Rannva Skrevet 6. september 2004 #1361 Skrevet 6. september 2004 Heisann. Stikker bare innom for å ønske deg en fin uke, og håper uvi snart forsvinner. :trøste:
bizzy Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1362 Skrevet 7. september 2004 Tusen takk for koselig hilsen Tiny :klem2: Lurer på når jeg skal lære å legge meg til folkelig tid.... Gjorde absolutt ingenting i går... da klokka var fire var jeg ganske pumpa, og dro rett hjem og spiste pizzarester fra søndag. Etter middag sovna jeg visst på sofaen... og våknet helt i ørska etter noen timer... Det var den nattesøvnen Får ta byturen idag i stedet...
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. september 2004 #1363 Skrevet 7. september 2004 Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Blir veldig glad når noen vil støtte meg i denne ventingen. Nå er ventetiden over og jeg har testet positivt. Tusen tusen takk for støtten!
meta Skrevet 7. september 2004 #1364 Skrevet 7. september 2004 Bare han får meg gravid så er det det samme for meg Forhåpentligvis er det vel mannen din som skal klare den biffen vel? Jeg krysser både armer og bein for at det skal klaffe denne gangen! Kjempekoselig at dere besøkte oss på sykehuset. Neste gang skal vi nok lure mannen din til å tørre å holde også. Hallstein fikk veldig fort tryggheten på å ta i henne ihvertfall Klem fra Meta
bizzy Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1365 Skrevet 7. september 2004 :klø: Kan ikke tiden gå litt fortere da........ Dag 19, el på dag 14.... har så høye forhåpninger :oops: , den neste halvannen uken kommer til å bli fryktelig laaaaaaaaaaaaaang.... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke lærer... har klart å slappe av og holde forhåpningene på et meget fornuftig nivå.. Helt til denne perioden, har så innmari stor tro på at hsg skulle fikse allt Har lest her inne at det ofte er klaff etter den undersøkelsen, og så måtte jo både lege, radiograf og sykepleier si det samme da jeg var ferdig med undersøkelsen.... Og svosj der lettet jeg
bizzy Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1366 Skrevet 7. september 2004 Leste det ikke sånn jeg :oops: Selvfølgelig mannen som skal gjøre meg gravid ja Jaja der kom beviset på hvor lang tid jeg kan bruke på et lite innlegg Hilsenen din, Meta, var ikke der da jeg begynnte Var kjempekoselig å hilse på dere, og mannen tør nok etterhvert, han er bare så redd for å miste de Men han må jo lære snart, må ikke tro han slipper unna når det snart blir vår tur
bizzy Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1367 Skrevet 7. september 2004 Gjett hvem som skal se på leilighetsvisninger i Oslo på lørdag
jolie Skrevet 7. september 2004 #1368 Skrevet 7. september 2004 Så spennende! Har dere seriøse planer om å kjøpe, eller er det bare for å sondere terrenget litt!
bizzy Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1369 Skrevet 7. september 2004 Vi skal kjøpe ja! Men denne helgen er det bare for å se hva som er i markedet... Kan ikke kjøpe før mannen har fått seg jobb på østlandet Forhåpentligvis i løpet av januar - februar Har aller mest lyst på leilighet i Vika, nedre del av Frogner, Majorstua, St.Hanshaugen eller Grünerløkka... Også vil vi veldig gjerne ha en pitteliten balkong med plass til to stoler og en flaske vin *drømme-smiley*
hanni Skrevet 7. september 2004 #1370 Skrevet 7. september 2004 Juhuuuu! Hurra! løp og kjøp! Det er HER det skjer.... KLem fra hanni
bizzy Skrevet 8. september 2004 Forfatter #1371 Skrevet 8. september 2004 Skulle veldig gjerne ha flyttet med en gang jeg Hanni. Men mannen må få seg jobb og vi må selge leiligheten til blodpris Også sparer vi det vi kan for å øke egenandelen vår, så da var det kanskje ikke så veldig passende at jeg brukte 1500 kroner på meg selv i går Men det var veldig morro da! Fant en drakt jeg syntes var helt perfekt, dypbrun semsket skinn lookalike, rød silketopp og stilige støvletter med stiletthel og smal tå! Får bare håpe at jeg klarer å gå med de Kan jo ikke øve hjemme på parketten heller... Fikk en liten overraskelse i går, har nemlig slurvet endel på husmor-fronten i det siste, så leiligheten er ikke akkurat klar for å bli lånt bort :oops: Har en jobb å gjøre i dag... Mannen ringte nemlig i går kveld og fortalte at han hadde lånt bort leiligheten vår til en kamerat i helgen :o Ville likt å få den beskjeden i litt bedre tid, hadde jo andre planer etter jobb i dag :-x
Cielo Skrevet 8. september 2004 #1372 Skrevet 8. september 2004 Også sparer vi det vi kan for å øke egenandelen vår' date=' så da var det kanskje ikke så veldig passende at jeg brukte 1500 kroner på meg selv i går Men det var veldig morro da! Fant en drakt jeg syntes var helt perfekt, dypbrun semsket skinn lookalike, rød silketopp og stilige støvletter med stiletthel og smal tå![/quote'] Hvis du fikk alt det der for 1500 kr., synes jeg du skal klappe deg selv på skulderen og si til deg selv at du har gjort et skikkelig godt kjøp. Det hørtes meget stilig ut! Lykke til med visningene til helgen! Fine bydeler du har valgt deg ut!
