Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Gjest Mayamor
Skrevet

Nå ble jeg glad og lettet. :tommelsmil:

Bare kom på besøk til meg du;

3 minutters gange til badevann... :sjarmor:

Og det er deilig i denne varmen. :Nikke:

Bader minimum en gang om dagen...

Nattaklem fra Mayamor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener Magnhild, Madden, Hanni, Edea, Glossy, Matahari, Tilde, Tyttebæret og Mayamor! :kyss:

Er veldig deilig å ha dette overstått :Nikke: Skuldrene føles litt lettere, og allt annet som har vært tungt og trist føles også litt lettere :D

Nå skal vi konsentrere oss om oppgaven vår (babylaging) :sjarmor: Veldig spent på hva som skjer fremover etter at jeg får tatt HSG testen... Mannen forsøker å endre tiden for den første samtalen vår slik at vi kommer igang tidligere enn først antatt, men har ikke fått svar enda :bite-negler-smiley: Men han kommer i allefall hjem til meg helgen etter HSG testen så får vi håpe at det virkelig er riktig at man har lettere for å bli gravid rett etter undersøkelsen :enig_animasjon:

Åhh, skulle ønske det var 3 min gange til vannet her også Mayamor... er ikke akkurat det :roll: Er jo faktisk gangavstand til stranden, men den er så innmari overfyllt om dagen... liker ikke det helt jeg, vil helst ha litt avstand til de rundt meg :oops: Så da oppholder jeg meg i skyggen på terassen, eller inne i leiligheten, å koser meg med masse god frukt :sikle:

Ha en fin dag alle sammen :kyss:

Skrevet

Takk for hilsen i dagboken min, alltid kos med nye som stikker innom :)

Så flott at du fikk gode nyheter av legen, er nok en ubeskrivelig følelse å gå i uvissheten.

Nå må du ta godt vare på deg selv og mannen og ha lykke til med prøvingen. Vi krysser fingrene for dere her inne :klem2:

Skrevet

Nå skal vi konsentrere oss om oppgaven vår (babylaging)  :sjarmor:  

Veeeldig bra!!! :klappe:

Er jo faktisk gangavstand til stranden, men den er så innmari overfyllt om dagen... liker ikke det helt jeg, vil helst ha litt avstand til de rundt meg :oops: Så da oppholder jeg meg i skyggen på terassen, eller inne i leiligheten, å koser meg med masse god frukt  :sikle:  

Enig. Jeg liker heller ikke å ligge på en overfylt strand!! :hår:

Ha en fin torsdag da, bizzy!

Klem fra edea :klem:

Skrevet

Det kommer til å gå bra på HSG, Bizzy! Det var helt ok egentlig! Iallefall ingenting å grue seg for.

Lykke til med THE PROJECT!

:)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjon! :bukke: Føler meg litt slem som sniker i køen.. :oops:

Lykke til i morgen!

Skrevet

Takk for hilsen i boken min, bizzy!

Så gode nyheter du fikk fra Haukeland. :klem:

Lykke til med HSG-testen!

Skrevet

Jippiiii! :P

Endelig supre nyheter i boka di! :kyss:

Det merkes godt at du har det bedre... :wink:

:klem: God helg!

Skrevet

:o :o :o :o Uææææææææ..... jeg har mus på soverommet :o :o :o :o

Har nesten ikke sovet i natt... ble først vekket av at naboen slapp ett eller annet tungt i gulvet rett over hodet på meg kl.01.30... brukte litt tid på å sovne igjen før jeg litt på 03 våknet av at Emil raste rundt på soverommet :roll: Gikk for å plukke han opp å ta han med tilbake i sengen, men da jeg løftet han så jeg hvorfor han romsterte så fælt... Det pilte en liten mus inn under sengen :o :redd:

Utstyrte meg med gummihansker lukespade og en halv dorull og gikk på musejakt... Men da var jo emil bare kosete og brydde seg ikke et døyt om "leken" han hadde tatt med inn :roll: Så jeg gav til slutt opp jakten og la meg igjen, men fikk jo selvfølgelig ikke sove :o Hver gang jeg lukket øynene syns jeg at jeg kjente at musen krabbet over meg :redd:

