bizzy Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #1041 Skrevet 4. juni 2004 Åhh, så masse koselige hilsener da :bukke: Har ny test liggende på lur i skapet på badet, klarte faktisk å unngå å bruke den i dag tidlig :D Litt stolt Trikset var å bli liggende å høre på "bekken" lenge nok etter at vekkerklokka ringte slik at jeg ikke hadde mer noe valg annet enn å løpe på toalettet Tar ny test i morgen tidlig dersom det ikke skjer noe i dag.., er ikke så veldig håpefull, samtidig som jeg er veldig håperfull Har endel mensmurringer og er støl i korsryggen... ganske vanlige forvarsler på tantebesøk Men gir ikke helt opp før besøket er uten tvil er her Er i dag på dag 31 og de siste to syklusene har jeg hatt besøk av fetter brun i løpet av dag 30, og tantebesøket har disse gangene vært der tidlig på morgenen Dersom det ikke har klaffet denne gangen så syns jeg ting kan komme igang... syns 30 dagers sykluser er mer enn langt nok jeg :fy: Må si meg veldig enig med Lillen, det har vært ekstremt få blå kryss her inne i det siste :o Jeg vil så gjerne starte en blå bølge Endelig fredag, og jeg skal lage taco til mannen i dag, han har vært på seminar med et av de nye firmaene han driver med i to dager nå, og har kommet sliten og sent hjem... Forelska i mannen min jeg :hjerter2: Håper alle her inne får en superduper helg!! Det har nemlig jeg planlagt å ha Tusen takk for hilsener Meta, Hulderjenta, Matahari, tyttebæret og Lilletrollet
hanni Skrevet 4. juni 2004 #1042 Skrevet 4. juni 2004 Og så er ikke du på nett lørdag og søndag.... hmmm.... hvordan skal vi holde ut her inne? Masse lykke til. Og GOD HELG!
cappocino Skrevet 4. juni 2004 #1043 Skrevet 4. juni 2004 Ånei... er du ikke på nett før på mandag igjen?????? Hva om du tester +???? Vi må jo holdes oppdatert!!!!! Lykke til og kjempefin helg!!!!!!
~Capricorn~ Skrevet 4. juni 2004 #1044 Skrevet 4. juni 2004 Jeg vil så gjerne starte en blå bølge Vil være med Men det gjør ikke noe om du starter en mnd før meg da...tror nemlig jeg ligger dårlig an denne gang. Tanta kommer sikkert for fullt i morgen tidlig tenker jeg... Håper du får en kjempefin helg! Stor klem fra Capri
lillen Skrevet 6. juni 2004 #1045 Skrevet 6. juni 2004 Var det her det var en bølge som skulle starte? Vi resten får henge oss på etterhvert... Kommer om ca 30 dager jeg! Ååå! Jeg krysser masse fingre for deg nå! Det er SÅ din tur nå!
Furstina Skrevet 6. juni 2004 #1046 Skrevet 6. juni 2004 Blå bölge? :D Jag hoppas den startar här och att jag inte blir med på den... inte än i alla fall. Hoppas helgen har varit bra och fri från tante-besök
murmeldyret Skrevet 7. juni 2004 #1047 Skrevet 7. juni 2004 Oi, dette var spennede! Håpe, håpe, håpe at du har testet positivt!
bizzy Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #1048 Skrevet 7. juni 2004 Dag 4 pp 16 Kommer sterkere tilbake senere...
meta Skrevet 7. juni 2004 #1049 Skrevet 7. juni 2004 Du vet hva jeg mener og hvor du har meg, vennen :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2004 #1050 Skrevet 7. juni 2004 Jeg er lei for det Bizzy. Det er som du skrev hos meg - urettferdig.
