Gjest Hulderjenta Skrevet 16. august 2004 #1261 Skrevet 16. august 2004 Hei Bizzy-vennen! Måtte bare innom og se hvordan du har det! Er i Danmark enda - begynner å lengte hjem nå. Lykke til på røntgen - ser du skal snart! Stor klem fra Huldra (som har ekle små svarte dyr på golvet i feriehuset - men ingen mus) :D
tyttebæret Skrevet 16. august 2004 #1262 Skrevet 16. august 2004 Gosj, jeg beundrer flittigheten din! Send over litt oppussingsarbeidslyst hit, da!
ny dag Skrevet 16. august 2004 #1263 Skrevet 16. august 2004 Kjempegode nyheter bizzy. Håper du ikke kulen er noe øm/vond lenger og at du dermed ikke trenger å fjerne dem. Var kjempekos hos deg sist. Dere hadd det så fint også var det så gode kaker Håper vi kan treffes om ikke så lenge. Hadde vært veldig kjekt Ønsker deg lykke til på hsg. Om det blir mye fravær så kan du altids bruke tannlegen som unnskyldning slik meta foreslo. Rotfyling -det pleier å skape forståelse og sympati. Og det samme gjør en gynokologtime. Eller hva med at du har fått senebetennelse i armen (etter all jobbingen) og må til fysioterapeut??? Håper du har hatt fine sommervarmer og kost deg i ditt eget selskap hjemme Masse klemmer fra ny dag :klem2:
meta Skrevet 18. august 2004 #1264 Skrevet 18. august 2004 Side 2 Det går ikke vel?? :fy: Hvordan står det til med deg i dag da, vennen?
bizzy Skrevet 18. august 2004 Forfatter #1265 Skrevet 18. august 2004 Kjempekoselig med hilsner Magnhild, Meta, Cielo, Hulderjenta, Tyttebæret og Ny Dag! :klem2: Har ikke vært helt i form i går og i dag, uggen og utilpass, så det har egentlig vært nok å bare komme seg gjennom arbeidsdagen Men har reist hjem og tatt det helt med ro så formen holder seg stabil i allefall... Er litt overgang også til plutselig ha masse å gjøre på jobb :o Alle har kommet tilbake fra ferie og har begynnt på papirbunkene jeg har laget på kontorene deres... Men det er litt deilig også så går dagene litt fortere! Tannlegen har jeg ikke brukt som unnskyldning nei... *begynnte plutselig å lure på hvorfor en person på jobben plutselig har vært mye hos tannlegen i det siste... :klø:* Kommer i allefall ikke til å si det som det er i og med at jeg gjentatte ganger i intervju og i begynnelsen av ansettelsen, nermest måtte love at jeg ikke kom til å bli gravid... Vel har jo jobbet her i 3år så kan jo uansett ikke si at jeg har skyntet meg å bli gravid rett etter ansettelsen, slik som de tydeligvis var redde for. Du er så snill og god du Meta Er faktisk en liten fare for at jeg kanskje kunne tenkt meg å spørre om du ville være så utrolig snill å hente meg etter HSG testen... Er nok ikke så veldig flittig egentlig Tyttebæret... er så utrolig treig, med å sette igang Men jobber effektivt så fort jeg endelig klarer å dra liket ut av sofaen :oops: Kulen virker ikke noe serlig øm lenger så jeg tror nok at den får lov til å sitte der den sitter i fred og ro! Krysser fingrene for at den slutter å vokse!!! Koser meg i mitt eget selskap også, ingen som sier i mot meg! Jeg er kongen av fjernkontrollen Emil er jo en stor trøst så jeg føler meg ikke helt alene Veldig glad i pusen min, som skal få en liten pusesøster i løpet av høsten... Han er så mye alene og er veldig kontaktsøkende, har blitt ekstremt kontaktsøkende nå som han er alene. Virker nesten som om han ikke helt liker å være alene så masse. Også er det jo heller ikke så vanskelig for meg og mannen å se behov for en katt til siden vi begge har veldig lyst på en til I helgen kommer som sagt mannen hjem Gleder meg masse, nesten som å våkne 1.juledag dette (min favorittdag i julen)!! Skulle bare ønske at jeg kunne tryllet vekk ikm et par dager... venter nemlig tantebesøk lørdag... ikke spesielt bra timing Må "løpe" tilbake til papirhaugen... Kommer sterkere tilbake når ferie-etterslepet er ryddet opp i! Ha en fin dag alle sammen
meta Skrevet 18. august 2004 #1266 Skrevet 18. august 2004 Du er så snill og god du Meta Er faktisk en liten fare for at jeg kanskje kunne tenkt meg å spørre om du ville være så utrolig snill å hente meg etter HSG testen... Bare spør du.. Jeg har jo meldt meg frivillig
havsulen Skrevet 18. august 2004 #1267 Skrevet 18. august 2004 Det er så bra at kulen oppfører seg bra! Lykke til med ferieetterslepet! Så deilig at mannen snart kommer hjem! (selv om du må dele fjernkontrollen )
lillen Skrevet 18. august 2004 #1268 Skrevet 18. august 2004 Hvor gammel er Emil? Jeg håper formen er på riktig vei nå Og at mensen heller kommer litt sent denne gangen Hvis det ikke er sjanse for en liten spire der inne...!? Uansett tror jeg du kommer til å få en vanvittig koselig helg sammen med mannen din...
