lillen Skrevet 12. oktober 2004 #1501 Skrevet 12. oktober 2004 Hvordan har du det? Noen tegn til noe?
bizzy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #1502 Skrevet 12. oktober 2004 :hoppe: Jeg har det bare helt fantastisk :hjerter2: Mannen min lander på Flesland kl 19.20 i dag, skulle jo aller helst hatt bil så jeg kunne hente han, er ganske krøkkete å ta bussen hjem Prøvde å få lånt firmabilen så jeg kunne hente han, men sjefen skulle visst på ikea i dag så da var den opptatt kunne ikke han brukt sin egen bil da? Men har bestemt meg for å overraske mannen på flyplassen uansett, så i dag gidder jeg ikke å reise hjem, men tar turen til sentrum etter jobb klarer nok fint å vindusshoppe en stund jeg Arbeidsdagen i dag har vært hektisk, med masse stress, men det skal mer til for å ødelegge humøret mitt :D Også har jeg hjulpet til masse med it-problemer... it-ansvarlig har tatt seg fri i 3 dager rett etter omlegging til nye servere så her har det vært mye småplukk Men det har jeg ordnet opp i Så i dag fikk jeg faktisk vinflaske av sjefen :o Hjelper jo litt at de faktisk legger litt merke til at jeg gjør endel her Det er spennende ja Madden og Lillen, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få tiden til å gå etter jobb Dagene blir litt lange når jeg kommer hjem og får tid til å tenke på det! Koselig med hilsener Tegn :klø: Har vel ikke så mange tegn egentlig... har hatt mye vondt i livmorområdet siste uken, men i dag har det vært ganske rolig Syns jeg er endel småkvalm, men er jeg egentlig det? Er ikke sikker, tror kanskje det er jeg som vil så veldig Har i allefall ømme pupper, og synes kanskje brystvortene kanskje er litt uvanlige, det var de som ble ømme først, pleier å være kun puppene som blir ømme.. eller? Og jeg har annerledes utflod enn jeg pleier, pleier å bli ganske så tørr dagene før mens, det er jeg IKKE nå :klø: Men som sagt jeg tør ikke å tolke det som masse tegn, har nemlig også murring i korsryggen som pleier å være ensbetydende med kommende mens :-( Uvanlighetene kan jeg vel like godt skylde på pergo og det sterke ønsket om at det endelig har klaffet Men det vises vel på Torsdag. Dag 26, pp20
lillen Skrevet 12. oktober 2004 #1503 Skrevet 12. oktober 2004 Mange fine kanskje-tegn! Jeg hadde menssmerter i livmor. Ømme brystvorter hadde jeg fra en uke før IKM, og resten av puppene kom også etterhvert...gruelig vondt, og puppene føltes/føles tunge idet jeg tar av bh om kvelden. Man kan få annerledes/økt utflod av Pergotime. Men som sagt jeg tør ikke å tolke det som masse tegn' date= har nemlig også murring i korsryggen som pleier å være ensbetydende med kommende mens :-( Hvordan vet du det? Hvordan vet du at det ikke er ensbetydende med både mens og graviditet? Gleder meg til torsdag! Tester du da? Eller helga?
bizzy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #1504 Skrevet 12. oktober 2004 Jo en ting til, har fått så masse små kviser i pannen og hårfestet :o Pleier jo å se at jeg skal ha mens, men hallooo det får da være grenser :o Vel kan vel være pergoen dette også Er litt redd for å heve forventningene veldig, er nemlig bekymret for at det ikke er klaff som gjør alt dette, vil jo være flaut å klare å psyke på seg så mye rart :oops:
lillen Skrevet 12. oktober 2004 #1505 Skrevet 12. oktober 2004 Har du lest dagboken min idag? Jeg fikk for det første en del kviser, blant annet i hårfestet rundt IKM, og de i hårfestet fortsetter bare å komme... (jeg nevnte hårfestet først idag...) Jeg bare klapper litt her jeg Helt uten grunn altså...
