Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så lykkelig altså!!!!

Ser jo ut til at ting har snudd så jeg er inne i en positiv stim!!! Og tester har jeg jo i skapet, så da må jo de også bli litt smittet vel :klø:

Har det helt toppers og koser meg med vissheten om at allt var greit :danse:

Tusen takk for koselige hilsener, Cielo, Magnhild, Hulderjenta og Jolie, er koselig at dere er her og som jeg tolker det er glade på mine vegne!! Blir ekstra glad av slikt!!!

Er jo ganske lenge til vi evnt. skal flytte da Hulderjenta, men tiden går jo fort, dessuten så kan det jo være at mannen får seg jobb i Bergen... Selv om mesteparten av arbeidsmarkedet hans er i Oslo. Har ikke sett noen relevante stillinger i Bergen ennå. Vil jo helst til Oslo, men han kommer til å søke på allt som er relevant uansett hvor det skulle være :roll: Kan jo ikke akkurat være kresen som helt nyutdannet...

I dag er planene fraværende, skal hjem å kose meg med en eller annen enkel ferdigmiddag fra butikken, et glass vin eller to og boken min! Deilige planer egentlig i ruskeværet! Også skal jeg jo glede meg til mannen kommer hjem til torsdag, er nesten litt deilig også å savne når det ikke er så lenge til man sees igjen :hjerte:

GOD HELG :kyss:

Skrevet

Hurra! Bizzy. Kjempebra! (Jeg var ikke på KG i går, og fikk ikke sett dette før nå. Jeg håper at dere får klaff nå og ikke trenger Pergo. Men nå synes jeg virkelig det ser lyst ut. SUPERT! Ha en fantastisk helg, Bizzy. Stor klem fra hanni

Skrevet

Håper du koser deg med god vin og bok nå!

God helg!

Skrevet

Heia bizzy.

Jeg skammer meg veldig for at jeg har glemt å se innom dagboken din etter jeg kom tilbake fra mini-ferie. Heldigvis er du oppegående nok til å legge igjen spor etter deg i min, så jeg kommer galloperende hit.

:oops: *pust* *pes* :oops:

Supre nyheter, bizzy, at alt sto bra til på hsg og at EL klaffer så godt med når bizzy-mannen kunne komme hjem! :hoppe: Nå håper jeg at du koser deg ordentlig godt, og at du blir klar for litt aktiv :kline: da. :ler:

Ellers så har jeg innlemmet deg i den blå bølgen, selv om det strengt tatt er Maddens prosjekt, jeg tok en sjefsavgjørelse. :sjarmor:

Skulle du få lyst på litt blå) så må du bare ta en tur innom!

Klem fre edea :klem:

Skrevet

Alle er velkomne til VÅRT store prosjekt!! :ler:

Her har vi ikke tenkt å utelate noen!!:D

Skrevet

Hei, Bizzy!

Fint å lese at du er inne i en positiv stim!!! Da skal du se at ALT klaffer denne måneden!

Jeg har på følelsen at det kommer til å klaffe for mange denne måneden. Tenk på alle de jevngamle kg-søskenbarna, da....... :ler:

Ha en fin søndagskveld!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Bizzy!

Bare innom for å ønske deg en god uke! :D

:klem:

Skrevet

Håper du har hatt en koselig helg, Bizzy! :-) Synes planene var riktige for siste helg alene... :wink:

Bare noen dager til alt blir som før :hjerter2:

Ønsker deg en fin uke :klem:

Skrevet

Var en deilig og avslappende helg ja... Til tider kanskje litt rolig :roll:

Men var nok desverre ikke siste helgen alene :-( Mannen kommer på Torsdag og tar med seg bilen :cry: hjem igjen til østlandet søndag, så da blir jeg uten bil i to uker :sur: Jaja, får stå opp litt tidligere om morgenen og ta bussen da :roll: Mannen skal ta oljeskift, polering og understellsbehandling av bilen, også driver han å snakker om å sote de bakre vinduene :klø: Er ikke helt enig... Vi har originalt sotet bakrute, syns det er nok jeg, men er nok stemt ned der. Men jeg har dermed vetorett på farger hjemme :sjarmor:

Håper på å få fri fredagen den helgen mannen kommer hjem, slik at vi kan reise en tur å hilse på foreldrene og besteforeldrene mine! Kanskje jeg til og med kan se søsterns nye leilighet i oslo :hoppe: Hun er med på budrunder akkurat nå :o Superspennende!!!!!!! Krysser alt som krysses kan for henne!

Ellers er det meste som vanlig, er litt i forkant på jobben så nå er det stille, i morgen er det styremøte, så da blir det garantert allt annet enn stille, men da går i allefall dagen fort :D

Mannen sender søknader til de få jobbene som er...spennende!