Tror aldri jeg har savnet mannen fullt så masse som jeg gjorde i natt :ler: Hadde det vært mulig hadde jeg nok kommandert ham hjem igjen :tunge1:

Tusen takk for koselige hilsener :D Alltid morsomt å se at jeg ikke er forsvunnet bort på side 2, men har hatt masse "besøk" i stedet :bukke:

Hadde en fin torsdag edea, ikke fullt så koselig natt til fredag, men ganske komisk når jeg ser tilbake på det nå :ler:

Gruer meg ikke til HSG'en lenger tyttebæret, din og Hannis forklaring om prosedyren, har roet nervene betraktelig :wink: Nå er jeg bare spent på resultatet... Krysser fingrene for gode nyheter :tommelsmil: Takk for lykkeønskninger :kyss:

Du har da vel ikke sneket i køen Kipa, ser ikke slik på det jeg! Det var bare en liten prikk på månen som syntes deres familie så helt perfekt ut :Nikke: Vår prikk er nok bare litt treig med å bestemme seg, men kommer nok når tiden er inne :wink: Dessuten har jeg et lite håp om å komme i samme situasjon som deg en gang jeg også :wink:

Takk for koselig hilsen og lykkeønskninger Veronal, det var deilig med bekreftelsen fra Haukeland, så nå er det bare å tvinne fingrene å "gruglede" meg til HSG om et par uker...

Koselig hilsen Lillen, godt det merkes at jeg har det bedre! For allt er mye bedre nå!!!! :D

Savner jo mannen veldig, men det er ikke like tungt å være alene lenger (hvis man ser bort ifra mus på soverommet.. :tunge1: )

Tiden kommer nok til å gå litt sakte frem til HSG skulle jo gjerne blitt ferdig med det med en gang.. Heldigvisk kommer mannen kommer hjem til neste helg så da kommer tiden til å gå så altfor fort igjen..! Det skal bli utrolig koselig, bare så dumt at tantebesøket er ventet på lørdagen :( Kan jo ikke time allt perfekt bestandig.. :roll: Men han kommer hjem igjen den helgen jeg regner med el, neste periode så da skal jeg ikke klage :sjarmor:

På mandag skal jeg ta min siste blodprøve for sjekk av hormonverdier, så da er målet enda litt nermere! Er veldig nysgjerrig på hvor lang tid det eventuelt vil ta før vi får hjelp og hvordan ting blir gjort fremover... Er vel det vi skal få informasjon om på første samtaletime... Håper vi kan få den fredag 3. september slik vi har spurt om, så slipper vi å vente til slutten av september/ begynnelsen av oktober.. Vil komme videre nå!

Håper alle som er innom får en super helg!!!

Skrevet

Iiiikkk :sjokkert: Er det noe sted man ikke vil ha mus så er det jo på soverommet!! Fysj, Emil!!

Fant tar musene alltid med til kjøkkenet. Er jo mat, må vite :ler:

Håper du koser deg i helgen :klem:

Skrevet

Emil pleier å leke de ferdig også legger han de ved siden av matskålen, så da er det greit.. Men så var det jeg som absolutt måtte forstyrre :roll: Tror det er første gangen han har tatt den med på soverommet... ville nok bare dele :tunge1:

Vel søt er han og lå godt i armkroken og passet på meg resten av natten :hjerte:

skla nok få kost meg i helgen ja, først sove leeeeeenge i morgen, og så håper jeg været er fint så jeg kan kose meg på terassen :kul:

Skrevet

Voldsomt så masse mus den pusen din klarar å finne då! :o Håpar du er kvitt musa no.

