Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for trøst, Siam, Lillen og Gadgetgirl :kyss:

Har vel egentlig litt blandede tegn tror jeg... Litt kvalm, ømme og hovne bryster, endel uvanlige kviser i pannen (kun i pannen), litt av og på murring i magen og korsryggen. Ikke noe serlig å bli klok av nei, men tror nok det er tanta som er i anmars. Selv om jeg ikke klarer å legge fra meg absolutt alt håp :sjenert:

Det siste halve året tror jeg faktisk ikke at jeg har hatt lenger sykluser enn maks 30 dager :klø: Men husker ikke helt... Vanligvis pleier jeg å ha 27 - 28 dagers sykluser.

Skal faktisk ikke ha pergofri denne måneden jeg.... Legen har satt opp følgende plan;

1pp 1tablett om dagen i 5 dager

2pp 1tablett om dagen i 5 dager

3pp 2tabletter om dagen i 5 dager

4pp 2tabletter om dagen i 5 dager

Og etter det er det ny samtale.... Men nå har vi satt av pengene så vi har til forsøk hvis det går den veien, og hvis vi klarer det selv har jeg store planer om å bruke de til shopping :sjarmor:

Har det egentlig fint, bare litt irritert over kroppen min :roll: Mulig det blir litt hardere når tanta kommer, men tar det når det kommer! Klarer liksom ikke å bli altfor lei meg nå som jeg har det så fint med allt annet :hjerter2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir shopping jeg... :Hehe:

For jeg har stor tro på at dere skal klare det med Pergo! :Nikke:

Skrevet

Hei Bizzy-vennen!

Det var trist!! Vet akkurat hvordan du har det nå.... (jeg rakk ikke engang å teste på IKM, før tanta meldte sin ankomst...!! :veldigsur: )

Vi får bare fortsette prøvingen... og holde humøret oppe!! :wink:

Trøsteklem fra shy

Skrevet

:(

Dumt du fikk negativt svar Bizzy :sur:

Sender over en trøste :trøste:

Skrevet

:sur: Nei nei..dette var ikke noe moro!! :trøste: Håper det er som Lillen sier at du testa for tidlig!!

Skrevet

Dumme greier ja...men som lillen sier...det kan jo være at du testa for tidlig da!!! Uansett...blir det nå en ny pp så er det jo store sjanser for nye pergo-muligheter....skal heie deg frem jeg bizzy!!! :heiajente::tommelsmil:

Sender over en GOOOOOD oppmuntrings :klem: til go-jenta!!

Skrevet

Så masse koselige meldinger blir rent rørt jeg! Tusen takk Lillen, Meta, Hanni, Shy, Sandra, Kipa og Madden :kyss:

Går bra med meg, men tanta ser ikke ut til å ha dårlig tid :roll: Spottet en gang da jeg kom hjem fra jobb i går.. en liiiten dråpe beige utflod, men det var det. Samme i dag, en enslig liten beige dråpe rett før lunsj og så helt blendahvitt :klø: Pleier alltid å få tantebesøk innen en time etter det første tegnet til farget utflod jeg :roll: Så dette blir jeg ikke helt klok på. Men regner med at tantebesøket kommer snikende etterhvert :evil: Selv om alternativet absolutt er å foretrekke (skulle gjerne ønske at jeg testet for tidlig ja, men stemmer nok ikke desverre :tunge1: )

Vil bare kommer igang slik at jeg kan begynne på pergokuren min :sur: Skulle jo faktisk vært på dag 2 i pp 21 og ikke dag 29, pp20!

Tusen takk igjen for koselig oppfølgning i boka mi, kommer sterkere tilbake når humøret er helt tilbake og arbeidsoppgavene er gjort :wink:

Ønsker alle en superfin helg :danse:

Skrevet

:sur:

:klem: Jeg tenker på deg jeg!!

Håper det snart klaffer. Og så lenge ikke noe tante er kommet så har jeg fortsatt et ørlite håp!!! :Nikke:

Skrevet
:sur:

:klem: Jeg tenker på deg jeg!!