Drømmejobben dukket selvfølgelig opp i Bodø :roll:

Ellers er det nå bare 2 dager til mannen kommer og tre dager til samtale hos spesialisten :hoppe: Er så spent på hva som kommer til å skje fremover :sjenert: Nesten som å våkne på juleaften når man var liten dette :ler:

Tusen takk for alle koselige hilsener :bukke:

Skrevet

:vinke: Måtte stikke innom for å ønske deg en flott dag!!:D

Så kjekt å se at du er glad!!:D Det ordner seg nok med jobb for din kjære..Bodø var kanskje litt langt..men det er en fin by altså! :D

Gjest Hulderjenta
Skrevet

En stor :klem: til deg og en fin :dagensrose: fordi du la igjen fine ord i dagboken min. :D Godt å få litt optimisme fra andre av og til, og jeg trengte det! Tusen takk :kyss:

Skrevet

Glemte helt og si at det var kos å treffe på deg i byn hin dagen. Skulle gjerne hatt litt mer tid, men det var jo litt kaldt og gufsent. Vi klarte å bruke ganske masse penger på Panduro, og det er bare starten... :roll: Men det blir sikkert bra etter hvert!!!

Ha en fin dag!! :vinke:

Skrevet

Dere må gjerne komme til Bodø :wink:

Spennede hvordan det går til spesialist! :klem2:

Skrevet

:hoppe: :hjerter2: Mannen min kommer i morgen :hjerter2: :hoppe:

Og i helgen skal vi lage verdens besteste lille baby :kline:

Bodø er nok en koselig by ja Madden og Murmel, men det er så innmari langt unna familien, syns jeg har bodd langt unna lenge nok nå :roll:

Koselig at hilsenen hjalp litt Huldra, (rart å kalle deg det egentlig.., har nemlig hatt en katt som het det :hjerte: ) Vi sliter jo litt begge og da er det lett å sette seg inn i følelser og tanker den andre har!

Var kos og treffes ja Magnhild! Er ikke så ofte jeg møter kjente i bergen by :wink:

Vel nå skal jeg hjem å legge på nytt sengetøy, vaske, ordne litt og bake kake til mannen kommer i morgen :hjerter2:

Skrevet

Lykke til med produksjonen bizzy!! Skal bli spennende å se om vi får dratt igang den blå bølgen skikkelig denne mnd!!! :) Uansett blir det sikkert ubeskrivelig deilig å få ham hjem i morgen!!..det tror jeg på!!:D

Skrevet

Hei Bizzy!

Er det så vanskelig å få jobb i bransjen til mannen din, da? Er jo kjedelig å flytte langt unna familie og nettverk.

*krysser fingre* for blått kryss i midten av september - og lykkeønskninger for 3 september! Det blir spennende å høre hvrdan det går!

Skrevet

Hei!

I dag er dagen!! Å så kjekt at mannen kommer hjem til deg!

Jeg er fryktelig spent på morgendagen :sjenert:

Det går sikkert bra, men det skal uansett bli spennende!

Det er vel nesten ingen vits å ønske deg en god helg.. Det VET jeg at du får, men uansett: God helg og hilse til mannen :blomst:

Stor klem fra Meta :kose:

Skrevet

:hoppe: :hjerter2: :kline: :hjerter2: :hoppe:

Bare 6 laaaaange timer til jeg skal hente mannen min på flyplassen :D

Veldig spent på morgendagen jeg og mannen også, Tyttebæret og Meta! Gleder og gruer meg, gleder meg til å ha det meste av utredningsdelen gjort, og gruer meg for at det blir lenge og vente før neste steg... :roll: Skal breefe mannen om at han kanskje kan spørre etter pergo dersom legen ikke nevner det av seg selv, er litt beskjeden og forsiktig så sånne ting er hans jobb :ler:

Ahh, så spent jeg er!!!!!! Kribler og ordner i magen ja!

Tror faktisk at jeg kjente el. i dag :hoppe: Håper det var det, for da er det en dag forsinket og faktisk mulighet for at vi kan ha sjans :Drømme-smiley:

Helt ubeskrivelig deilig bare å tenke på at han snart kommer hjem Madden, så jeg vet at helgen blir fantastisk :hjerter2:

Er nok ikke helt enkelt å få jobb i mannens bransje tyttebæret, han har 6 års utdannelse innen finans, og ønsket hans er å jobbe med risikostyring i forbindelse med bla. fondsforvaltning. Blir lite jobber nå som alle bankene slår seg sammen og sier opp årsverk etter årsverk :roll: Men det ordner seg vel på et vis..

Vel masse å gjøre og ikke skal jeg på jobb i morgen så jeg får vel sette igang og bli ferdig med det jeg har, og heller surfe KG etterpå :fy:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...