Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var testen først svakt positivt? :sjokk:

Fy f, det skulle ikke vært lovlig :trøste:

Den blå bølgen blir startet nå i Juni, men den er så stor at dere flyter på den i hele Juli også :wink:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Lillen.. Må ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke fortalte :trøste: Så lenge du fortsetter å fortelle meg mener jeg :ler: Tok jo helt av jeg også.. Beklager det!

Syns graviditetsfeen har vært skikkelig urettferdig lenge jeg, Bizzy! Det skulle jo virkelig klaffe for dere nå :sur: Men jeg har tro på at den testen betyr at noe gikk galt et sted og da er det jo håp da. Da KAN dere jo :Nikke:

Må jo skrive litt her også vet du ;)

:kyss:

Skrevet

Ikke for å blande meg igjen - Bizzy. Men dette skjedde deg jo i høst en gang også mener jeg å huske. Kanskje du burde nevne det for legen din? Jeg tror du har vært gravid nå, men at det gikk galt veldig tidlig. Det er det jeg tror kanskje... Svakt positiv er positiv. Da jeg testa positivt, kunne ikke mannen min se streken en gang. Jeg synes veldig synd på deg. Jeg synes det er trist at du skal slite sånn med dette. Det har vært din tur så lenge :klem2:

Skrevet

Hei og hopp!

Vi har snakket litt om at det hadde vært koselig å treffes snart igjen!

Nå er det jo sommer og det betyr sikkert at mange reiser bort. Kanskje vi kan klare å få det til allikevel.. Har du lyst til å være med på treff neste uke feks?

Ionaa reiser bort 20. juni og du er vekke torsdag og fredag neste uke?

Klem Meta :klem:

Skrevet

Vil gjerne være med på treff jeg!

Reiser rett etter jobb Onsdag neste uke og blir borte over helgen.

Skrevet

Passer det med treff tirsdag førstkommende kl 19? Foreslår Friday's denne gangen også jeg, men dersom noen har lyst til noe annet, er det bare å si ifra :)

Skrevet

Åhh tusen takk for koselige hilsener alle sammen! Jeg hadde helt utrolig dårlig samvittighet, men tror nok kun jeg holdt det litt hemmelig fordi jeg var redd for nedturen dersom det ikke skulle være sant... Trodde ikke mine egne øyne da det kom et svakt kryss på testene, og turde ikke bli så altfor glad både fordi det var før ikm og fordi jeg ikke kunne tro at det skulle klaffe etter bare en syklus med behandlinger hos refleksologen..

Men nå har jeg fått skjøvet dette bak meg! Tusen takk for støttende meldinger og ja; jeg blir mer enn gjerne med på den stoore blå bølgen som snart kommer her!

Dere er veldig gode å ha og jeg finner mye trøst og støtte her når jeg trenger det som mest :bukke:

:klem2: :dagensrose: :kyss::blomst::kose: :kysse: :hjerte::kghjerte:

Skrevet

Jeg har det faktisk helt topp!!!!

Da jeg var hos refleksologen i går var ikke triggerpunktene for eggleder og eggstokker vonde i det hele tatt! Veldig bra tegn altså!!!!! Så i går begynnte vi behandlingen på livmor...au!!!! Hun sa det var mulig at grunnen til at det ikke funket videre denne gangen var at livmor ikke var klar, mens resten var det. Men livmorpunktene var ikke like vonde som det de andre punktene var i begynnelsen, så hun trodde ikke det skulle ta så altfor mange behandlingene før det var i orden :hoppe: Hun syntes litt synd på meg også da, så jeg fikk behandlingen i går gratis :o

Jeg er helt der oppe! Tenk at jeg er blitt bra i eggstokk og eggleder :danse: I dag skal jeg ut å kjøpe vitaminer til oss, skal prøve vitaminkuren i Cappos dagbok

