Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så koselig med mange hilsener :D

Tusen takk for koselig hilsen Madden. Den tunge tiden gir seg nok snart, er blitt mye bedre den siste uken faktisk! Fått ting litt på avstand og klart å snu min egen tankevirksomhet vekk fra alt det negative og over på alle de positive tingene! Jeg er nemlig veldig heldig, bare litt vanskelig å huske på til tider :roll: Bare jeg løfter blikket litt og tenker fremover så ser jeg for meg en begivenhetsrik høst hvor flere av oss "sliterne" endelig når vårt første delmål mot foreldrerollen, har nemlig troen på at det kommer til å ordne seg :tommelsmil: Det er bare det at den troen noen ganger gjemmer seg så innmari langt inni hjernen et sted :ler:

Grugleder meg til HSG undersøkelsen, men det er jo for tiden siste hinder før hjelp, så jeg skulle egentlig ønske at jeg hadde ringt å bestillt tidligere :roll: Men skal kaste meg på bli gravid rett etter hsg-bølgen altså! Tusen takk for koselig hilsen Tyttebæret :klem2:

Nattaklemmer er alltid kjempekoselig Mayamor! Tusen takk for omtanken, veldig glad for å ha blitt kjent med deg :kyss:

Masse takk til Metavennen som reddet meg fra glemselen på side 2 :o Skal prøve å holde meg vekk derfra, i allefall i ukedagene... :ler: Har mast mer på mannen ang. anskaffelse av bredbånd hjemme så nå har han lovet å ordne det når han kommer hjem fra oslo med datamaskinen i uke 38, trodde forresten egentlig at han skulle komme hjem 10.sept, men oppdraget ble forlenget så nå kommer han ikke før 17 :( Tror du at du kan passe meg litt lenger Meta :ler:

Endelig helg ja! takk for hilsen Lilly, skal kose meg masse i helgen jeg :Nikke:

Får faktisk besøk av et vennepar hjemmefra i helgen! Skal bli så kos! De ringte i går og spurte om gjesterommet var ledig, så i dag må jeg rett hjem å støvsuge, vaske bad og re opp gjestesengen :husarbeid: Burde jo egentlig vasket i går, men da var jeg hos T og lille V fra rett etter jobb og var ikke hjemme før litt på elve i går kveld. Kunne jo ikke fikse og ordne da, for da trengte Emil litt kvalitetstid på fanget :hjerter2: Da jeg la meg la han seg på siden oppå brystet mitt med kinnet på kinnet mitt og malte leeeeenge :hjerte: Smelter helt jeg og hadde ikke hjerte til å flytte ham for å finne en bedre stilling så da ble det til at jeg lå der med værhår i nesen og ventet på at han skulle bli ferdig med å kose så fælt :ler: Han gikk heldigvis å la seg i en krøll inntil magen min etterhvert :wink:

God helg alle sammen :kyss:

Gjest Madden
Skrevet

Å...de er så herlige de dyra våre!! :kose: Aner ikke hva jeg skulle gjort uten kos fra dem altså!! Og så er det litt rart synes jeg at de på en måte tar seg av oss når vi trenger det som mest!?!

Ha ei riktig god helg!!! :)

Skrevet

Det er lov til å ha tunge dager og triste tanker, selv om man innerst inne vet at man er heldig, synes jeg! Det med å løfte blikket og se framover, er konstruktivt. Men vi må ha lov til å leve ut de følelsene som dominerer her og nå, også! Ofte er vi jenter litt for flinke til å gjøre det vi med fornuften vet at man burde gjøre, på bekostning av hva vi egentlig føler.

Synes du er supertapper, jeg! Håper du snart får verdens beste overraskelse, det har du fortjent! God helg! :klem:

Skrevet

Godt å høre hvor positiv du er! :klem2:

Når er det du skal til HSG undersøkelsen?

Ønsker deg ei fin helg!

:klem: fra Murmel!

Skrevet

Vil bare si hei, jeg :vinke:

Og så ville jeg gi deg en klem. :klem:

Ha ei fortsatt fin helg, bizzy.

edea.

Skrevet

Heisann Bizzy.

Innom med en godhelg klem til deg! :klem:

Skrevet
Det er lov til å ha tunge dager og triste tanker, selv om man innerst inne vet at man er heldig, synes jeg! Det med å løfte blikket og se framover, er konstruktivt. Men vi må ha lov til å leve ut de følelsene som dominerer her og nå, også! Ofte er vi jenter litt for flinke til å gjøre det vi med fornuften vet at man burde gjøre, på bekostning av hva vi egentlig føler.

Synes du er supertapper, jeg! Håper du snart får verdens beste overraskelse, det har du fortjent! God helg! :klem:

HAr bare lyst til å signere Havsulens innlegg, jeg!

(Du er så god til å få sagt det, Havsulen!)

Jeg er glad for at du har det bedre, Bizzy! Kattepusen høres akkurat ut slik som min var. Det er så utrolig koselig å ha sånne deilige dyr som gir så uforbeholden kjærlighet!

Gruer du deg til HSG?

Jeg tror jeg gjør det litt...er i allefall veldig spent!