Håper det snart klaffer. Og så lenge ikke noe tante er kommet så har jeg fortsatt et ørlite håp!!! :Nikke:

Det var det jeg tenkte også. Så jeg krysser fortsatt fingrer og tær for deg. Det kan hende det ikke slår ut på testen før etter en stund. (Det varierer jo veldig hos folk). Jeg håper i allefall masse for deg. Og så kan du ta meg med på shopping og vise meg hva jeg skal kjøpe.....jeg prøver å bytte stil men sklir ubevisst tilbake i den gamle..arrrgh (jeg kan ta med egne penger altså....men jeg regner med at de oppsparte pengene dine kan brukes til shopping og så kan jeg dilte etter å få inspirasjon....uff nå hørtes jeg geek ut :roll: )

:klem:

Skrevet

Heisann!

Vel da er allt håp ute og jeg rakk jo selvfølgelig å sløse bort en ekstra test i dag tidlig :klaske: At jeg aldri lærer...

Så nå sitter jeg her å koser meg med en kjempekopp kaffe, og har store planer om å gå en liten tur ned til butikken å handle en stor plate stratos, litt smågodt og Cola! Det eneste som hjelper mot mens-smerter etter at jeg sluttet å bruke tabletter. Tablettene er jo ikke anbefalt da de kan hindre el eller hva det nå var... husker ikke helt jeg, men vi skygger nå i allefall unna alt som kan være negativt. Bedre å være på den sikre siden :Nikke: Men i kveld skal jeg kose meg med vin og god mat hos et vennepar! Godt å kose seg litt ekstra på slike dager!

Skuffelsen er forsåvidt over for denne gang, hadde trodd det skulle bli værre, men mannen er så god å snill så jeg rekker ikke å synes synd på meg selv :hjerte: I går kom han hjem med en flott bukett roser til meg :hjerter2: Uten grunn, det er da det er best!!!!

Håper dere har rett Magnhild og Ionaa! Vil gjerne bruke deler av pengene vi har satt av til IVF på shopping, og du er hjertelig velkommen til å bli med Ionaa, flere også hvis dere vil :wink: Shopping og Kafetur er jo noe av det beste jeg vet :D

I dag har jeg og mannen vært en liten tur og "vindus-shoppa" kunst! Har nemlig opparbeidet oss litt penger i kunstfondet så nå brenner de i lomma, i allefall i mannens lomme :ler: Men fant ikke noe vi falt helt for i dag så vi er fremdeles på leting! Fant et fantastisk fint oljemaleri for to uker siden men det er pittelitt dyrere enn beholdningen i kunstfondet akkurat for øyeblikket... Får se om noen år eller over helgen dersom vi vinner i lotto :tunge1:

Sitter nå på kontoret til mannen og koser meg med bredbånd og mannens laptop :D Han sitter på datasalen og skriver oppgave, og jeg skal vel egentlig lese litt matte, men skal bare først :sjenert:

Er der forresten noen der ute som ønsker seg en liten grå pus? Det er en forlatt kattunge her ute som jeg skal se på for dyrebeskyttelsen etterpå :( Stakkar liten, den har vært her et par måneder og de har satt opp lapper, men ingen eier har dukket opp enda :roll: Jeg skal bort å se om den er stor nok til å klare seg her ute en ukes tid til (den blir jo selvfølgelig matet) frem til det blir plass i kattehjemmet til dyrebeskyttelsen.. eller om den må inn i fosterhjem så lenge. Blir så sint på katteeiere som får kattunger og bare kaster "problemet" på dør :sinna: Er den for liten til å klare seg ute nå som det blir kalt blir jeg vel nødt til å ta den med hjem og ta vare på den frem til dyrebeskyttelsen har plass :roll:

Dag 1, PP 21, 2. pergokur

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Takk for hilsen i dagboken min, Bizzy! :klem:

Gir deg bare en :klem: i dag jeg og trøster deg med at en vakker dag, Bizzy - en vakker dag...! :babysmokk:

:trøste: :kose::klem:

Skrevet

Takk for hilsen i dagboken min! :kyss:

Leit at det ikke gikk denne gang heller... :trøste:

...men neste gang da... :danse: :D

Synes det snart er vel fortjent med positiv test!!

