kan øke sjansene for treff er verdt omtrent hva som helst her i huset :-)

Takk selv Meta!!! Koste meg masse med en supersøt Milla Sofie som kun sa i fra når det var på tide med mat :hjerte: Låner veldig gjerne mer jeg :Nikke: Har nå et veldig rosenrødt bilde av morsrollen etter at Milla Sofie lå i sofaen og smilte og pludret :hjerter2: Vil ha sånn ja :Nikke: Mannen var ikke helt uberørt han heller, men måtte dra og hjelpe et vennepar å flytte så jeg og søstrern gikk lang tur og koste oss med å leke, "mor, barn og tante" :ler:

Har hatt en fin helg! Lørdag etter at Milla Sofie reiste hjem igjen var vi på Pizza og Øl hos venneparet som mannen hjalp å flytte! Om bare en måned nå så blir vi nesten naboer :hoppe: Søndag gjorde vi ingenting egentlig... Søndag var forresten en dårlig dag... Kvalm, irritert på allt og alle og generelt sint :evil: Var godt å få lov til å sitte på sofaen og lese bok og stappe sjokolade i trynet uten at noen snakket til meg :oops:

I dag er humøret litt bedre, men har fått det for meg at det ikke har klaffet denne gangen heller :sur: Kan vel trygt inneha tittelen hormontroll også i dag :sinna:

Skal jobbe noen timer overtid i dag, så da får jeg Peppes Pizza... Det eneste jeg har lyst til akkurat nå (spise pizza altså...)

Skrevet

:( :( :( :( :(

Frustrert....

Har fått antydning til øreverk... har litt lett for å få det :roll: Lurer på hvorfor jeg... ikke er jeg forkjølet, ikke har jeg vondt i halsen, bare vondt i det ene øret :klø: Jaja går vel straks over! Er bare så ubehagelig å bruke telefonpropp akkurat nå :(

Da har vi begynnt den laaaaange ventetiden mot ikm... Ikke helt sikker på når den er heller, men har satt den til dag 30 siden sist syklus var på 30 dager! Hele 11 dager igjen. Men har endel planer så dagene kommer nok til å gå fort :-) Mannen dobbeltbooket oss på onsdag, men det er rettet opp så vi skal spise middag med venner, onsdag, torsdag og fredag :D Det blir koselig! Alle har barn så da får vi brukt barnestolen vi kjøpte også!!!! Kjøpte barnestol for å ha når det kommer besøk til 98 kroner på salg, men mannen fant så fin pute til stolen, som han nektet å legge fra seg igjen... Til den nette sum av 298kroner :tunge1:

I dag har vi ingen planer. Det er siste dagen søstern er på besøk så vi skal kose oss med hjemmelaget pizza. Hun reiser hjem på toget i morgen tidlig, og jeg må vel innrømme at det skal bli fantastisk deilig å ikke ha besøk lenger! Skal lage meg te, krype opp i sofaen og lese en bok og samtidig nyte et lydløst hus :D

Dag 18 pp21, 2. pergokur :evil: :D :cry: :ler:

Skrevet

:trøste: Høres ikke greit ut å være Bizzy for tiden, nei!!

Nå skal jeg følge din kur: Lage meg en kopp deilig te, finne en god bok og sitte i sofaen under teppet og nyte et lydløst hus!

Takk! Du er en knupp! :kyss:

Skrevet

Hei bizzy.

Etter ett langt fravær har jeg oppdatert meg litt i dagboka di. Høres ut som du har en del å styre med i din hormonelle eksistens, men jeg er sikker på at du om ikke så alt for mange dager kommer til å synes at det så absolutt var verdt det! :Nikke: Har stor sympati for spenningen ved å gå og vente de nærmeste dagene. Heldigvis at du får litt besøk som kan avspore tankene litt...

Jeg ønsker deg ihvertfall alt godt og venter i spenning!!

:tommelsmil:

Klem fra edea :klem:

Skrevet
Var godt å få lov til å sitte på sofaen og lese bok og stappe sjokolade i trynet uten at noen snakket til meg

Dette burde jo absolutt være en menneskerett!! Jeg skriver iallefall under på den!!! :Nikke: Jeg tenker iallefall slik nå... littegrann irriterende at ingen andre ser ut til å forstå hva jeg mener da... :roll: Det er litt trøst i at vi er flere hormontroll!!!

