Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til med pergokuren!

Håper virkelig at dere lykkes nå.

Og ikke minst; ha en fortryllende helg! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan bizzy!

Lenge sidan eg har skreve noko her no :oops:

Travelt med baby....Men eg er ofte inne og les her, så eg held meg oppdatert.

Lykke til med pergokur! Flott viss du unngår bivirkningar. Har høyrt om andre som slit veldig med humørsvingingar og sånt.

Kryssar fingrane for at det berre var litt pergo som skulle til og at det klaffar no :-)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Kjekt å lese om legen din som sa dere måtte kose dere! Det var flink lege det! :-D

Og jeg sier det samme som legen: Kos dere! :kline: Kanskje dere lager en liten spire i samme slengen..? :hoppe: alt er mulig i Pergo-syklusen! Lykke til! :tommelsmil:

Og takk for hilsen i dagboken min. :D

Ha en god helg!! :danse::kline:

Skrevet

Synes også jeg har hørt noe om tidlig EL...så vi starta på dag 8 vi da... :ler:

Håper dere har hatt en produktiv helg!!! :sjarmor:

Skrevet

:oops: Skulket unna trening på fredag jeg... :oops: Var så sliten, irritert og hadde hodepine da jeg dro fra jobben... Hadde sikkert hjulpet å trene, men jeg gadd ikke lenger :klaske:

Har vært helt fantastisk, kost meg masse og nytt at mannen endelig er hjemme :hjerter2:

Lørdag møtte jeg Meta og Milla Sofie i byen, fantastisk at det går ann å være sååååå søt :hjerte: Helt forelska jeg, selv om jeg knotet noe helt forferdelig da jeg skulle sette henne i bilstolen :roll: Jaja bedre neste gang...

Mannen var med på dugnad lørdag, mens jeg koste meg i byen og da jeg kom hjem hadde han ryddet boden og kjørt x-antall trillebårlass i containeren :hjerte: Imponert jeg!!! Søndag ryddet vi gjesterom/kontoret ble visst noen trillebårlass der også :o Så nå ser det helt bomba ut, men skal bli sååå fint når vi er ferdig med rydding og rundvask :Nikke: Benytter sjansen nå når vi har rotet så fælt til å dra ut resten og skure litt i alle kriker og kroker :husarbeid: Kjøkkenet ble vasket rundt søndag og fikk ny fin liftgardin! Syns det blir bra jeg :D Planen fremover er to timer effektiv jobbing hver dag fremover, mer i helgene selvfølgelig, og vi skal bli ferdig med all maling og pussing i god tid før vi evnt flytter! Kan jo være greit å få tid til å nyte det litt også :wink:

Tusen takk for koselig hilsener Shy, Siam, Hermione, Hulderjenta og Madden! Kjempekoselig at dere følger med og heier!!!

Vi lar ikke el få noen muligheter til å slippe unna her heller Madden :ler:

Så usannsynlig sakte denne perioden går :roll: Har nok mye større forhåpninger nå enn tidligere... litt skummelt, det får tiden til å gå sakte, også blir fallhøyden stor dersom det ikke funker :roll: Men slikt gidder jeg ikke å tenke på nå, her skal det nemlig funke og det skal funke NÅ! :tunge1:

Dag 11, PP20 (pergokur nr.1)

Skrevet

Jeg skjønner godt at tiden går utrolig sakte denne perioden, og at du føler at fallhøyden er høyere hvis det ikke skulle lykkes. Det er nok en vanlig reaksjon når dere har forsøkt lenge og så fått hjelp. :klem:

Jeg følger med fra sidelinjen, heier og krysser fingre! :)

Skrevet

Er det en pergo babe på vift :ler:

Spennende å følge med deg Bizzy :)

Og bare vent, ventetiden på at de første 12 ukene er noe verre enn IKM og EL og alt det andre greiene altså... :roll:

Tror det blir en liten spire på deg i løpet av perioden :tommelsmil:

Skrevet

Er ikke helt enig med Cappo...ventetiden er uutholdelig uansett om en venter på EL, IKM eller at dagene skal gå i svangerskapet...spesielt når en har prøvd en stund!!!