Planen i går var å endelig få kjøpt heltre kjøkkenbenk og fliser til kjøkkenet, men fikk ikke handlet i går heller... Mannen har altfor masse å gjøre på jobb Så i går tok jeg sjefsavgjørelsen om at vi tar kjøkkenet en helg han kommer hjem i sommer. Viktigere at han får lest litt til eksamen enn at jeg får fiks ferdig kjøkken før han drar :roll: Så får jeg heller male og "kose" meg med litt lister og dører mens han er borte slik at allt annet er klart. Eller kanskje jeg ikke får gjort det heller, vil jo helst ha blått kryss fortest mulig og da kan jeg vel kanskje ikke male så masse med oljemaling??? Tror aldri jeg kommer til å bli ferdig med malingen jeg..... Går så fort og greit med de første strøkene, så plutselig virker ikke arbeidslysten mer :klaske:

Vel nå er det snart helg, bare et par timer og litt igjen :hoppe: Hmm, må sjekke ut muligheten for internett mens mannen er borte, er jo bare 5 dager til han reiser nå.... kan jo altids bruke telefonlinjen og modem altså...men det går jo sååååååååååå sakte :roll:

God helg :danse:

Skrevet

Åh så godt at du er i godt humør da! Også så hyggelig en refleksolog... :kul: Høres bra ut at alt ser ut til å virke og at livmor ikke var like vond. JIPPI!!!

Håper du får en gooood helg så kanskje vi ses på tirsdag. Vet ikke om jeg rekker det enda. Kanskje jeg kommer etter en stund. Eller kan mase meg til å få slutte litt tidligere og ta stenging en annen dag.. :roll: Håper det!!

Skrevet

Hei Bizzy!

Takk for velkomsthilsen inne hos meg!

Det hørtes spennende ut med behandling hos refleksolog, hva er det det går ut på (jeg er ganske grønn...)?

Håper du har hatt en fin helg!

Hilsen din dagboknabo.

Skrevet

Misunner deg virkelig den der refleksologen din :rosasmil:

Da burdet det være håp om et ekte blått kryss snart!

Skrevet

Da har jeg bestilt bord på Friday's til i morgen klokken 19. Bordet står på Maya Nilsen :)

Gleder meg til å treffe deg igjen :hoppe:

Skrevet

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min. Håper du har hatt en fin helg vennen :kose:

Er du klar for den store blå bølgen vi skal skape nå da? :D :hoppe::danse:

Kjempestor klem fra Capri :klem:

Skrevet

:hoppe: jippi treff i morgen kl. 19, jeg stiller garantert :hoppe:

Trodde jeg var tolmodigheten selv jeg, men er ikke helt sikker lenger :oops: Sier bare; ferievikar-opplæring :roll: Hvorfor må man spørre om allt når man gjør noe for 4 gang og samtidig har fått "oppskrift" som forklarer hvert eneste lille tastetrykk :roll: Har vært her to dager nå, men følte seg ikke klar for å prøve hoveddelen av jobben enda.... så det blir enda mer opplæring i morgen...... Burde jo egentlig holde med et par tre timer... burde faktisk holde i massevis :roll:

Nei nok om det... blir bare frustrert.. :-x

Lørdag var en deilig dag! Våknet først da mannen vekket meg og hadde laget frokost til meg på terassen :hjerte: Satt lenge og koste oss med frokosten og tjatret i solen :hjerte: Så dro mannen på skolen og jeg satt i solen og koste meg med en bok :kul: Ønsker meg forresten litt mer pigmenter... tar jo evigheter å bli brun jo :tunge1: Utpå kvelden kom Meta med en pose godteri så så vi film og tjatret :D En ganske så perfekt lørdag :Nikke:

