Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Da er jeg tilbake fra en deilig ferie!!!!!!! Er jo blitt rent bortskjemt etter to uker sammen med mannen og det var utrolig vanskelig å si hade igjen på søndag… :grine: Vi har kost oss masse med en uke ferie utenfor Amsterdam, hadde kaldt og dårlig vær hele uken, tre dager med regn :roll: Men hadde heldigvis med oss allværsjakker og gensere ;)

Den siste uken var jeg hjemme om dagen, mens mannen jobbet… Men koste oss sammen mest mulig alikevel! Tror jeg med sikkerhet kan si at vi begge ”elsker” oslo :D Gleder oss masse til å kanskje flytte hjem allerede rett over jul :hoppe: Den siste uken var jeg i oslo og møtte venner nesten vær dag, og shoppet, shoppet og atter shoppet :briller: Og på kvelden spiste vi ute… Har blitt en del kebab (er litt hekta… :oops: ) Også selvfølgelig Sushi!!! :sikle:

Nå er jeg tilbake i hverdagen :roll: Var å hentet bilen hos Naf.. Måtte jo selvfølgelig krasje da jeg var på vei tilbake til jobb etter å ha vært hos legen torsdagen… Kjørte bak en varebil som plutselig stoppet :sjokk: så da stoppet jo selvfølgelig jeg, og bussen bak meg (så vi var jo ikke akkurat usynlig skulle jeg tro :klø: ) Føreren av varebilen setter den i revers og begynner å rygge… jeg står på tuta for å gjøre oppmerksom på at ”hallloooooo… her er jeg…” men det hjalp visst ikke…. :sur: Så da krasjet vi da…. Eller han krasjet i meg… jeg stod stille jeg :roll: Så da var det bare å svinge ut av veien å skrive skademelding… Han hadde visst glemt å se i speilet da han rygget mot kjøreretningen, og ikke hadde han hørt at jeg tutet heller… fyren var døv… Jaja, nå er bilen reparert og like fin igjen, og han som kjørte på meg er vel noen tusenlapper fattigere :roll:

Fredag skal jeg til første undersøkelse hos kirurg med kulen min, så regner jeg med at det ikke tar lange tiden før de fjerner den, sist var jeg til undersøkelse fredag og inne til operasjon første onsdagen etter. Huff gruer meg :sjokk:

I morgen skal jeg ta første sett blodprøver i forbindelse med utredningen og da får jeg bestille time til HSG røndtken… Er nemlig på dag 2 i prøveperiode 18, ting tar tid…

I dag tror jeg vasking og litt rydding står på tapetet… skal jo ha treff hjemme hos meg i morgen.. litt skummelt ;) Så jeg får tørke litt støv og få vasket litt reiseklær tenker jeg!

Tusen takk for alle hilsener!!! Kjemepekoselig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bizzy. Synd vi ikke klarte å møtes denne gangen heller. Men jeg synes det er supert at du kanskje kommer til Oslo snart for godt :danse:

Håper du før HSG allerede denne syklusen. Det er godt å få ting unna. Håper at alt ordner seg med fjerninga av den kulen fort. Skjønner at du gruer deg, men det er bedre å grue seg kort tid enn lang tid :wink:

Lykke til med treff også¨. Så tøff du er!

Klem fra hanni

Skrevet

Ha en fortsatt fin uke!! :vinke:

Nå tar jeg ferie til søndag!!!

Trist ta jeg ikke kan være med i morgen, men jeg må nok vær litt mor til en forandring. Har jo ikke sett Erik på aldri så lenge... :roll:

Håper alt fikser seg med klumpen!

Syne slikt er skummelt jeg!! :(

Håper du har og får det bra!!!