Jeg skal krysse fingre og tær for deg bizzy!! Vi må jo få det til å klaffe med all den pergoen!!! :Nikke: for ikke å snakke om all den :kline: ...sånt må det bare bli :babysmokk: av!!! :sjarmor:

Skrevet

:Gjesp: Ble visst litt seint i går :Gjesp:

Vel ta tror jeg faktisk el er over for denne gang :hoppe: Har brukt el tester og på dagen i går var strekene like sterke (ved 16-tiden) Men begge strekene var veldig lyse så jeg tok en til på kvelden.. og da var det bare en strek der, så da hadde jeg vel el i går :klø: Jaja tar en test i dag også bare sånn for sikkerhets skyld :tunge1: Også får vi holde oss i el-modus et par dager til for sikkerhets skyld :sjarmor:

Håper det var el i går, for da er det "bare" ca 14 dager igjen før ikm... :wink:

Koselig med hilsener Cielo, Cappo og Madden :klem: Håper du har rett Madden for nå begynner ventetiden å bli plagsom :roll: Har sett frem til å få prøve med litt hjelp så lenge så nå er jeg ganske så utålmodig :sur:

I går var jeg effektiviteten selv :D Rent imponert jeg... hadde det ikke vært for at jeg fremdeles er prøver ville jeg ha trodd rede-bygge tiden var kommet :ler: Vi ryddet det siste på kontoret så nå skal vi ut å kjøpe tre flettekurver til å ha tegnesaker og andre hobbyting i. Tar så stor plass når det ligger løst i hyllen, i tillegg til at det ser rotete ut! Vil ha vekk alt rotet!!!!! Også har jeg fått overbevist mannen om at kontoret skal få ny farge :sjarmor: Noen som har forslag til en lys farge som passer på kontor/gjesterom med kirsebærparkett og bjørkemøbler? Skal gjerne også harmonere med de andre fargene i leiligheten som er caffelatte, og flere varianter av lys toscana :klø:

Dag 12, PP 20

Skrevet

Nei jeg synes ikke den messen var noe å være lei seg for å gå glipp av...

Men sikkert ikke like ille dersom en gikk inn der gratis... :wink:

*huske å ringe fetter neste gang* :wink:

Hadde vært koselig å treffes...

Kunne jo tatt et lite et på TGI-Friday en sen ettermiddag

- eks. neste onsdag (6 oktober) - kl.18.00. ?

*Lodde stemningen*

Så tenkte jeg på et lite treff her i huset over høtferien...

Kom gjerne med tilbakemeldinger.

Hva passer best:

* Torsdag 14 oktober kl.18.00.

* Tirsdag 19 oktober kl.18.00.

* Torsdag 21 oktober kl.18.00.

Klem fra Mayamor :klem:

Skrevet

Innom med en klem :kose:

Ingen forslag til farge på kontoret.. Syns sånt er fryktelig vanskelig.. Mannen og jeg har sikkert kikket på fargeprøver 20 ganger uten å ha blitt enige før i går..

Skrevet

Har ikke så mye tips jeg heller...jeg valgte caffelatte...og en vegg i knall turkis...siden jeg mener at dette er et "barnerom" og jeg har store planer for resten...vi har også bjørkemøbler på "kontoret/barnerommet"..men lyst gulv da...Ble vel ikke noe klokere av det nei.. :ler:

X-er fingrene for at det var EL...og at du nå har et vandrende befruktet egg inni deg...som bare leter etter rett sted å feste seg!! :Nikke:

Skrevet

Jeg for min del synes tiden har gått utrolig fort hos deg, nå i det siste! :Nikke: Og så el på Dag 11 :o :klappe: Nå er det ikke lenge til gode nyheter her, det er jeg sikker på!

:kyss:

Skrevet

Leser om caffelattefarge i boka di, og får ustyrtelig lyst på kaffe latte :ler: Kommer du over til Oslo en tur og tar en kaffebarkaffe med meg eller?

Lykke til med EL og syklus og det hele. Jeg leser her inne ofte, men glemmer ofte å legge igjen hilsen, dessverre. Du er jo så flink inne hos meg. Tusen takk.

KLem fra hanni. Jeg må sende deg en PM forresten...

