Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkars Bizzy da :o :trøste:

Håper du kommer deg raskt!

:klem: fra Murmel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser alt jeg har for at alle klumpene skal være helt uskyldige og ufarlige!! :Nikke:

Carpe Diem

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Det var mange kuler det :trøste: Men de er helt sikekrt godartet. Det skal de være! :Nikke:

Håper du har hatt en fin helg, vi har i alle fall hatt fint vær! :briller: Ønsker deg en fin uke i uken som kommer!

:klem:

Skrevet

Heisann!

Tusen takk for masse koselig hilsener!!!! Det er koselig :Nikke:

Fredag var som meta har skrevet ikke noe spesielt god dag :roll: Det var 5 godartede svulster (så i allefall slik ut ved ultralydundersøkelsene), som det ble tatt vevsprøver av så fredag hadde jeg ganske så vondt bryst, de stakk såpass masse inni der slik at det ble litt blødninger... Så brystet ble litt hovent og har et lite flatterende blåskjær. Men det er mye bedre nå, fremdeles ømt og ubehagelig ved mye bevegelse. Men gir seg nok i løpet av et par dager.

Legene var ikke sikre på om de ville anbefale fjerning eller om jeg skal beholde kulene slik de er, i allefall foreløpig. Skulle få beskjed i løpet av denne eller neste uke når de har sett på vevsprøvene. Spennende!

Mannen syntes synd på meg og kom hjem denne helgen, og vi har kost oss masse!!! :hjerte: God mat, vin og masse koselig samvær! Det er så utrolig godt å ha ham hjemme!! Bare halvannen måned igjen nå!!! Men hele 3 uker til neste gang vi kanskje sees :roll: Føles veldig lenge i allefall nå :(

På lørdag var vi på shopping igjen og jeg fikk ny rød bukse og blå genser, også var vi på ikea for å kjøpe kommode til soverommet,men den var vist så ny at de hadde ikke fått den inn og viste ikke når den kom, så nå venter jeg spent på tilbakemelding om når jeg kan få den! Skal bli så fint så!! Men siden vi først var der kjøpte vi barnestol! Må jo ha det når vi får besøk!! Litt lettere å kunne ha barna ved bordet uten at de må sitte på fang :) Også er det jo veldig morsomt å kjøpe slike ting da :oops: Fikk også kjøpt maling og pensler så nå skal jeg virkelig sette meg selv i sving mens jeg savner mannen!!! Siste strøk på dører og lister i gangen, samt bytting av farge på lister og dører i stuen og på soverommet... Spørs vel kanskje om tre liter holder, men så spørs det vel også om arbeidslysten holder så lenge også :tunge1::ler:

I dag har Meta forbarmet seg over meg slik at jeg slipper å sitte alene og kjenne at jeg er blitt alene igjen.. Første dagen er alltid værst :roll: Gleder meg til kafebesøk :-)

Skrevet

Skulle bare mangle da :) Koselig å treffe deg er det jo, så det er ikke noe problem ihvertfall :D

Skrevet

Så fint at de var godartet! :klem:

Hvis de skal fjerne alle, er det ikke ganske mye av brystet som blir borte da? Eller er kulene veldig små?

Ønsker deg lykke til!

Fint at meta forbarmer seg over deg! :wink:

Skrevet

Tror nok ikke brystet minker noe serlig uansett, kulene er jo økt volum nå.. Den ene er på 2 cm, en på 1.5 og de andre var rett rundt en cm, så de er ikke så store. Men siden de ser snille ut så lar de dem være tenker jeg...kanskje? :roll:

Kjempekoselig tur til byen med Meta i går, spiste snickerskake og drakk cola på Fridays, hadde følelsen av at jeg skulle sprekke etterpå :sikle: Godt å ha noen som tar på seg jobben som "barnepike" når jeg er alene :ler:

I dag har jeg bestillt time til HSG-røntgen... litt irritert på meg selv over at jeg ikke har ringt og bestillt tidligere :fy: Da hadde jeg jo hatt time denne syklusen i stedet for neste... Har fått time 26. august, og skulle ringe og evnt justere dato når jeg hadde dato for neste dag 1. Jaja går vel fort frem til 26.august uansett.

Er i dag på dag 10, pp18 og nå er det 2,5 uker til jeg ser mannen igjen så dette er en skikkelig bom-periode :( Jaja skal i allefall slippe all usikkerheten og tankene frem mot ikm, nå er det jo ikke ikm lenge men bare en dato for kommende mens :roll:

Skrevet

Egentlig er det bra du har HSG neste syklus - for du trenger jo mannen din etterpå :ler:

Bra at kulene var snille. Huff, det har vært litt mye for deg i det siste. Vi får satse på bedre tider nå framover. Stor klem fra hanni

Skrevet
Egentlig er det bra du har HSG neste syklus - for du trenger jo mannen din etterpå :ler:

Bra at kulene var snille. Huff, det har vært litt mye for deg i det siste. Vi får satse på bedre tider nå framover. Stor klem fra hanni

Det hadde jeg ikke tenkt på nei, så egentlig så var det helt perfekt da kanskje :ler: Satser på å herme etter deg og dine HSG-røntken resultater jeg :wink:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Bizzy!!