:hoppe:

:klem: Magnhild

Skrevet

Veldig leit at det ikke ble noe møte denne gangen heller, Hanni, men kanskje neste gang :wink: Håper på å få gjennoført HSG røntken denne perioden ja! Hadde jo ikke gjort noe å være ferdig med alle undersøkelsene kjappest mulig! Også er det litt deilig å føle at vi får hjelp og også å vite at det dersom ikke mirakelet sjer i mellomtiden snart i allefall kommer på venteliste for behandling! Begynner å bli litt utolmodig i søken etter den positive testen :roll:

Veldig leit at du ikke kunne komme i dag Magnhild, men skjønner godt at du vil være litt sammen med Erik! Får ta det igjen en annen gang i stedet :wink: Kos dere på ferie :vinke:

Var og tok første blodprøve denne syklusen i dag, au au au... blodprøve taker dingsen var ødelagt... så de måtte demontere den mens nålen satt i armen og skru på en ny... og da skled nålen og traff nerven min :o Så nå verker armen fra skulderen og ned i hånden. Men de fikk i allefall fyllt de rørene de skulle ha til slutt :-? Godt jeg ikke er redd for blodprøvetaking da :tunge1:

Gleder meg til treff i kveld, blir koselig å møte alle igjen, nesten alle i allefall, og spennende med et nytt fjes også :wink:

Gjest Mayamor
Skrevet

Ble veldig lettet da jeg hørte svulsten var godartet. :klem:

Gleder meg til å treffe deg og resten av gjengen i kveld.

Har tilslutt nestemt meg for å bake muffins...

Det går så kjapt... :Hehe:

Må løpe opp igjen til "mine" 7 barn... :wink:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Gleder meg til treff i kveld, blir koselig å møte alle igjen, nesten alle i allefall, og spennende med et nytt fjes også :wink:

Huffda :oops: Leste gjennom hva jeg hadde skrevet og så at det var visst litt krøkkete skrevet... Kunne garantert misforstås.. :sjenert:

For å rydde opp i rotet; jeg gleder meg til å møte "bergens-jengen" igjen, og syns det er litt trist at ikke absolutt alle kunne komme. Sånn!

Gjest Mayamor
Skrevet

Tenkte at jeg ikke skulle gå siden du mente nesten alle jeg da... :roll:

Var dette en god unnskyldning til at jeg kommer for sent...? :Hehe:

Jeg skulle bare lagre tlf.nummer på telefonen.

Og nå oppdaget jeg at det var 18.30.

Var sååå sikker på at det var 19.00.

Jeg iler... :oops:

Klem fra Mayamor - som gleder seg til å treffe alle... :ler:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Takk for i går, det var kjempekos å treffe deg og resten av gjengen :D Gleder meg til neste treff! :hoppe:

Tøff du, Bizzy som inviterte oss hjem til deg!

Ønsker deg en riktig fin dag!

Skrevet

:o Tøff :klø:

Vil nå heller si at jeg syns du er supertøff som kom alene :Nikke: Imponert jeg!

Er jo ikke så veldig skummelt å be folk hjem når jeg har møtt de fleste flere ganger, mest bare koselig altså!! Liker å ha besøk jeg :sjenert:

Syntes det var koselig i går, masse koselige mennesker og mange artige samtaleemner :wink:

I dag skal jeg hjem og bare sose... gjør så mye rart for tiden.... som blandt annet søle kaffegrut... skjønner ikke hvordan jeg klarte det i går :klø: Filterholderen pleier jo ikke å bare dette av... den sitter jo egentlig ganske godt fast :roll: Ting går sakte med meg, har nok litt for mange tanker svirrende rundt i topplokket :roll: Skal bli deilig å få en foreløpig bekreftelse på at alt er greit når jeg er hos kirurgen på fredag... Tror nok bekymringene er der mer enn jeg lar meg selv innrømme. Er sikkert ikke noe grunn til å være bekymret, men jeg klarer visst ikke å la være :riste:

Er ikke så veldig aktiv her inne heller, tankene er ofte litt for tunge til det, og så kommer det på toppen at jeg savner mannen masse.... Godt jeg ikke er Nordsjø "enke" er ikke helt lagd for avstandsforhold jeg ser det ut til :tunge1:

Nei kanskje få gjort pittelitt jobb.... er ineffektiviteten selv i dag....

Gjest Mayamor
Skrevet

Tusen takk for i går. :klem:

Nydelig leilighet dere har.

Likte spesielt god badet... :hjerte:

For ikke å snakke om katten da... smelt...