Skrevet

:klø: Tror ikke jeg har hatt el alikevel jeg :klø: Tror den kommer nå :klø: Kjennes i allefall slik ut på ryggen min... au au au au... :sjarmor: Hadde vel ingen planer om å avstå fra befruktningsgivende aktiviteter uansett :tunge1: :oops:

Hadde egentlig planer om trening i dag, Yoga inspirert time på studentsenteret, men tror jeg drar med meg mannen ut i finværet i stedet! Må jo benytte seg av det når det er her :kul:

I går var effektiviteten ganske laber da jeg kom hjem..., var først innom ei venninne og hjalp til å vaske og shine litt før hun skulle ha visning. Så da jeg kom hjem var jeg utsultet og sliten.. glemte visst å spise før jeg tilbød mine rufsetjenester :roll: Men sitter nå i allefall med en god følelse av å ha hjulpet til, og det er deilig :D Ekstra godt da veninnen min ringte i dag tidlig og fortalte at leiligheten ble solg nesten 300.000 over takst :o

Gleder meg veldig til treff på Friday's neste Onsdag Mayamor, blir koselig å treffe kg-gjengen igjen :Nikke:

Sliter litt med å finne farge ja Meta, men nå har jeg ikke lett veldig heller, men kan ikke bruke for lang tid nå som jeg har fått overtalt mannen.... Må få kjøpt malingen før han ombestemmer seg :wink:

Har Caffe-Latte på kjøkkenet, og er veldig fornøyd med den, syns det er en flott farge Madden, men kunne tenkt meg å ha litt anderledes farge på kontoret.. Skulle jo veldig gjerne ha innredet litt barneromaktig, men vi rekker ikke å bruke det til det :roll: Så da blir det et lyst og forhåpentligvis koselig kontor, hvor det ikke burde bli for vanskelig å se for seg konversjon til barnerom :wink: Ønsker også at fargen skal passe bra til lyse grønne/lime aktige farger og lys rosa/lilla, da jeg har sett meg ut to bilder jeg vil ha der... et lime/lysgrønnt aktig og et med lysrosa dingsebomser :kul:

Syns du tiden har gått fort hos Lillen :o Det har IKKE jeg merket :roll: Tror el på dag 11 var personatestene som spilte meg et puss :roll: Tror nok i dag eller i morgen stemmer mer med kroppens tegn :wink: Skal i allefall gjøre mitt for at egget ikke skal slippe unna ubefruktet :sjarmor:

Vil veldig gjerne være med på kaffebar Hanni, men det blir nok en liten stund før jeg befinner meg i oslo området igjen, men gir en pling jeg :wink: Koselig at du følger med! Og tusen takk for kjempekoselig PM, jeg ble rent rørt :klem:

Dag 13

Skrevet

Er spent på denne pergo-syklusen din, jeg!

orslag til farge på gjesterom/kontor: EVA hvit (varm hvitfarge) eller Skumring (grå, helt lys). Veldig anvendelige farger!

:sjarmor:

Skrevet

:hår: :sjokk: :cry: Har vært på legevakten jeg og hilst på mannen min :cry: Han krasjet bilen i dag etter at han hadde svippet meg på jobb :( Og har vært og sjekket ryggen stakkar, har det ikke helt godt nå og har fått resept på smertelindrende :trøste: Heldigvis tror de det bare er muskulært!

Så da er det andre gangen på under et halvt år vi har blitt påkjørt... Denne gangen ganske så mye værre enn forrige gang, men det ble ingen personskader! Det skal vi være glade for!!! Bilen derimot.... den har det ikke helt godt akkurat nå :cry: Skal aldri kjøpe helt ny bil igjen!!! Neste gang vil jeg ha en gammel og bulkete en!

I sted var jeg bare redd for mannen min, men nå som jeg vet det går bra med ham, er jeg frustrert, sinna, lei meg og har mest lyst til å bare sette meg ned og synes litt synd på meg selv :sur:

Går nok over, er bare så frustrerende og det blir så mye knot når slikt skjer :evil:

Har aldri krasjet eller blitt påkjørt tidligere, kunne jo heller ha skjedd da vi hadde gamle og bulkete biler :roll: Hvorfor må det skje nå når vi har ny bil?

Skrevet

Huff, for en teit dag... :trøste:

Men det går over...det vet vi!

Og jeg håper mannen din får en rask bedring.

Krysser fingrene for at det ikke var hans feil, for da skal jo ikke dere lide...og ikke bilen heller! :-)

Du sa påkjørt, gjorde du ikke?

Skrevet

Håper alt går bra med mannen,

og at det bare er muskel smerter (selv om det kan være ubehagelig nok)

:dagensrose:

Bilen får dere altids fikset,

selv om det er utrolig kjedelig når det er en ny bil.

Klem fra

Zianta :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...