Gjest Hulderjenta Skrevet 23. juni 2004 #1121 Skrevet 23. juni 2004 Simsalabim - Bizzy får to blå!! Krysser i alle fall fingrene for det!!
Lilletrollet Skrevet 23. juni 2004 #1122 Skrevet 23. juni 2004 "Blå tur blå tur!!!" Klem Lilletrollet
murmeldyret Skrevet 24. juni 2004 #1123 Skrevet 24. juni 2004 Hiver meg med på og krysse bølgen her! :D
meta Skrevet 24. juni 2004 #1124 Skrevet 24. juni 2004 Kjempeklem fra Fant og matmor til pus og matmor. Krysser alt vi har for at det går bra Bare å ringe, jeg er her hvis du trenger meg jeg vet du.. :trøste:
bizzy Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #1125 Skrevet 25. juni 2004 Heisann! En kjapp tur innom for å oppdatere meg litt! Har hatt altfor masse å gjøre de siste dagene, og datteren til sjefen trenger assistanse omtrent konstant ¨Så tiden har rett og slett ikke strukket til når det gjelder private ærender Men har jo vært litt deilig også for dagene går fort! Det var kjempedeilig med mamma-besøk ja! Spiste ute hver dag og koste oss med skikkelige butikkrunder, og masse snop til kvelds Fant desverre ikke så masse fint i butikkene, endte kun opp med 2 ny badehåndkler, vannkoker, en genser og et laken etter to dager i butikker :o Hva har skjedd med shoppegenet mitt Pus har igjen blitt dårlig og var hos vetrinæren fra i går til i dag stakkar :cry: Var og hentet henne i dag tidlig før jobb. Da hadde de tatt røntgen av hele sjelettet, ultralyd av mage og hjerte, samt tatt endel blodprøver som de avventer svar på.... De fant heldigvis ikke noe galt med sjelett og hjerte, så nå er det bare å vente på blodprøvene... De hadde også hatt en nevrolog til å se på henne som mente at det kanskje kunne være psykisk, så nå har jeg resept på "lykkepille" til katt. Så skulle vi gi henne en uke til å komme seg, blir hun ikke bedre må vi tilbake til vetrinæren. Hvis ikke blodprøvene gir noen svar som kan behandles lett mente vetrinæren at vi måtte forberede oss på mulig avlivning :cry: Skulle ønske mannen var her hos meg nå!
Cielo Skrevet 25. juni 2004 #1126 Skrevet 25. juni 2004 Håper det går bra med katten din Bizzy! :trøste:
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #1127 Skrevet 26. juni 2004 Dakar pus! Får håpe plagene kan behandles... :trøste: God helg, tross alt, Bizzy!
jolie Skrevet 28. juni 2004 #1128 Skrevet 28. juni 2004 Tjolahopp! Beklager at jeg har vært litt fraværende den siste tiden, men jeg har ikke hatt tid og ork til annet enn min egen dagbok omtrent. Nå derimot er jeg fullstendig oppdatert og jeg krysser til jeg blir blå! Håper sånn at det blir full klaff for dere nå - det har dere virkelig fortjent! Synd å høre om puselusken Håper at den bare er litt sliten, men helt frisk ellers. Vil jo ikke ha noe av en mulig avlivning :o Da ønsker jeg deg en god sommer! Tre måneder borte fra mannen, det er lenge det! Desto viktigere at det er klaff denne gangen!
~Capricorn~ Skrevet 28. juni 2004 #1130 Skrevet 28. juni 2004 Sender en stor til pusen din, og en kjempe til deg også! :trøste: :klem2: :dagensrose:
lillen Skrevet 29. juni 2004 #1131 Skrevet 29. juni 2004 Feel better, Pus! :trøste: Og lem til de gode eierne... Hper det ikke er altfor travelt på jobbe for tide. Begynner det snart å nærme seg ikm, eller erjeg helt på jordet? Jeg driver å krysser en del fingre for mange av oss her ine for tiden. skjønner du... *bizzy-kryss* Håper du koser deg alene! Og at du har soool..
bizzy Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1132 Skrevet 30. juni 2004 Kan se ut til at lykkepillen hjelper i allefall foreløpet... håper den klarer å snu trenden, hun spiser i allefall igjen! Tusen takk for alle hilsener!!! Det varmer godt, og akkurat nå har jeg hatt behov for litt trøst Har nå i det siste hatt helt stabile 30 dagers sykluser, men neida, det er det visst slutt på Mandag morgen på dag 25 fant visst kroppen ut at nei, nå er det ikke noe vits i å la henne håpe lenger.... Og vosj der kom tantebesøket, også jeg som i en times tid trodde at jeg kanskje hadde festeblødning Ble et hart møte med parketten da jeg ikke lenger kunne fly rundt på mine rosa skyer og innbilde meg festing :evil: Så nå vet jeg jo ikke når neste el kommer heller, og jeg som hadde planlagt det så fint med el i ferien Ikke har jeg store muligheter til å få skrevet her inne når jeg er på jobb heller, dattera til sjefen klarer jo ikke jobben så jeg flyr som en jojo fra kontoret til resepsjonen og utfører min jobb i tillegg til mesteparten av hennes :-x Tusen takk igjen for hilsenene jenter! Jeg kommer sterkere tilbake!!!!! Ønsker dere alle en flott dag
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. juni 2004 #1133 Skrevet 30. juni 2004 Dumme tanten! Dumme datteren til sjefen som ødelegger sommeren for Bizzy! :fy: Håper humøret stiger igjen snart! :D
hanni Skrevet 30. juni 2004 #1135 Skrevet 30. juni 2004 æsjæsjæsj! Du som hadde tima alt og greier! Jeg håper du og meta får en hyggelig kveld sammen Stoooor klem fra hanni
magnhild Skrevet 30. juni 2004 #1136 Skrevet 30. juni 2004 På grunn av deg har jeg nå fått dilla på potato skins... Så nå står det her i ovnen også... Jeg er langt fra letttpåvirkelig!!! :evil: Domme tante!!! :evil:
~Capricorn~ Skrevet 30. juni 2004 #1137 Skrevet 30. juni 2004 Så dumt at tanta kom da... :trøste: Sender deg en kjempestor trøsteklem Je pense a toi :dagensrose:
Siam Skrevet 1. juli 2004 #1138 Skrevet 1. juli 2004 Trøsteklem til deg! :trøste: Æsjameien!!!! Jeg som hadde krysset fingre og tær for deg! Har vært inne og sniklest litt, skjønner du... Ha en fin torsdag i alle fall!
meta Skrevet 1. juli 2004 #1139 Skrevet 1. juli 2004 Snakket med mannen og han har ingen planer han heller, så du kan komme hvilken dag som helst Da er det bare for deg å si ifra hva som passer best, så skal jeg lage middag til deg jeg
bizzy Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #1140 Skrevet 5. juli 2004 jeg har vært og avlivet pus, det var ingenting dyrlegen kunne gjøre for henne
Fremhevede innlegg