Skrevet

Tusen takk for teksmelding på bursdagen min, Bizzy. Fikk dessverre ikke svart deg. Men det var kjempehyggelig! Håper du har det bra i varmen. Jeg svetter :wink:

Klem fra hanni

Skrevet

Alltid koselig med mange hilsener :bukke:

Koselig hilsen Madden, og ja det virker som om dyra skjønner at man har det litt tungt! Det er lite som er koseligere enn en malende katt :hjerter2:

Du skriver så bra havsulen, tusen takk, det er godt å få litt bekreftelse på at man ikke alltid trenger å sette opp en lykkelig maske når man ikke orker... Veldig koselig hilsen :klem2:

Har egentlig fått hsg undersøkelse Torsdag 26.august Murmel, men tror den er litt for tidlig i forhold til syklusen så det blir nok endret til Mandag 30.aug dersom dag 1 kommer når jeg tror den kommer :roll:

Tusen takk for klemmer Edea og Pondusa :klem2:

Må nok innrømme at jeg gruer meg litt til hsg tyttebæret, men det er vel litt usikkerheten over hva det er jeg egentlig går til, samt redselen for resultatet som er skyld i det :roll: Er helt utrolig spent og gleder meg litt også, for når det er overstått er jo enda et "hinder" i vår vei mot to blå forsert :D

Bare koselig det Hanni, er litt imponert over at jeg klarte å huske det jeg... er nemlig veldig distre... Mannen ler hver gang han ser den "Oj" - reklamen for Netcom... påstår at den som har laget reklamen bare må kjenne meg :tunge1:

Jeg har endelig gode nyheter!!!!! Legen fra Haukeland ringte meg i går :o Ble litt redd jeg da han sa hvem det var som ringte, men ble jo desto mer lettet da han fortalte at han bare ringte for å fortelle at kulene i brystet er godartede!!!! :hoppe: Og at jeg ikke trenger å fjerne de dersom de ikke blir vonde :grinele: Nå er den ene vond, men regner med at det kun er pga vevsprøven de tok, så jeg lar det være en måneds tid, blir det ikke bedre innen da får jeg ta kontakt igjen :) Ganske så lettet og glad gitt!!!!! Så i går feiret jeg med kyllingfilet og rødvin :sikle:

Ellers er vel allt som normalt... savner mannen masse, og sliter litt med varmen har hatt mellom 30 og 37 grader på kontoret denne uken, blir ikke akkurat effektiv av slikt :roll: Ikke orker jeg å sitte ute å sole meg når jeg kommer hjem heller... også jeg som er så glad i å sole meg, skulle nok å kjøpt et slikt lite plaskebasseng slik at jeg kunne kjølt meg ned i det en gang i blandt! Da skulle jeg klart å bli brun nå også :wink: Men når jeg kommer hjem om dagen er det avkjølende og deilig inne i leiligheten selv om den har 28 grader inne :kul:

I dag er planen et kaldt bad når jeg kommer hjem, kanskje jeg skal kjøpe jordbær eller moreller og kose meg med boken min i et kaldt skumbad? Hørtes fristende ut her jeg sitter i 30 grader og solen har nettopp begynnt å varme vindusveggen min...

Ha en flott dag alle sammen, og jeg klager ikke på været altså...Bare det manglende svømmebassenget i hagen, og den manglende airconditionen hjemme og på jobb :wink:

Skrevet

:hoppe: :hoppe: Det var jammen gode nyheter vennen :hoppe:

Stor klem til deg :klem:

Skrevet

:hoppe: ...... :hoppe:......

JEg er sååå glad for at alt gikk som det skulle!!!!!!

Så nå kan du feire som bare det!!!

:hoppe:

Skrevet

ÅÅÅ!!! Så godt å høre!!!

Nå får du jammen feire de gode nyhetene på skikkelig vis!! en hel uke til endes synes jeg!!! :)

Finn deg et kjøpesenter med aircondition og kjøp deg noe riktig fint!!!

Ønsker deg en super dag!!!! :):klem:

Skrevet

Det var helt supert, Bizzy. Synes du skal feire det lenge. Det er ikke lenge til 30. august heller. Jeg teller ned sjøl til ca da - for vi skal på UL 31. august. Jordbær og moreller hørtes forresten utrolig forlokkende ut. Må se om jeg har noe frukt i kjøleskapet (orker ikke gå og ut å handle)

Ha en fortsatt strålende dag! Klem fra hanni

Skrevet

Så bra!

Sender deg noen gode klemmer! :klem2:

Nå kan du virkelig konsentrere deg om andre ting, eller hva?!

Klem fra edea :klem:

Skrevet

Tusen takk for koselig besøk i dagboken min. så bra å lese at ting gikk bra!! Det å vente på en slik telefon kan ta knekken på en hver!! Jeg sliter med varmen her i Bergen jeg og. holder meg for det meste inne!! Det hjelper litt. Synd og klage, men noen ganger MÅ jeg bare!!

Skrevet

Hei Bizzy!

Det var utrolig godt å lese at kulene var godartete. (Godhjertete skrev jeg først. :ler:) Jeg har ikke skrevet hos deg på lenge, men har lest underveis. Jeg blir så skremt av slike ting, så jeg blir helt svimmel av å lese om det. Og er ikke i stand til å skrive "det går nok bra"-meldinger. Slike ting er for alvorlige til at jeg har lyst til å komme med overfladiske fraser. Det gikk fantastisk bra for deg - og det er jeg så glad for! :kose:

Ønsker deg alt godt, lykke til med HSG!

Skrevet

Så supert, Bizzy! :)

Dra og bad ett eler annet sted da vel! I sjøen eller i et tjern. Det er bare sååååå deilig! :kul:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...