Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det litt vemodig jeg at jeg ikke skal få se deg gravid/høygravid/mybakt mamma...

Men skjønner deg jo godt at dere vil tilbake til Østlandet.

Men Meta har vel god plass til et par gjester vel...?

Dessuten må jo Milla bli godt kjent med tante Bizzy vel... :wink:

Mer i god tid før dere flytter vil jeg gjerne ha deg og gjengen hjem til meg.

Dato får vi komme tilbake til. Ny dag kommer jo hjem på lørdag.

God tur - selv om det ikke blir en kosetur... :trøste:

Klem fra Mayamor :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere kan kose dere sammen i helgen, til tross for triste eventer.

Og husk: det er ikke lenge igjen til alt er som normalt igjen! Mannen kommer vel hjem innen oktober står for dør, ikke sant? Og hvis du leser i Huldra sin bok, oppdager du at det ikke er lenge til november... :klappe:

Skrevet

Du høres utrolig fjåg ut! (sørlandsutrukk for fjong, flott, sneisen, stilig). skulle ønske jeg kunne dra ut og bruke masse penger på høstklær nå...

Håper du kan ha ei fin helg til tross for omstendighetene. En leilighet i Vika er vel ikke å forakte!

Skrevet

Du kan da ikke være på side 2 :o

Håper du har en fin dag.. Nå er det ikke lenge igjen før mannen kommer :hoppe:

Du er velkommen på besøk når du vil.. Bare sånn at du vet det liksom ;)

:kose:

Skrevet

Har vært en deilig helg til tross for triste ting også, men begravelsen var veldig flott! Mormoren til mannen hadde vært med å planlagt selv, og hadde vært veldig bestemt på at favorittsangen hennes skulle spilles! "Summer in the City" Ble litt latter og smil da ja, så veldig typisk henne :ler:

Lørdagen surret vi bort så vi rakk ikke visninger :oops: Prioriterte vennebesøk så visninger får vi ta når vi flytter. Kommer ikke til å kjøpe før vi har solgt og befinner oss i området uansett. Men hadde veldig lyst til å dra på visninger :roll:

Nå er det bare 4 dager til jeg reiser ned til oslo igjen :D Tar flyet rett etter jobb Torstdag og skal kose meg alene med mannen fredag, så drar vi opp til mine foreldre og tar en liten runde innom mine besteforeldre før vi kjører over fjellet igjen! Og endelig skal mannen min være hjemme hele tiden :hoppe: Også regner jeg med at det blir pergostart også i løpet av den første uken etter at han kommer hjem, da skal det klaffe for oss også :Nikke: Er lei av å ikke få til nå, men en god ting er jo at forholdet vårt faktisk er blitt enda sterkere! Er så ubeskrivelig glad og forelsket i mannen min :hjerter2:

Må nok besøke litt venner, og absolutt Milla Sofie, må jo bli kjent med lille prinsessen, så du skal nok få se meg gravid og som nybakt mor altså Maya :wink: Gleder meg veldig til treff hos deg :hoppe:

Sant det Lillen, tiden går faktisk veldig fort!!! Mannen har jo straks vært borte i over 3 mnd. og kommer hjem igjen for å bli :hoppe: Jeg nermer meg kjapt pergostart og plutselig så sitter jeg der med kul på magen :Nikke:(Må jo legge noen planer :ler: ) Og det er jo bare i overkant av 4 mnd til Januar og da settes vi på liste for ivf!!!!! Håper jo å klare selv før den tid, men det er jo ikke lenge til dersom allt vi planlegger skal slå litt feil :roll:

Fornøyd med de nye klærne ja "tyttis" :wink: Er bare ikke like fornøyd med kontoutskriften som ble resultatet etter handleturen... Eller dvs. resultatet etter flere handleturer og en tur til oslo, heller slunkent :roll:

Koselig med hilsener jenter :kyss:

Er i dag på dag 25, pp 19 og har ingen tegn til noen ting :roll: Ikke er jeg helt sikker på hvor lang syklusen er heller, men ut i fra en lutealfase på 14 dager som jeg velger å tro at jeg har :tunge1: Så er vel ikm på onsdag eller torsdag :klø: Jeg vil ha positiv test.... please please please please :sjenert:

Skrevet
Du kan da ikke være på side 2  :o  

Håper du har en fin dag.. Nå er det ikke lenge igjen før mannen kommer :hoppe:

Du er velkommen på besøk når du vil.. Bare sånn at du vet det liksom ;)

:kose:

Skrev visst samtidig vi ;)

Åhhh, har lyst til å komme på besøk altså!!!!!!

I dag skal jeg på bursdagsfeiring hos Astrid 1 år :D Blir sikkert både morsomt og litt slitsomt, hun skal ha endel fra barnehagen der så da får jeg i allefall beundret masse søte små :wink: Gleder meg jeg :kul:

På onsdag skal jeg sitte barnevakt for Victoria 1 år slik at mamman og pappan kan få litt kjærstetid sammen bare de to :wink: Veldig kjekt å ha noe å gjøre på ukedagene så er plutselig torsdag her og jeg er på vei til mannen min :hjerter2:

Har du lyst på besøk tirsdag kanskje? :sjenert:

Skrevet

Så fint å lese at du og mannen din har det så fint sammen! :hjerter: Håper du får en bra uke!