IKM nærmer seg jo!! jeg 5 dager igjen..og du har 11...det skal gå så fint så! Dere har jo masse på tapeten fremover..og da går dagene rasende fort..det kan jeg skrive under på!!! :Nikke:

Øreverk? har du gått ute uten lue nå da? Det er lurt å bruke lue nå...høst/vinter-lufta er skarp...jeg har kjøpt inn flere nye hatter til sesongen... :) (bare sykepleieren i meg som stikker seg frem... :oops: )

Sender over en god :klem: og håper du er bedre i morgen!!

Skrevet

Håper formen er bedre og at du kan bruke litt tid på deg selv..Er ikke så lett å være hormonell nei!

Ønsker deg en kjempe fin dag :klem:

Skrevet

Så masse koselige hilsener :bukke:

Tyttebæret; den kuren er veldig deilig når jeg er lei og sliten! Er litt kranglete med meg selv for tiden... veldig glad og lykkelig og veldig irritabel og lei om hverandre.. Men det går på et vis :roll: Bare litt slitsomt akkurat nå mens det pågår som værst...

Edea: Kjempekoselig med hilsen!!! Er litt slitsomt for tiden, men jeg håper du har rett og at jeg om to uker sitter glad og fornød med ønsket resultat :wink: Hjelper med litt planer for å få tankene over på annet enn venting ja :Nikke:

Madden: Det er litt trøst å vite at jeg ikke er den eneste som oppfører meg som et troll til tider :ler: Blir spennende de neste 11 dagene ja! Heier på at du starter pergobaby-bølgen :tommelsmil: Jeg har i allefall alle intensjoner om å bli med denne gangen!!! Må vel kanskje innrømme at lua ikke er funnet fram enda... men det er jo mange grader ute om morran enda :sjenert:

Juni04: Tusen takk for koselig hilsen! Skal kose meg alt jeg klarer :Nikke:

Nå sitter søsteren på toget hjem, og jeg gleder meg til å nyte et stille hus i kveld :D Mannen skal bytte dekk på bilen og da har jeg planer om å lage vafler til han :hjerte: Skikkelig gammelt rollemønster her :tunge1: Men det passer meg helt utmerket!!! Liker ikke å bytte dekk og vaske bil jeg... Klarer helt fint å bytte dekk, har gjort det mange ganger, men ser helst at nå når jeg alikevel har en mann så kan han ta seg av slikt, så kan jeg være husmor :sexy:

Men først skal vi på restaurant og spise Sushi :sikle: Må jo skynte meg å gjøre slikt nå! Har jo planer om positiv test innen to uker så nå må jeg skynte meg å nyte alt det som da blir forbudt :sjarmor:

Dette ble skikkelig rotete tenker jeg, men det avspeiler nok bare dagens rotete sinn :roll:

Dag 19, pp21, 2. pergokur :evil: :D :sur::ler:

Skrevet

Hei Bizzy vennen!

Takker for kos hilsen i boka mi... ingen tante her i gården..... enda.

Høres ut som en fin plan med vaffler og dekkskift. Akkurat sånn som vi har det! :wink:

Det blir nok litt deilig å være alene igjen nå ja, jeg vet akkurat hvordan det er. Selvom det er utrolig hyggelig med selskap, er det litt deilig når man blir alene igjen også! De fleste har det nok sånn.

Jeg heier veldig på deg denne mnd.... har en god følelse for deg nå!! Det er DU og MADDEN som SKAL få klaff denne mnd! I allefall.... gjerne fler selvsagt! :wink:

Ha en fin fin dag!

shy

Skrevet

Hei Bizzy. Jeg er ikke noe flink til å legge igjen hilsen for tida, men jeg leser hos deg. Jeg håper veldig at det blir blått kryss nå. Og det er lov å være litt troll når man har venta så lenge som du. Så grei du er som lager vafler - det er jammen godt.

Dekkskifting burde visst vi gjort også :roll: og det er absolutt mannfolkjobb hjemme hos oss. Jeg kan ikke, jeg :oops:

Håper du får en fin kveld. Kos deg med sushi!

Klem fra hanni

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...