Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi, jeg har visst ikke skrevet hilsen til deg på ei stund...

Sorry, trodde jeg var så flink :sjenert:

Føler med deg ang pusen din. Jeg har selv to katter, og de er jo liksom barna mine de også :wink:

(Selv om de ikke er så glade i Lillepia)

Håper han blir bra snart!

Ønsker deg ei fin Pinsehelg!

Og snart er det IKM :hoppe:

:klem: fra Murmel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AH! :klaske:

Fod Finse! :klappe:

Takk det samme, vennen!

:ler: Fod Finse :ler:

Skrevet

Fod Finse

Fod Fedring for fusen

:ler:

Så synd de ikke liker fisk, da. Er ikke sikker på hvs du kan lure i han da... Reker?

Skrevet

Håper pusen din snart blir bedre da :klem:

Krysser fingene for snarlig positiv epidemi. Om det ikke blir denne gang, så ihvertfall neste... :hoppe:

Er ikke så veldig optimistisk selv... :sjenert:

Stor klem fra Capri :kose:

Skrevet

:ler::tunge1::ler:

Det var vel egentlig en feste f jeg tenkte på i boken din Lillen, men distre meg bommet visst på tidspunktet :oops: Så da døper jeg det om til fertilitets F :Nikke:

Hadde egentlig tenkt å ta KG fri frem til i morgen.., men det gikk visst ikke :oops: Litt avhengig kanskje.... :roll:

Emil er blitt mye bedre!! Så nå regner jeg med at vi skal slippe flere medisinkurer.. Er ikke helt bra igjen, men nesten! Han fikk jo selvfølgelig øyekatar også,men den har vi fått tilbake med saltvannsoppløsning :D Godt noe lar seg ordnes på litt billigere måte enn veterinærbesøk... har brukt noen tusenlapper der den siste måneden :klø: Men vi hadde reist og brukt noen til vi hvis det var blitt nødvendig *bank i bordet*

Emil har også blitt så bortskjemt i løpet av den siste uken at han bare rynker på nesa når vi prøver å gi ham vanlig våtmat :roll: Kun tunfisk som er godkjent for tiden, tror faktisk han unngår å spise tørrmat hele dagen fordi han vet det blir mer tunfisk når vi kommer hjem fra jobb.. :ler: Jaja, han får venne seg tilbake til normal diett når han blir helt frisk igjen :D

Var på Friday's med Meta i går! Kjempekoselig, var jo nesten litt lenge siden sist nå!! Er helt forelsket i den magen altså :hjerter2:

Er i dag på dag 29 og har bestemt meg for å teste i morgen tidlig... Skulle jo egentlig vente til fredag, men det kommer jeg ikke til å klare :oops:

Tusen takk for koselige besøk i dagboken Lillen, Murmeldyret, Furstina, tyttebæret og Capri :bukke:

Skrevet

Takk for hilsen i dagboka mi, søte Bizzy. Testetid igjen, ja.... jeg krysser fingre. Kult om både du og lillen slår til nå. Det hadde vært bursdag og julaften på en gang!!! Da skulle jeg nesten drikki litt sjampis - men nesten da... ikke sikkert at han karen i magen min liker det så godt :wink:

Ønsker deg en strålende dag. Håper sola skinner på vestlandet også. Stor klem fra hanni

Gjest Mayamor
Skrevet

Innom med en liten :klem:

Fordi du er i tankene mine...

Solen skinner og tiden foran pc-en er ikke i samme timeantall (heldigvis...) lenger...

Lykke til med testing i morgen. :tommelsmil:

Klem fra Mayamor :dagensrose:

Skrevet

Jeg visste ikke at du hadde kommet så langt i syklusen!! :o

Nei og nei, som tiden går...eh not!

Jasså, så du skal teste litt?

Kanskje jeg også kjøper en test idag da, sånn for sikkerhets skyld. Men er det lurt eller lurt å teste samme morgen som eksamen da? :sjenert:

Hvis jeg tester neg så blir jeg lei meg, (bank i bordet)

hvis jeg tester pos så blir jeg for gira,

hvis jeg ikke tester, kommer jeg til å gru-glede meg til å gjøre det.

Eh, det er vel på den negative setningen at man skal banke i bordet!? Nå ble jeg plutselig litt usikker, når det har med noe så viktig å gjøre... :o

En SKÅL for the testing sisters! :perebrus:

Måtte vi endelig være befruktet! :Nikke:

:Nikke::Nikke::Nikke::Nikke::Nikke::Nikke::Nikke::Nikke::Nikke:

:flekke::sjenert: :klø: :sjokkert::klappe::danse::tommelsmil: (<-- testeseansen)

KRYSSER ALLE FINGRE!

Lillen :sjenert:

Skrevet

Lykke til med testen!

:tommelsmil::hoppe::tommelsmil:

Håper virkelig du får et positivt resultat!

:klem: fra Murmel!

Skrevet

Håper det gikk bedre med testen din enn det gikk med min...

Dumme syklus!

Ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte!

Skrevet

:( Fikk peace tegn på testen min jeg..... Nesten helt usynlig også :(

Litt deppa, og sikker på at tanta kommer i dag eller i morgen :( Hadde fått det for meg at vi hadde klart det denne gangen jeg :roll:

Leit å høre om testen din Lillen, jeg hadde jo håpet at du endelig skulle få klaff! Er lei meg på våre begges vegne jeg :(

Skrevet

Jammen peace-tegn betyr jo at det er noe galt med testen?

Skrevet

Jammen, det var jo nesten usynlig i tillegg... Hadde jeg vært gravid ville det vel i allefall vært litt sterkt? eller......?

Skrevet

Akkurat det vet jeg ikke, men tror ikke du skal legge så mye i den testen.. Sånne tester har de tidligere hatt her inne og da har de vært defekte.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Gir deg en stor klem jeg :trøste:

Så lenge mensen ikke er kommet, så er jo ikke alt håp ute...?

Gjest gjest1
Skrevet

Hah! Dette har jeg lest om, så her kan jeg bidra! :hoppe:

Peacetegn betyr kun, utelukkende, ingenting annet enn at testen er ødelagt. Ta med testen på apoteket og du får ny test. Om du hadde vært 3 måneder på vei så hadde ikke den testen vist at du var gravid. Defekt, defekt, defekt!

Ingen nyheter er (i henhold til vår tolkning) gode nyheter! Løp og bytt!

Skrevet

Jeg må bare støtte, Mathahari! Testen er ødelagt: LØP OG BYTT!! og test på nytt

ingen tegn er gode tegn!!! :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

Skrevet

Det er et godt tegn...

For du har ikke testet negativt! :wink:

Jeg håper du har mer "flaks" enn oss andre. Det begynner å bli helt merkelig få blå kryss her inne :roll:

Jeg skjønner ingenting...

Har litt blandede følelser, men det er litt godt å være hos den harde kjernen, og at det ikke dukker opp haugevis av nygravide nyprøvere... :oops:

Du får vel tatt deg en tur til apoteket snart!? Må jo levere testen... :wink:

Skrevet

:blomst::blomst::blomst::blomst:

:blomst::blomst::blomst:

:blomst::blomst:

:blomst:

Her har du en liten hilsen fra meg!

:blomst:

:blomst::blomst:

:blomst::blomst::blomst:

:blomst::blomst::blomst::blomst:

Lykke til!

Klem :klem: Lilletrollet (det er din tur nå,det skal være det.... )

Skrevet

Hei vennen :vinke:

Håper du har det bra i dag :blomst_opp:

:klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...