Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:grine: Åh så trsit!!!

Håper mannen kan komme hjem og være med deg nå!!!

:grine:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

:grine:

Stakkars Bizzy-vennen! :trøste:

Det der er det verste som finnes i hele verden - men man kommer over det til slutt. Trøsten er at Pus hadde det vondt og at nå har hun ikke vondt lenger. Nå er hun på de Evige Jaktmarker sammen med min gamle pus som ble sluppet løs der i fjor vinter. Og på De Evige jaktmarker er det godt å være!

Tenker på deg Bizzy... :klem: Det gjør så vondt å miste en pusevenn...

Stor trøsteklem fra Hulderjenta

Skrevet

Tusen takk for trøstende hilsener! Vet at pusen ikke lenger har det vondt, men jeg har det nå fryktelig vondt... hun har jo vært babyen min i overkant av 6 år :grine: Har nok sluppet noen liter med tårer i dag, og arbeidstempoet har vært heller labert... Skulle absolutt ønske at jeg hadde sluppet å gjøre dette alene, vet jo at mannen gjerne ville vært hos meg, men det er jo vanskelig når han for tiden er 50 mil unna :cry:

Nå skal jeg hjem å kose med emilsen som plutselig har blitt enekatt, må jo være rart for han også stakkar!

Hadde forresten midt oppi all kattesykdommen glemt at jeg skal på min første konsultasjon hos spesialist på fertilitetsproblemer i morgen kl.09 :sjokk:

Skrevet

Det var trist å høre om katten din, Bizzy.

Det må være tungt å være den som må ta en sånn avgjørelse.

Lykke til på konsultasjonen i morgen, håper det gir resultater innen ikke for lang tid!

Skrevet

Åh nå er jeg spent altså!

Håper han ikke fant noe, men om han fant noe at det er noe han kan fikse sånn at Bizzy og mannen snart skal få baby i magen!!! :roll:

Skrevet

Gikk bra hos legen tror jeg :wink: Han var i allefall veldig ok, og pratet endel om hva som vil skje fremover, før det ble tatt gynekologisk undersøkelse med ultralyd. Slimhinner og eggstokker så fine ut, han kunne også fortelle at jeg kommer til å ha eggløsning på venstre side om 4-5 dager :sjarmor: Godt jeg reiser hjem til mannen fredag da!!! Skal jo først til mamma og pappa å levere Emil slik at de skal passe han på torsdag... skulle jo helst møtt mannen torsdag, men da burde det gå greit fredag også... det er jo tre dager fra i dag.... :klø:

Også fikk jeg rekvisisjon til hsg-røntken samt "blodprøve papirer" slik at jeg skal ta hormonprøver på dag 3 og dag 21 i en syklus. Litt spennende det her, deilig å være skikkelig igang, selv om vi ikke skal ha neste oppfølgningstime før enn i slutten av sept, begynnelsen av okt. Men da har vi jo hatt de fleste sjekkene... (bortsett fra evnt. laparaskopi da....)

I går etter jobb var jeg på skikkelig katteshopping.... :oops: Beste terapi kanskje... Emil fikk nytt transportbur, det vi har er jo til to katter..., Også måtte han jo få nytt transport sele, slik at han kan ligge på fanget på bussen... Uten fare for at han hoppe fra stolrygg til stolrygg for å sjekke ut de andre passasjerene... Også fikk han litt forskjellig kattegodt og et par leker :wink: Kom hjem til en meget lykkelig katt i går, som flyttet inn i transportburet før jeg fikk det inn døren hjemme, og ble der resten av dagen :ler:

Skrevet

Hei bizzy! Veldig trist med katten din. Håper du ikke er alt for lei deg.

Men du - så bra med legetimen! Du vet jo hva jeg synes som hsg-røntgen :hoppe: Jeg er fortsatt skråsikker på at det gjorde susen for oss! Laprascopi er visst ikke så vanlig lenger har jeg hørt. Så lenge man ikke finner noe ved UL eller røntgen, er Pergo neste skritt (det var jo det jeg skulle starte med). Håper du får røntgenen allerede neste syklus dersom det ikke skulle klaffe denne syklusen. (Bra timing i fht EL iallfall da! ) Hurra for at du er i gang! Masse lykke til!

Stor klem fra hanni som tror på snarlig innflytting i bizzys mage!

Skrevet

Går ganske greit med meg Hanni, vet jo med meg selv at det var det beste for katten, og det var vel også det beste for meg.... Har jo vært vondt å se at noe var galt med henne også :(

Men trist er det jo selvfølgelig... tror jeg gråt ut alle tårene jeg hadde i går... endte i allefall opp med de såreste øynene jeg kan huske og ha hatt :roll: Men slike tårer er jo godt å få ut!