Veldig godt å høyre at kulane i puppen var godarta og at du slepp å fjerne dei! No slepp du å tenke meir på det og kan konsentrere deg om babylaging. Er sikker på at du får positiv graviditetstest før jul! :P

Var på eit foredrag med overlegen på Fertilitet Bergen (Anne Tandberg) i vår eingang, og eg syns det virka som om dei er veldig flinke der. Så viss det skulle vise seg at du og mannen treng prøverør for å få baby er eg overbevist om at dei kan hjelpe. Såvidt eg hugsar er dei så flinke der at bortmot 40% av graviditetane dei får til er tvilling-svangerskap! Så begge egga festar seg i svært mange tilfeller. Tandberg sa på foredraget at dei hadde vurdert å begynne med å sette inn berre 1 egg sidan det blei så masse tvillingar, men dei hadde bestemt seg for å fortsette med 2 egg foreløbig.

Du får kose deg i sola på terassen og ha ei fin helg! :blomst:

Eg held meg i skyggen. Orkar ikkje meir sol, eg! Altfor varmt. :roll:

Skrevet

Tenkte jeg skulle svare deg her jeg, Bizzy.

Ingen sa noenting om kjøring, klyster eller faste til meg i forbindelse med HSG. Jeg hadde jo med mannen i tilfelle, men jeg hadde fint klart å kjøre selv!

"...en liten musestek til middagsmat, kanskje blir det deg, kanskje blir det deg, kanskje blir det trallalei..."

Skrevet

Hei Bizzy! Nå ble jeg kjempeglad over de gode nyhetene!!! Det var supert!

Skrevet

Side 2 gitt :o Må nok få internett hjemme snart, må jo få skrevet litt i helgene også så jeg ikke detter så langt ned :wink:

Ble ikke mye terassesitting i helgen, været ble liksom plutselig vanlig igjen... Jaja klagde litt da det var så varmt så jeg kan nesten ikke klage nå :roll:

Har egentlig ikke gjort så mye i helgen..., men har fått malt dører og lister i gangen 3 ganger... ble veldig fint, men hadde ikke nok maling til å male gulvlistene... så de får jeg ta en annen dag..

Da er det bare stuen (3strøk) kjøkkenet (1 strøk) soverommet og gjesterommet (3 strøk hver) som gjenstår.. Burde jo klare å ta et rom ferdig hver helg... er bare så tiltak å starte... Syns ikke det er noe gøy å male lister jeg... Vegger er greit, men lister og dører er kjipt. Men til helgen kommer mannen endelig og da er det i allefall ikke maling som er viktigst :sjarmor: Håper på litt forsinket tantebesøk, vil jo ikke at hun skal komme fredag :-(

I dag har jeg vært og tatt progesteronprøve i lunsjen, må prøve å få benyttet meg litt av slike smutthull, er blitt litt fravær fra jobben i det siste :roll: Og mer skal det vel bli med HSG i neste syklus og oppfølgningstime når mannen kommer hjem... Jaja får se om jeg kommer på noen flere gode unskyldninger :klø:

Tusen takk for koselig og oppløftende melding Hermione!! Er helt sikker på at vi skal klare det ja! Bare håper vi kan få hjelp raskt! Vet ikke hvor jeg skal hente tålmodighet til å stå på venteliste :klø: Men må man så må man.

Koselig hilsen Tyttebæret, ble nok musestek på Emil... den var i allefall forduftet da jeg kom hjem.. kanskje den har laget rede i sengen min :o Grugleder meg til HSG tror kanskje jeg skal ta bussen bare for å være på den sikre siden på grunn av at jeg er alene...

Takk for hilsener Cappo og Madden også :klem:

Håper alle som titter innom får en finfin dag :kyss:

Skrevet

Du har vel ikke vært hos "tannlegen" :sjarmor::ler:

Men du.. Jeg kan godt kjøre/hente deg hvis du vil.. Til HSG'en altså. Ikke noe problem :tommelsmil:

Effektiv helg på deg!! Du er flink :klappe:

:kyss:

Skrevet

Hei!

Nå har jeg vært bortreist lenge, så jeg fikk ikke med meg de gode nyhetene om at kulene var godartete før nå. Så fint å høre!!! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...