Ville bare innom og si fortsatt god sommer og lykke til med resultat på vevsprøvene!

I morgen reiser Huldermannen og jeg på ferie, og blir borte vel to uker. Skal bli deilig! Stikker nok innom en nettcafe og ser hvordan det går med deg og resten av gjengen her. :klem:

Ta vare på deg selv så lenge! :klem:

Og husk: I løpet av høsten/vinteren en gang skal vi gjøres gravide, både du og jeg. :Nikke: Og fram til det skal vi nyte hver dag, finne på masse morsomme ting, og glede oss til det som skal skje i høst - ikke deppe for at det ikke har skjedd enda og at vi ikke får det til. Vi skal få bli mammaer vi også, Bizzy - det bare vet jeg! :Nikke:

Stor :klem: fra Huldra

Skrevet

:klaske: huff jeg er håpløs, har nettopp tatt meg selv i å tenke at det kan jo klaffe denne gangen også :klaske:

Halllloooooooo, har jo ikke mannen hjemme og har el i dag eller i morgen hvis jeg tolker kroppen rett.. :roll: Men neida, jeg har lest en gang at svømmerene kan leve i opptil 5døgn, så da klarte jeg å gripe tak i et lite håp da... :klaske:

Noen værre? :tunge1::ler:

Superkoselig hilsen Hulderjenta!!! Du er så flink til å oppmuntre og skriver så koselig :kyss: Tusen takk!

Skrevet

en teoretisk mulighet er vel også en mulighet???!

det er jo alltid lov å håpe, men du blir kanskje ikke så skuffet hvis det ikke blir noen spire i denne syklusen?

men hvis jeg har forstått ting rett, så kommer mannen snart hjem til deg, så det blir det vel mere system på prøvingen etter det??!! :kline: ?

Så bra at de kulene så snille ut, forresten. Det tror jeg er et godt tegn, og det betyr vel at vevsprøvene mest sannsynlig er snille også!! Når får du vite svaret på dem?

Håper du får en fin Onsdag ettermiddag og kveld, bizzy :Nikke:

klem fra edea :klem:

Skrevet

Så koselig med hilsen Edea!

Joda en teoretisk mulighet er jo en mulighet, men det er jo en ekstremt liten mulighet også i teorien... bare jeg som vil så veldig :ler:

Joda bare en og en halv måned til mannen kommer hjem til meg igjen!!! Det skal bli så fantastisk!!! Tenk å få sovne i armkroken og våkne ved siden av mannen min hver eneste dag :hjerter2: Får i allefall en bekreftelse på hvor glade man er i hverandre når man er nødt til å være fra hverandre over lengre tid! Har forresten utrolig respekt til de konene som har menn med reisejobb!

Og når mannen kommer hjem skal vi jo også inn til samtale hos spesialist for å få informasjon om den videre gangen i utredningen. Skal jo ha siste undersøkelse ( i allefall foreløpig) i slutten av August, og så er det evnt hormonbehandling eller direkte over til assistert befruktning etter det! Så når han kommer tilbake blir det nok fart i svingene ja :D

Er ikke så veldig redd for negative svar ang. kulene nei, det er jo bare helt for sikkerhets skyld de tar vevsprøvene, regner med å få svar i løpet av denne eller neste uke. Skal bli godt å få det ut av verden!

Skrevet

Tusen takk for bursdagshilsen i dagboka mi! Det var kjempekoselig.Og lykke til med undersøkelser, behandlinger og vevsprøver. Håper alt ordner seg for deg. :klem2:

Skjønner godt at du gleder deg til mannen din kommer hjem igjen. Jeg og mannen min er sammen hver eneste dag og natt, og jeg savner han bare han skal på butikken alene :ler: , så jeg har veeeeeeldig respekt for de kjærestene og konene som ikke ser mannen sin i lengre perioder.

Kos fra 'Lilly'

Gjest Madden
Skrevet

Håper at den tøffe tiden snart er over for deg bizzy! Det er utrolig vanskelig å gå rundt og ikke vite noe! Ønsker deg alt godt og at det ordner seg! :)

Kjipt med prøveperioder som man ikke får brukt til noe, men du får ta igjen dobbelt når du endelig får din kjære tilbake igjen!! :wink:

Gleder meg til fortsettelsen..og jeg sier som hulderjenta..at iløpet av høsten/vinteren skal vi være gjort gravide alle sammen!! :)

Skrevet

Kjære Bizzy!

Ikke godt å være hjemme alene...Jeg synes i allefall at du er tapper! snart, Bizzy, snart er dere sammen igjen...

og da håper jeg at dere kan legge bak dere kuler i brystet og alt tankekjøret rundt det og kan surfe på bli gravid rett etter HSG-bølgen!

Skrevet

:blomst_opp: ... bara en liten blomst till dig, det tycker jag du behöver efter allt med pusen, knölar i bröstet och mannen långt borta.

Snart är det höst och ni är tillsammans igen - kanske är det din tur då för två blå

Gjest Mayamor
Skrevet

Har tenkt masse på deg. :klem:

Nå må jeg bare stupe i seng.

Men kunne ikke det uten å gi deg en nattaklem... :Gjesp:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Innom med et reddende halmstrå.. Du kan jo ikke bo på side 2 :fy:

Håper du har kost deg i dag!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.