Krysser fingrene for at det skjer ganske snart! :tommelsmil:

Stooooor klem fra Capri :klem:

:dagensrose:

Skrevet

Hei bizzy.

Jeg skjønner så godt at du ble lei deg i og med at du hadde ekstra forhåpninger pga. Pergoen. :trøste:

I går hadde vi besøk av noen venner av mannen og deres fem uker gamle baby, en ekte Pergo-baby.

Moren fortalte at de hadde brukt et par kurer (om det var to eller flere vet jeg ikke), og at hun hadde blitt utrolig skuffet da hun ikke ble gravid etter første kur.

Men etter to eller tre kurer ble det full klaff og verdens nydeligste baby på dem!

Det ser ut som om du og mannen din har det supert sammen, det er bra! :hjerte:

Håper du har en fin søndag.

:klem:

Skrevet

Bare tester om det er noe interesser for julefest for alle sammen på Fløien. Med små og store! Masse leker inne og ute. Grøt, små nisser og skravling. Kanskje ta det en lørdag? Hva synes du? :danse: :nisse:

Skrevet

Bare innom for å ønske deg en flott uke bizzy!! :tommelsmil: Ny PP...nye muligheter!!! :Nikke:

Kjempe-stoooooor :klem: oversendes!

Skrevet

Uff, så kjedelig. :( Du får prøve å trøste deg med at noen må ta flere runder med Pergo før det klaffer. Ny måned, nye sjanser! :Nikke:

Skrevet

Tusen takk for kjempekoselige meldinger Hulderjenta, Capricorn, Cielo, Madden og Moonchild :kyss: Velger å tro at dere har rett!!! Snart er det meg og mannens tur også :tommelsmil:

Julefest hørtes kjempekoselig ut Magnhild!!! Jeg vil veldig gjerne, så hvis det er noe jeg kan hjelpe med så er det bare å gi et ord :wink:

Da er vi igang med pergokur nr. 2 :sjarmor: Har litt følelse av å stappe tabletter i trynet omtrent ved en hver anledning :tunge1: Pergo om morgenen, rosenrot etter middag og gravitamin til kvelds :tunge1: Men svelger gladelig fler jeg om det er det som trengs :D

Mannen er blitt kjempeflink etter at han kom hjem siste gangen :klappe: Kommer hjem til middag hver dag og sitter heller sammen med meg å jobber på kvelden!!!! Mye koseligere enn når han sitter på skolen hele tiden :hjerte: Det er bare et pittelite problem... jeg har behov for å lære å holde kjeft :roll: Klarer et par minutter også plutselig så bare er det noe som må ut... Og da klarer jeg ikke å la være :ler: Får litt lopper i blodet av å måtte være litt stille så nå er det i allefall nesten konstant strøkent hjemme! Godt med noen gode bivirkninger av nedtrykt munndiare :ler:

Ikke har vi fått igjen bilen enda heller :sur: Vil ha den !!!!!!!! Ikke kunne de si når den blir ferdig da mannen ringte for å spørre heller :roll:

I dag fikk jeg lønn :hoppe: Så frem til i morgen kan jeg føle meg litt rik, men så er mesteparten borte gitt :tunge1: Jaja er vel sånn det kommer til å være noen år fremover så jeg bør vel bare bli vant til det først som sist :wink: Bare så leit at det er så masse jeg har lyst på... Klær, sko, kåpe, veske, weekendtur med mannen, ny kjøkkenbenk, fliser til kjøkkenes osv.. Får satse på lotto til Lørdag.... igjen :tommelsmil:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...