bizzy Skrevet 8. september 2004 Forfatter #1373 Skrevet 8. september 2004 Koselig med besøk Cielo :klem2: Veldig fine bydeler Har bodd 3 år ved siden av Birkelunden på Grünerløkka og savner bylivet! Har funnet drømmeleiligheten i Vika, så hvis jeg hadde hatt masse penger eller vinner i lotto på lørdag så hadde jeg kjøpt den med en gang... Er jo veldig optimistisk å håpe at den er til salgs om 4 måneder Men det er jo lov å drømme, og sondering av terenget for å bestemme oss skikkelig for hva vi krever kan jo ikke være dumt.. Så fremt det ikke gjør at vi får uoppnåelige ønsker :klø: Er veldig fornøyd med kjøpene jeg gjorde i går, og syntes det ble veldig stilig, men gjør alltid litt vondt å bruke masse penger på meg selv Dessuten så vil denne drakten passe perfekt for jobbintervju om 3-4 måneder, sjekket til og med at skjørtet kunne legges litt lavt foran slik at det evnt ville komme under en liten graviditetskul
meta Skrevet 8. september 2004 #1374 Skrevet 8. september 2004 Høres skikkelig stilig ut Jeg har innmari lyst på nye støvletter. Når vannet er ute av kroppen kanskje... Milla sover på armen min nå Skulle jo selvsagt lagt henne i sengen, men det er så kos å ha henne tett inntil.. Dessuten har hun bæsjet, så det er tid for bleieskift
bizzy Skrevet 8. september 2004 Forfatter #1375 Skrevet 8. september 2004 Milla sover på armen min nå Skulle jo selvsagt lagt henne i sengen, men det er så kos å ha henne tett inntil.. Dessuten har hun bæsjet, så det er tid for bleieskift Åhhhh Har så lyst på baby jeg også!!!!!!
shy Skrevet 8. september 2004 #1376 Skrevet 8. september 2004 Hei... og takker for hyggelig hilsen i dagboken min.. med dine 92 sider har jeg ennå ikke lest alle, men ser jo at du er som meg.. en "prøver".. og jeg håper det lykkes for både deg, meg og alle andre prøvere i KG.. vi fortjener det synes jeg!!!! Lykke til med leilighets - kjøp.. det er alltid moro!! shy
Gjest Madden Skrevet 9. september 2004 #1377 Skrevet 9. september 2004 Takker for 'en og sender over en til deg også :
bizzy Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1378 Skrevet 9. september 2004 I dag skal jeg til mannen!!!!!! Bare så trist at grunnen er helt feil Så i dag har jeg fjonga meg skikkelig, er faktisk ganske fornøyd med resultatet om jeg skal si det selv :oops: Er nesten helt ny fra topp til tå Har på den nye mocca-brune (er ikke det den varme mørkebrune fargen :klø: ) semskede skinn lokk-alike buksen, naturhvit omslagsgenser med rød singlet under, og selvfølgelig mine nye støvletter :D Blir bare spennende å se hvordan mine føtter har det når jeg kommer frem hos mannen litt over 23 i kveld.. Koselig med hilsener Shy og Madden
meta Skrevet 9. september 2004 #1379 Skrevet 9. september 2004 Så lenge du har stilige sko er det vel ingen som bryr seg om føtter vel? Håper du får en fin helg på østlandet til tross for triste omstendigheter.. Spennende med visning ihvertfall Klem fra Meta og en suss fra Milla Sofie til tante Bizzy
bizzy Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1380 Skrevet 9. september 2004 Klem fra Meta og en suss fra Milla Sofie til tante Bizzy Rørt, liker å bli kalt tante Bizzy jeg Psst. helt sant, føttene hva har de å si, jeg har jo kule sko
Fremhevede innlegg