hanni Skrevet 7. juni 2004 #1053 Skrevet 7. juni 2004 neineinei, helt feil. Du skulle ikke få mensen nå, men blåe streker :cry: Ikke meninga å blande meg, men kanskje du skulle prøve å hived deg på Pergobanden her inne. Uansett: En stoor klem til deg, bizzy. Jeg tenker på deg :trøste:
bizzy Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #1054 Skrevet 7. juni 2004 Kjempekos med masse støtte her inne, takk Har følt meg veldig urettferdig behandlet av graviditetsfeen denne helgen :sint: Men har i allefall fått midlertidig svar fra legekontoret om at blodprøvene så veldig bra ut, det er jo i allefall en positiv ting Men legen var ikke inne så hun kunne ikke svare så veldig masse, men legen skulle visst skrive brev til meg i morgen... spennende, er jo litt redd for at kanskje det skal ha vært noe alikevel da.. Også har jeg vel egentlig en liten innrømmelse å komme med :oops: Jeg klarte nemlig ikke å holde meg og testet derfor mandag31.mai og tirsdag 1.juni, fikk veldig svakt resultat på testene, men i tre og en halv dager var jeg helt sikker på at joda, i februar skulle vi endelig bli foreldre... En strek er jo en strek liksom... Turde ikke å si noe siden jeg hadde testet før ikm, og hadde en rar følelse av at dette var altfor tidlig, så da holdt jeg det hemmelig, hadde jo planlagt å overraske alle med positiv test på torsdagen :-? Men slik gikk det ikke, og jeg fikk nesten følelsen av å ha løyet til alle dere flotte støttespillerene mine her inne, noe som gjorde at jeg i tillegg til å være fryktelig lei meg og skuffet også hadde utrolig dårlig samvittighet... har dårlig samvittighet fremdeles.....sorry Bare koselig at du blander deg Hanni!! Har nå blitt henvist videre til spesialist innen assistert befruktning så får vi se hva han sier, får jeg resept så slenger jeg meg på pergo-party'et jeg, det er allerede ferdig diskutert med mannen Tusen takk for varmende hilsener Cappo, Capri, Lillen, Furstina, Murmeldyret, Matahari, Magnhild, Meta og Hanni :bukke:
jolie Skrevet 7. juni 2004 #1055 Skrevet 7. juni 2004 Du må vel ikke ha dårlig samvittighet kan du skjønne! Jeg tror ikke du er alene om å teste 'hemmelig'. Jeg har gjort det mange ganger. Også orker jeg ikke si noe om det pga det negative svaret. Trist å høre om nedturen Den var jo littegranne positiv. Hva tror du selv? Falske resultater eller ikke liv laga? Det hjelper jo lite å spekulere i det nå, men jeg synes 'ikke liv laga' er den mest positive grunnen - for da vet du jo at det går an! Kanskje trenger du tilførsel av hormoner for å bli gravid? At lutealfasen er kort eller noe? Jeg vet ikke så mye om det. Tenk, vært prøver i over ett år og så totalt uvitende. Fy skamme seg :oops: Det blir vår tur også snart, vennen! Går det ikke på den ene måten, så går det på den andre. Sambo og jeg skal ha en sprell levende baby innen tre år. For egen maskin eller vi 'kjøper et'. Vil gi deg en god og ønske lykke til neste gang!
lillen Skrevet 7. juni 2004 #1057 Skrevet 7. juni 2004 Ingen grunn til dårlig samvittighet... Jeg tror nok alle forstår... Jeg kunne godt ha gjort det samme. Kan godt hende jeg har testet uten å si det her inne også, for noen ganger føler jeg ikke for å skrive om alt som er nagativt. Å velge å holde det for seg selv er helt greit det og, når man ikke føler trang til å dele det med andre. Noen ganger er det greit "å slippe" trøst her inne også. Misforstå meg ikke; jeg vet at alle mener all trøst med beste mening, og det er trøstende, men noen ganger orker man ikke trøst engang... Nå skulle jo egentlig ikke du skrive noe negativt heller, men jeg ville bare si at jeg forstår deg veldig godt - så vet du det. Kan jo være godt å holde positive ting litt for seg selv en stund, før man deler det med supergirls - for da vet man at det tar helt av her inne Godt å kanskje fordøye gode tanker alene, eller med mannen først. Og nå kan du være glad for at du ikke delte de svake testene med oss (det hadde jeg vært), for det kunne vært verre å takle tante-sjokket hvis dagboken din var full av "strek-er-strek" og gratulasjoner...det er helt sikkert! Jeg er glad i deg, Bizzy
tyttebæret Skrevet 7. juni 2004 #1059 Skrevet 7. juni 2004 Jeg tør nesten ikke si det, så jeg visker: ...men vi kan starte en blå bølge i juli, vi...kan vi ikke?
Fremhevede innlegg