Var sammen med pus på et lite privat rom under avlivningen og fikk tatt ordentlig farvel, vondt, men samtidig veldig godt... Vet at jeg ikke ville klart å tilgi meg selv dersom jeg bare hadde levert henne og reist.

Og så har jeg jo et lite sjarmtroll hjemme som vil ligge på fanget nesten hele tiden, og som er i veien uansett hva jeg prøver å gjøre! Det hjelper! Leiligheten er i allefall ikke helt tom når jeg kommer hjem!

Veldig bra timing med el denne gangen ja! Fornøyd med det, og har nemlig bestemt at denne gangen skal jeg få innflytter i magen jeg også! Passer jo godt med den romantiske og avslappende uken vi skal ha i Amsterdam :sjarmor: Har leid oss 2roms leilighet i Zandvoort (20min med tog til sentrum av amsterdam) og har planer om å virkelig nyte hverandre! Også skal vi feire 2 års bryllupsdag neste tirsdag :hjerte: Utrolig hvor fort tiden har gått! Også så fint vi har hatt det hele tiden :hjerter2: Jeg er egentlig ganske superheldig :Nikke:

Og i dag skal jeg vaske klær og gjøre klart allt jeg skal ha med meg, samt kose meg med en stooor kurv nyplukkede norske jordbær :sikle:

Skrevet

:trøste:

:klem::klem::klem:

Den utredningen din går virkelig fremover! :klappe:

Kan ikke legen din lære bort noen småting til legen min...? :sjenert: Jeg vil også ta flere hormonprøver, og ha hsg-røntgen! :sur:

Det er kjempeflott at du får det nå, for det er slik di kommer til å bli gravid, vennen... :Nikke:

Skrevet

Går fremover nå ja :D

Legen min henviste oss videre til spesialist på privatklinikk etter at svarene på mannens prøve var klar og vi hadde forsøkt to måneder til. Tok en måned fra siste timen til jeg var der nå, og det er virkelig effektivt ser det ut til når man er på privatklinikk. Men er jo veldig fornøyd med det jeg!

Kunne fått oppfølgningstimen tidligere enn oktober, men det passer greit i og med at mannen ikke kommer hjem før i slutten av sept. Du får mase litt på legen din Lillen å høre hvorfor du ikke har fått rekvisisjon til hsg-røntken.

Skrevet

:hår: :sjokkert: Jeg har kul i brystet mitt :sjokkert::sur:

Skal til legen i morgen for videre henvisning til haukeland :( Hvorfor måtte jeg finne dette rett før ferien :(

Har tidligere hatt kul i det andre brystet som jeg fikk fjernet på hvukeland, men trodde jo at en gang var nok... vil ikke vil ikke vil ikke :sur:

Skrevet

Takk Cappo!

Får ikke gjort noe på jobben, veksler mellom å glede meg til å reise hjem i morgen, og grue meg til legebesøket i morgen :roll: Blir helt kvalm når jeg tenker på hvordan det var da jeg sist oppdaget kul i brystet.... var hos legen en dag og ble operert en uke etterpå, også så usannsynlig vondt det var... trodde puppene liksom bare var vedheng jeg :roll: Men utrolig hvor mye man bruker brystmuskelen til altså :tunge1:

Vel arret jeg har på det andre brystet ser ut som et "nedoversmil" :veldigsur: , så da kan jeg kanskje be de om å lage dette arret som et vanlig smil da :) Så har jeg en pupp til hver sinnsstemning :tunge1:Må se litt komisk på det hvis ikke blir jeg bare deprimert... Godt jeg aldri har gått med dype utringninger for selvfølgelig må jeg jo få kulene høyt opp på brystene slik at de syns så fort jeg tar på meg singlet :evil: Grrrr kjenner at jeg ikke blir så veldig trist, sender det rett over til å bli sint i stedet... Sint på kroppen, sint på genene, og sint på det meste :frustrert:

Det var ikke dette som skulle "tvinge" meg til å bestille time hos legen, hadde jo ikke tenkt meg tilbake til fastlegen før jeg kunne bestille svangerskapskontroll :( Nå bør vi vel strengt tatt sette prøvingen på hold frem til dette er sjekket ut, i allefall til de får svar på vevsprøvene de helt sikkert skal ta...(au)

Skrevet

:o Åh så skummelt!! Håper ikke det er noe farlig da!! :o

TEnker på deg!!! :kose:

Skrevet

Jammen er du uheldig, Bizzy.

Stakkars deg.

Håper alt går bra. :trøste:

Skrevet

Håper du har det bra, bizzy :trøste:

Tenker på deg :kose:

Stooor klem fra Capri :klem:

:dagensrose:

Skrevet

Hvordan gikk det hos legen Bizzy?

Sender en god :klem: og håper alt er bra!

Klemz Cappo

Skrevet

Håper det går bra med deg Bizzy og at dette ikke er noe farlig! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...