Søndag ble jeg også vekket til ferdig dekket frokostbord på terassen av mannen :hjerte: Satt ute til været ble dårlig... Så plutselig ble jeg dårlig selv.. frøs, var kvalm og svimmel. Ringte mannen som kom hjem med cola og lagde middag til meg! Skal ikke klage på han i allefall! Har verdens beste mann jeg :wink: Men det er det vel kanskje fler her inne som mener at de har selv, så jeg får reformulere; Jeg har den perfekte mannen for meg jeg :hjerter2:

I dag skal jeg til refleksologen igjen! Gleder meg faktisk litt, var jo nesten bare deilig sist!!!!! Litt ubehagelig på livmor punktene, men ikke i nærheten av hvordan eggstokk og eggleder punktene har vært tidligere, så nå har jeg virkelig troen på at jeg snart kan få liten kul på magen jeg også :D Litt redd for å bli veldig skuffet, men positive tanker er vel litt av jobben det også? :ler:

Etter refleksologen skal jeg være barnepike for lille A :D Gleder meg altså, vi skal kose oss med bondegårdboken, vi lærte nemlig å si gakk-gakk og nesten å si hest sist, og navnet mitt det sier hun når hun får låne telefonen min :ler: Også må vi jo synge bake-kake-søte sangen for den er vi så flinke til å rocke overkroppen og klaske nevene sammen til :hjerter2: Lurer på hvem som koser seg mest av oss to når jeg er barnevakt jeg :oops: Er vel muligens jeg :ler:

Tusen takk for hilsener Magnhild, Cielo, Meta, murmeldyret og Capri :bukke:

Håper du rekker treffet på tirsdag Magnhild, har jo veldig lyst til å se deg igjen :Nikke:

Refleksolog-behandlingen er veldig spennende Cielo!! Jeg har fått hjelp til mer enn manglende graviditet, så jeg er superfornøyd allerede! Refleksologi er en behnadlingsform som bruker ideer fra soneterapi og akupunktur. Bruker ikke nåler, men behandler punkter over hele kroppen, og jeg får magnet kuler i punktene som sitter i øret. Er ikke redd for å anbefale refleksologi :wink:

Er veldig klar for den store bølgen Capri skal følge godt med så jeg ikke går glipp av den denne gangen :wink: Må jo skynde oss å få klaff nå som mannen reiser til oslo og blir borte i 3.mnd :roll:

Skrevet

DAG 12, pp 16 :o Oj, har tiden gått så fort :o Jaja, tiden kommer vel til å gå supersakte over helgen :roll:

Dagene før helgen og helgen kommer vel til å spurte av sted tenker jeg :roll: Mannen har årets siste eksamen i morgen og når når han er ferdig med å pakke allt han skal ha med seg hjem for sommeren, setter vi nesen østover og tilbringer et par dager på hytta til mine foreldre. Der skal vi kose oss med god mat og gå fotturer i fjellet :hjerte: Og er vi heldige blir det nyfisket fisk på primus til lunsj på fjellturene :Hehe:

Lørdag kjører jeg mannen hjem til foreldrene hvor han skal bo de neste tre månedene, før jeg reiser tilbake til hytten og møter mine foreldre og tar med meg mamma hjem :D Så da går nok den første uken alene fort :wink: Men må innrømme at jeg gruer meg litt til å være alene i sommer, er jo da vi pleier å ha tid til å kose oss litt ekstra :roll: Men Meta har lovet å passe på meg så det går nok fint :wink:

I morgen skal jeg har videre opplæring av sommervikaren min så jeg får benytte anledningen til å ønske dere alle en knasende flott og fruktbar helg :kyss:

Skrevet

Lurer på når hun skal tørre å ta telefonen jeg :roll:

Jeg skal nok passe på deg ja! Grilling hos oss når bare været blir bra igjen :Nikke: og late kveldstimer på bryggen med en is?? Pistasj :sikle:

Skrevet

Da har vi en plan :hoppe:

Jeg har forresten fått ny stengel og knopper på orkideen vi fikk av deg og mannen til bryllupet :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...