Får prestasjonsangst når jeg ser meg rundt i huset her.

Og nei, ny dag, dere får nok se huset før det blir ferdig... :ler:

Lykke til på fredag.

Det ordner seg alltids for snille jenter vet du... :tommelsmil:

Klem fra Mayamor

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Lykke til på fredag, Bizzy! Det går nok bra! :klem:

Skrevet

JA, du er kjempetøff! :klappe:

Det er ikke snakk om noe annet...

Leit å høre at du sliter med tunge tanker, men det blir nok betraktelig bedre etter fredagen :-)

Og selvsagt bedre når mannen kommer tilbake...jeg forstår deg veldig godt :klem:

Når kommer han?

Tenker på deg, Bizzy :klem2:

Skrevet

Tusen takk for superkoselig sms Meta!! Løftet humøret noen hakk den :kyss:

Er litt stolt av katten min ja Maya :oops: Det er jo liksom barnet mitt det, og etter min mening verdens fineste, søteste, smarteste osv :ler: Mannen ble veldig fornøyd da jeg fortalte at du likte badet, det er nemlig hans værk... Han brukte storparten av våre tre uker med egeninnsats på badet mens jeg sparklet og pusset alle tak og vegger... :roll: Det meste pleier å ordne seg til slutt ja, så jeg vet ikke hvorfor alle de ekle tankene kommer snikende :klø:

Tusen takk Hulderjenta, går nok veldig bra! Det er i allefall det alle sier, inkl. legene så jeg skjønner ikke hva det er jeg surrer med :oops: Er ikke alltid hodet godtar de svarene jeg får, trenger bevis jeg :ler:

Mannen kommer nok ikke tilbake før i midten av september Lillen, men siden jeg har litt vondt for å snu tankene mine vekk fra de værst tenkelige senarioene for tiden... Så kommer han mest sannsynlig hjem til meg i morgen etter jobb og blir i helgen :hjerte: Han syns det er litt ille å være så langt unna når jeg farter inn og ut hos forskjellige leger, han liker nemlig å passe på meg :hjerter2:

Koselig med hilsener, det hjelper alltid på humøret og dere har helt rett!!!! Jeg burde ikke bekymre meg slik og allt blir nok masse bedre på fredag, og det er jo allerede i morgen :D

Skrevet

ÅÅÅ så flott at mannen kommer på helgetur!! Det hjelper sikkert maks :)

Hvis du trenger noen til å holde tankene borte i kveld, så kan vi jo finne på noe..

Skrevet

Ikke noe rart at du savner manne din, da! Kjedelig å måtte være fra hverandre!

Godt at han snart kommer på besøk og kan passe på deg igjen. :klem:

Skrevet

Veldig koselig å vere på besøk hos deg!

Trur du har den smartaste pusen eg nokon gang har møtt. Aldri sett ein pus som kan opne dører og vindu før :o .

Lykke til hos kirurgen i morgon! Det går sikkert veldig bra. Du har jo som sagt hatt ein sånn kul før som var heilt ufarlig. Men eg skjønnar jo at du syns det er guffent. Det hadde nok eg og gjort. Og når ein er heime aleine har ein litt for god tid til å tenke teite tankar.

Skal krysse fingrane for deg ! :klem:

Skrevet

Jeg har visst ikke skrevet her inne på år og dag...

Jeg sender varme tanker til deg der du nå er hos kirurgen. Jeg håper virkelig at det går bra!:klem:

- har du fått bestilt time til HSG enda?

Jeg får visst ikke tatt denne syklusen jeg (dvs i august) pga ferie v sykehuset... :veldigsur:

Skrevet

Rapport fra Bizzy sin kontroll..

Legene fant 5 (!) kuler i brystet. Disse ble det tatt vevsprøver (au :cry: ) og ultralyd av. Hun har også vært til mammografi. I følge ultralyden ser kulene godartet ut, så da krysser vi fingrene for positivt utfall på prøvene også :)

Stakkars Bizzy har vondt nå, så det er jammen godt mannen kommer hjem og pleier henne.

Tenker på deg og GLEDER meg til mandag :)

:klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...