bizzy Skrevet 18. august 2004 Forfatter #1269 Skrevet 18. august 2004 Emil blir 5 år i november. Syns jeg nettopp fikk ham jeg Takk for hilsener Meta, havsulen og Lillen skal slite dere helt ut med hilsener når jeg får meg internet hjemme jeg
bizzy Skrevet 18. august 2004 Forfatter #1271 Skrevet 18. august 2004 Kremt...når vil egentlig den tid komme? Jepp skulle ha skjedd for lenge siden, men nå har mannen lovet å fikse det når han kommer hjem med datamaskinen i september. Da kan han jo også sitte litt hjemme å jobbe med oppgaven sin så kanskje jeg ser han litt oftere enn til tannpussen morgen og kveld
lillen Skrevet 18. august 2004 #1272 Skrevet 18. august 2004 Jeg håper Emil fortsatt er super-barnslig, for det er så moro å se katter leke sammen! (Jeg har en 14-åring hjemme hos mamma...og han er barnslig! Men han blir veldig flau hvis vi oppdager hvor barnslig han er. Men det er klart det oppdages før eller siden uansett - han klarer jo ikke å rette ut gulvteppet!)
tyttebæret Skrevet 19. august 2004 #1273 Skrevet 19. august 2004 :o Dele fjernkontrollen??? Det går vel ikke an! Du er jo fortsatt konge av fjerkontrollen selv om mannen kommer hjem! Skal han prøve seg må han jo erobre tronen og sørge for revolusjon! Bizzy - vær beredt! (Emil er jo selvsagt på din side!)
Ionaa Skrevet 20. august 2004 #1275 Skrevet 20. august 2004 Tror ikke jeg har skrevet hvor hoppende glad jeg ble over at kulene er godartede (og om jeg har det så er jeg i pumpetåke og en god ting kan ikke gjentas for ofte). Blir godt å få mannen hjem en tur tenker jeg....det er litt godt å savne de men aller best å ha de hjemme for godt. Hører noe knirking i naborommet....tror det er en som er litt kontaktsjuk...håper dere blir fort gravide så kan min lille kontaktsjuke leke med deres og katten...hehe!!! (Men dere har nå tenkt å rømme østover da...sukk!!) God-helg-klem
bizzy Skrevet 23. august 2004 Forfatter #1276 Skrevet 23. august 2004 Dag 4, pp 19 :cry: :cry: Savner mannen min :cry: Verden er egentlig bare teit i dag :cry:
Furstina Skrevet 23. august 2004 #1277 Skrevet 23. august 2004 tror minsann Bizzy behöver en :blomst_opp: och en
Cielo Skrevet 23. august 2004 #1278 Skrevet 23. august 2004 Jeg skjønner at du savner mannen din! Men det er jo fint at dere er så glade i hverandre, da!
Gjest Madden Skrevet 23. august 2004 #1279 Skrevet 23. august 2004 Sender deg en god jeg å...enkelte dager er bare teite...sånn er det...
meta Skrevet 23. august 2004 #1280 Skrevet 23. august 2004 Syns verden er urettferdig jeg, Bizzy-vennen!! :trøste: Det er virkelig deres tur!! Godt dere koste dere i helgen ihvertfall. Syns det var kos å treffe på dere på tomten Bare si ifra om du har lyst til å finne på noe. Jeg er ledig jeg vet du! :trøste:
Fremhevede innlegg