Skrevet

Godt å høre at helgen ikke ble bare trist!! :)

Og ang. de shoppingrundene...de koster ofte mer enn de smaker..men jeg har funnet ut at det er bare dumt å angre! Er du fornøyd med klærne (dumt spørsmål da..for jeg forstår jo at du ble DEN dama i de klærne.. :sjarmor: )så hadde jeg droppet å tenke på pengene...Avogtil må en prioritere seg selv også!!

Jeg prioriterer ofte meg selv..og det skjer helst når jeg virkelig er blakk...da bruker jeg mye da!! :roll: (noen som nevnte økonomisk rådgiver?!)

Håper at dere snart kaster dere på den blå bølgen dere også...jeg har store planer om å være med på den...Vi får satse på at pergoen gjør som den skal!!! :)

Skrevet

Får besøk av et vennepar og datteren på 1,5 år på tirsdag vi. Så da får vi nok ta det igjen en annen dag.

Godt at dere har kost dere i helgen. Og uken din høres jo kjempebra ut :-)

Skrevet

Min tur til å få deg til å føle deg mindre skyldig...:

I helga bestilte jeg enda mer! :o

jo ha sånn dressbukse med krittstriper! :roll:

Jeg bestilte 4 stk, i 2 forskjellige typer. Vet jo ikke hvilken størrelse jeg bruker...de som ikke passer, sendes straks tilbake.

Og denne uka må jeg kjøpe treningsbukse...kan jo ikke se helt lam ut på trening! (jeg har aldri trent før - det er derfor jeg ikke har slikt utstyr. Men nå må jeg trene for å få kroppen i form til å bære pergo-baby)

Og jeg har enda ikke fått penger... :ler:

Hvordan var de nye støvlettene? :sjenert:

Jeg heier på ikke-mens denne uka! :hoppe:

Skrevet

Jeg heier på ikke-mens denne uka! :hoppe:

Skriver under på denne! Er det ikke nå det er tid for den "store HSG-effekten og mannen kom hjem pga El"-testingen?

Skrevet

Prioriterer ikke meg selv så veldig ofte Madden, men de gangene jeg gjør det er som regel de gangene vi egentlig ikke har penger til det :roll: Men det er en like deilig følelse hver gang... helt til jeg tenker på dagene frem til lønning :tunge1:

Jaja, hadde ikke ventet at du var ledig på så kort varsel meta :tunge1: Får heller ta med meg mannen en tur etter at han kommer hjem :wink:

Deilig å høre at vi er flere ufornuftige, men meget glade handlere Lillen :wink: Jeg skyntet meg å kaste katalogen jeg nå... det begynnte nemlig å rykke så veldig i handlefingeren :ler: Håper heiingen din hjelper :Nikke:

Det er det jeg mener også tyttebæret jeg må jo være gravid nå siden jeg fikk mannen til å fly hjem til eggløsningen etter hsg siden det i følge lege, sykepleier og radiograf muligens var en større sjans da 8) Håper på å kaste meg på bølgen om et par dager!!!!

Har lagt inn ny avatar i dag, "Deserving the dream" av Eser Afacan, jeg og mannen har siklet på dette bildet i lang tid, men har ikke klart å spare nok i kunstfondet vårt :roll: Syns både følelsen og tittelen i bildet passer veldig bra akkurat nå....

Dag 25, pp19 og enda ingen tegn på noe som helst, pleier jo å ha masse tegn jeg nå.. :klø:

Skrevet

Jeg mener fortsatt at ingen tegn er bra tegn jeg :tommelsmil:

Milla var jo godt plassert i min mage og jeg hadde ingen tegn før IKM.

Heia heia :kose:

Skrevet
Jeg mener fortsatt at ingen tegn er bra tegn jeg :tommelsmil:

Milla var jo godt plassert i min mage og jeg hadde ingen tegn før IKM.

Heia heia :kose:

Har ikke ord for hvor mye jeg ønsker du har rett!!!!!! *målløs-smiley*

Skrevet

kRRRRRRRRRRRRRRRysse fingre for HSG-effekt!!! Jeg hadde det akkurat sånn den gangen effekten slo til på meg. Sånn "Skulle jo ha merka noe til mensen nå" Dette er spennende. Stooor klem

Skrevet

Jeg sender over masse gravidvibber til deg :heiajente:

Håper det går bra, Lykke til!!

:blomst:

Skrevet

Hva mener du med at du pleier å ha masse tegn?

Premenstruelle tegn, eller innbilt-gravid-tegn?

Uansett er unormale ting positivt! :hoppe:

Skrevet

Skriver bare under på det de andre har sagt ang. snarlig IKM....du kaster deg nok på den blå bølgen du også vet du!!! :)

Forresten så var det en veldig fin avatar du har fått deg!! Og så betegnende også da..med tittelen mener jeg!! :)

Skrevet

Skal du flytte til Oslo? Så koselig da.

Klem :klem: Lilletrollet

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...