bizzy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #1507 Skrevet 12. oktober 2004 :oops: kjempespennende, men så er jeg så innmari redd for at det bare er tulle-tegn :oops:
lillen Skrevet 12. oktober 2004 #1508 Skrevet 12. oktober 2004 Du har helt rett i at det kan være Pergotime... Men hvorfor har jeg de kvisende fremdeles? Og jeg misliker jo selv når det blir stor ståhei i boken min før IKM. Så nå skal jeg prøve å holde fingrene vekk fra tastaturet en stund, og bare sitte pent og vente... Krysser fingrene! De må jo ha noe å gjøre, nå når de skal holde seg vekk fra tastaturet! Og tenker på deg
bizzy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #1509 Skrevet 12. oktober 2004 Du er helt utrolig Lillen Setter jo pris på kryssing og stor ståhei i dagboken, egentlig, men vil jo ikke skuffe heller liksom
Kipa Skrevet 12. oktober 2004 #1511 Skrevet 12. oktober 2004 har vært inne og tittet på dere jeg.. ble så nyskjerrig siden jeg også har bodd endel år der mannen din er fra, men har ikke sett han før nei...dere så flotte ut, men jeg synes bildene var litt uklare, og ikke helt av de beste nei. Skjønner du ble skuffet.. Nå må du få være med og ri bølgen!! heier på deg jeg nå. (((((blå vibber)))) Klem fra Kipa
hanni Skrevet 12. oktober 2004 #1512 Skrevet 12. oktober 2004 jeg synes dette høres lovende ut. Det er DIN tur nå, Bizzy. Heia!!!
Lilletrollet Skrevet 12. oktober 2004 #1513 Skrevet 12. oktober 2004 Kan ikke du følge hakk i hæl på Lillen nå da,så kommer jeg etter sånn i desember?? Jeg vil at det skal være vår tur nå! Stooor Klem Lilletrollet
lillen Skrevet 12. oktober 2004 #1514 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg kom plutselig på et tegn til, som jeg har hatt... Eller...jeg vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men svetten min har aldri luktet så "stramt" Jepp, nå blir det bølge!
shy Skrevet 13. oktober 2004 #1515 Skrevet 13. oktober 2004 Hei Bizzy!! Takk for at du heier på meg.. jeg heier på deg og! Leser i dagboken din ofte, selvom jeg ikke er verdens flinkeste til å legge igjen spor!! Blir spennende i morgen... jeg føler at det er blå bølge på gang... og at det er din tur nå!!! :-) kos shy
murmeldyret Skrevet 13. oktober 2004 #1516 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg vil nå ihvertfall krysse iherdig! Og prøve å sitte stille og vente... , uten å mase om alle de fine tegnene dine Klem fra Murmel!
bizzy Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #1517 Skrevet 14. oktober 2004 Kan nok skylde alle tegnene på Pergo ja Negativ test i dag tidlig :cry: Dårlig gjort, har jo vært småkvalm i flere dager nå. Og det hadde vært helt greit det om det hadde vært for et lite mirakel! Men kun for å lure meg - IKKE greit :evil: Jaja, har jo pergo i skapet, så da er det bare å vente på tantebesøket Og når det først skal komme får det se å komme raskt! Er ikke i humør til å vente i dagevis på det akkurat :fy: Fikk litt lyst til å ringe legen å bestille time til ivf-samtale med en gang jeg! Men får vel bruke opp litt av pergolageret mitt først Tusen takk for alle koselige meldinger superbabes!!! Dere gjør deres for at jeg ikke lander helt i kjelleren hver 28 dag! Jeg er blitt veldig glad i dere
Siam Skrevet 14. oktober 2004 #1518 Skrevet 14. oktober 2004 Å nei! Så dumt, bizzy. Håper det klaffer for dere snart. Ha en fin dag, allikevel.
lillen Skrevet 14. oktober 2004 #1519 Skrevet 14. oktober 2004 Hvis du ikke er gravid, så krysser jeg fingrene for at mensen kommer kjapt. Har du noen tegn til det da? Eller har du bare gravid-tegn? Hvordan er puppene? Hvis mensen kommer, så har du jo en helt gratis pp, uten å behøve å styre med piller igjen (vet ikke om du syntes det var noe ubehagelig jeg, men...). Innerst inne håper jeg det er for tidlig å teste... Jeg testet positivt 4 dager etter ikm. Hvor lange sykluser har du når mensen kommer sent? Stoooor
GadgetGirl Skrevet 14. oktober 2004 #1520 Skrevet 14. oktober 2004 Bare innom med en . Dårlig gjort at du testet negativt. Men en vakker dag... vi skal vise dem, og DU er først ut!
Fremhevede innlegg